Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2776 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Top bedrijf. 12-09-2024

Ook nu weer perfect verzorgd. De televisie en de soundbar netjes en compleet geleverd. Een zeer aardige en correcte bezorger van Coolblue.
Ik bestel graag bij Coolblue.
Top, mensen. Ga zo door.

Hartog den Theo 12-09-2024

Goede prijs
Zorgvuldige hulp info
Vlotte levering
Retour oude machine
Ging via post.nl: de koerier was wel moeilijk te overtuigen dat het oude apparaat ingepakt wel meteen door hem moest worden meegenomen.

Hans 12-09-2024

Snel, makkelijk, vriendelijk, goed geregeld!

Marcel 12-09-2024

Begripvol en erg meedenkend voor een passende oplossing met een fohn die kortsluiting veroorzaakt al direct na aankoop en eerste gebruik, volgende dag al kunnen omruilen en deze lijkt goed te werken en veilig te zijn, wij hadden ook echt het idee dat de medewerkster erg begaan was en ook schrok van ons “avontuur “ met die fohn.

Harm 12-09-2024

Levering was in orde, het product was makkelijk te vinden op de website, maar ik wist wat ik wilde, en dat hielp.

A.J Kok 12-09-2024

super tevreden met de aankoop, snel geleverd. alleen jammer dat het met DHL werd verzonden want het pakket was op het verkeerde adres geleverd, maar daar kan Coolblue niets aan doen.

Renate 12-09-2024

Producten zijn prima en aan de medewerkers ligt het ook zeker niet maar wat is dit voor beleid in deze winkel? Je besteld iets van te voren, dan ga je er vanuit dat je hooguit 5 minuten moet wachten. Je moet je aanmelden bij een paal, vervolgens krijg je te horen dat je minstens 30 minuten moet wachten ivm drukte? Wat overigens ruim 45 minuten was...Ja, daarom bestel ik van te voren, ophalen en wegwezen, juist om die drukte te vermijden. Helaas heb ik te laat de reviews gelezen ( pas toen ik daar stond te wachten, want tja je moet iets doen 😉) anders had ik toch gewoon besteld en thuis laten bezorgen! Dit was dus eens maar niet weer....
Coolblue Klantenservice 13-09-2024

Hi Renate,

Wat leuk dat je bij ons hebt besteld. We begrijpen dat je baalt van de lange wachttijd. Onze excuses hiervoor. Jouw feedback is doorgegeven aan de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Zo worden we nog elke dag een beetje beter.

Coolblue

Wilma Rompen 12-09-2024

Over alles wat ik tot nu toe heb besteld en gekocht bij jullie ben ik ten zeerste tevreden!

RMa 12-09-2024

Duidelijke site, snelle levering en bij het bestelde wordt ook nog een handleiding gestuurd zodat je niet op Google hoeft te zoeken. Daarnaast een prima online klanten service.

Tem 12-09-2024

Makkelijk bestellen en te betalen
Keurig op tijd geleverd, netjes op de hoogte gehouden.
Aardige behulpzame bezorger.

M 11-09-2024

Duidelijke site en zeer snelle levering.
Verder nog niet zoveel ervaring met CoolBlue maar dat gaat zeker goedkomen.

Patrick 11-09-2024

Snel, duidelijk en betrouwbaar

Robin 11-09-2024

Bestellen en zoeken op de website gaat prima, het juiste product was zo gevonden. Zeker ook geholpen door de uitgebreide productinformatie en reviews. Ik moest het product snel hebben, eigenlijk meteen. Met deze rede gekozen om online te bestellen en het product in de winkel op te halen. Een prima service en ik werd netjes ontvangen in de winkel. Voor een click en collect service duurde het wachten in de winkel wel lang, zo heb ik een half uur moeten wachten in de winkel voordat ik werd geholpen.

Wilma 11-09-2024

Had wel het idee dat de telefoon hoes pre-used was. Was al iets beschadigd. In verpakking

LUC 11-09-2024

Snelle en correcte levering tegen goede prijs

saasvriend 11-09-2024

de 2e kans artikelen geven je een goede prijs kwaliteit verhouding. En de omschrijving klopt altijd.

roos 11-09-2024

Zoals altijd heldere informatie op de website..en na bestellen. Zoals bv:Hoe een extra gift claimen van fabrikant..overzetten gegevens op je nieuwe telefoon ect. Ook word je goed op de hoogte gehouden over de bezorging ..en Ja beide beide bestellingen kwamen op Zondag..de 1 via post.nl de ander via coolblue bezorger..de laatste met een grote vriendelijke lach 3 trappen op rennen en mij aanspreken bij mijn naam ivm handtekening nodig..Jij bent Roos toch?..echt een feestje wanneer je op Zaterdag besteld en alles Zondag in huis met lever moment van een uurtje..dus je weet precies wanneer je de hond kan uitlaten of een boodschap doen! Zo fijn!

P. San 10-09-2024

Fijne duidelijke en overzichtelijke shop! Categorieën goed ingedeeld! Goede product omschrijving! Foto’s van de producten zijn duidelijk weergegeven! Er is een snelle zoekfunctie! Kortom zeer prettig shoppen bij Cool Blue!

Mari 09-09-2024

In de winkel geweest voor een macbook air. Ik vond dat de medewerker mij niet goed kon informeren over wat ik nodig had qua geheugen en opslag etc.
Ook zou ik €100 cashback voor mijn macbook pro uit 2015 krijgen als ik hem had opgeschoond. Alles doet t nog, niets kapot, ook batterij nog goed. Helaas bleek dat niet te kloppen. Aanschafdatum telt niet werd me de volgende dag verteld bij de servicebalie. Het gaat om het introductiejaar. Helaas pindakaas
Maar wel blij met mijn nieuwe macbook.

Jeroen 09-09-2024

Om twee voor twaalf, letterlijk een cadeautje bestellen dat ook nog eens de cool blue keuze is en in de aanbieding.
En dan de volgende ochtend ( op zondag) verrast worden met het bestelde pakje.
Gewoon top

wim 09-09-2024

ik had thuis adres opgegeven als aflever adres , maar het werd gewoon afgeleverd bij een afhaalpunt
tevens zal er niet eens een oplaad stekker bij (nieuwe iphone 13)
Coolblue Klantenservice 11-09-2024

Beste Wim,

Bedankt voor je bericht en onze excuses voor de verwarring rondom je levering. Na controle blijkt dat het pakket naar een pakketautomaat is verzonden nadat je dit zelf gewijzigd hebt. Indien dit niet het geval is bieden we daarvoor onze excuses aan.

Wat betreft de oplaadstekker: vanaf de iPhone 12 levert Apple geen opladers meer mee met de iPhones. Dit beleid geldt ook voor de iPhone 13. We begrijpen dat dit wellicht niet duidelijk was bij je aankoop.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Corrie 09-09-2024

Erg goede ervaring met garantie. Snel nieuw exemplaar ontvangen. Werkt weer perfect.

M.J. Visser 09-09-2024

Coolblue is voor mij duidelijk, simpel en snel. De data on site klopt en is snel te vergelijken.

Andre 09-09-2024

Snelle service. Bezorging verliep vlekkeloos met steeds kortere bezorg tijdvakken.

Maadten 09-09-2024

Ik had online een grote bureaustoel gekocht en laten bezorgen bij een van hun winkels. Met het ophalen was het personeel erg vriendelijk, was ik snel geholpen en kreeg ik een rolplankje om hem op te kunnen zetten en mee te kunnen nemen naar mijn auto. Het enige jammer was dat ik de auto niet voor de deur neer kon zetten