Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2776 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,4

Jack 17-09-2024

Altijd goed en op tijd geleverd, nooit gezeur over eventuele garantie dingetjes.

Stein 17-09-2024

Jammer dat jullie de bestelling uitbesteden aan PostNL. Voorheen nooit gezeik als jullie zelf bezorgden maar zit nu al weer 3 dagen op mijn pakketje te wachten.
Coolblue Klantenservice 18-09-2024

Hallo Stein,

Wat balen dat je al een paar dagen wacht op je bestelling! Sorry dat we deze niet de volgende dag konden bezorgen.

Wij houden de bestelling voor je in de gaten. Geeft de Track & Trace op de 4e bezorgdag nog steeds aan dat het pakket niet is bezorgd? Dan ontvang je van ons op deze 4e bezorgdag, zondag en feestdagen niet meegerekend, per e-mail een update. Hierin wordt een oplossing voorgesteld.

Bedankt voor je geduld, hopelijk heb je de bestelling alsnog snel in huis!

Coolblue

Nic 17-09-2024

als je "direct" een nieuwe stofzuiger nodig hebt, is Coolblue een ideale winkel.
vandaag besteld, morgen in huis. voor een normale prijs !

Lieven 16-09-2024

De customer service van AliExpress is vermoedelijk beter.

Conclusie: vele duizenden euro's gespendeerd aan hen maar dit is de laatste keer Coolblue.
Ze zijn de duurste, maar leverden vroeger het snelst.
Helaas leveren ze nu het traagste van allemaal, of leveren ze dus gewoon niet, is de klantenservice om van te huilen en zijn ze duurder.
Hoogmoed, want zo gedroeg jullie customer service zich, komt voor de val.

Indien het maandag 16/09, dat is zo maar eventjes 4 dagen na bestelling, niet geleverd is volgt er een officiële klacht voor oplichting bij MasterCard en Thuiswinkel.

Ted 16-09-2024

Uiteindelijk heb ik zaterdag besteld en maandag de wasdroger gekregen, eigenlijk wilde ik vrijdag bestellen en zaterdag geleverd krijgen. Er slaat per slot van rekening Vóór 24.00 besteld, volgende dag geleverd (COOLBLUE to the max, reden om te bestellen). Aan het eind van de bestelprocedure moet ik er dan achter komen dat 'het busje vol zit', niet volgende dag geleverd kan worden. Dat kan vast creatiever met een betere UX.
Verder tevreden als altijd.

Willy Waumans 16-09-2024

Jullie kunnen je nog zo inspannen om snelle en goede service te leveren bijvoorbeeld door op vrijdag nog te verzenden in de veronderstelling (vlg jullie mededeling) dat het zaterdag wordt bezorgd. Maar door voor PostNL te kiezen wordt dat pas dinsdag ergens in de middag wellicht.
Kortom, het totaalpakket wordt zo tocvh negatief ervaren.
Dat wil ik even laten weten vandaar mijn opvallend laag cijfer.
Wat dus niet voor Coolblue zelf geldt want dat is een één met een nul erachter, ;-)

Een aanbeveling mijnerzijds is dus een ja met een mits erachter.

Lucy 16-09-2024

Snelle levering door vriendelijk personeel die goede uitleg gaf van het product.

Mike 16-09-2024

Uitstekend! Woensdagavond besteld, donderdagochtend geleverd! Sneller kan het niet...

Bouwvakker 15-09-2024

Wegens veroudering een nieuwe laptop en een nieuwe desktop computer van Lenovo aangeschaft. Ben al vanaf windows 3.1 gebruiker en moest nu van versie 10 overstappen naar versie 11. De vorige twee Acers zijn 12 jaar meegegaan maar konden niet meer geüpdatet worden door ontbrekende onderdelen intern. Ben zeer tevreden tot nu toe. En dit weekend ook het bijna 20 jaar oude Logitech draadloze toetsenbord vervangen daar het oude niet met de nieuwe desktop aangesloten worden.

Henk Egberts 15-09-2024

Uitgebreid assortiment en daardoor een grote keuze. Jammer dat niet standaard alleen dat wat op voorraad is getoond wordt en niet een optie is. Voor de rest is de wijze van bestellen en betalen eenvoudig en snel. De keuze voor een plek van afleveren, zoals een PostNL afhaalpunt is ook handig. Al met al een prima zaak voor het kopen van je electronica, accessoires of apparaten.

René Jonen 15-09-2024

Glasheldere site met veel informatie, video' s en keuzehulpen, prompte levering

Bas 15-09-2024

Topbedrijf, qua levering dikke 10.
Exacte bezorgtijd en goeie producten

Hans 15-09-2024

Ik had snel een vervangend product nodig en bij de Mediamarkt zou ik op dat product een week moeten wachten. Bij Coolblue kon ik al de volgende dag terecht. Daarom een plus voor de interne organisatie van de website en van het bedrijf. Ik kwam voor het eerst in de winkel in Leiden. Ik zag medewerkers veel trappen lopen. Op mijn vraag waarom, hoorde ik dat de lift al heel lang defect was. Ik concludeer dan ook, dat Coolblue op dat punt slecht voor zijn personeel zorgt. Ik moest zeker 20 minuten wachten. Omdat ik al 80+ ben en niet zo lang kan staan, constateerde ik dat de enige zitplek op de treden van de trap was. Toen ik eindelijk aan de beurt was, hoorde ik dat er daar, achter in de zaak, wel stoelen stonden, maar dus niet voorin. Deze winkel is dus niet vriendelijk voor senioren. Voor alle andere bezoekers die wel gewoon kunne staan is het een prima winkel, zo in het centrum.

Ingeborg 15-09-2024

Een blender gekocht via de website. Veel keuze. Duidelijke specificatie. In de avond besteld volgende dag geleverd. Tijdsbestek van leveren duidelijk aangegeven en nagekomen. Ik vind coolblue een prettig, betrouwbaar bedrijf. Al eerder een wasmachine gekocht. Netjes afgeleverd op zolder, duidelijke instructies en keurige mensen.

Harm-Jan Broekema 14-09-2024

Verjaardagskado? Link gevraagd. Riskant? Nee, CoolBlue.nl Eerder besteld? Nee, Google Nest. Vliegensvlug binnen dus! Gehele ervaring? Kon niet beter! Geen langere recensie nodig dan dit dus. Scheelt ook weer met lezen.

Irene 14-09-2024

Heb al een keer een wasmachine besteld bij coolblue en daar was ik zeer tevreden over. Dus als ik elektrische apparaten nodig heb kijk ik eerst bij coolblue ook omdat de prijs/kwaliteit goed is,de website duidelijk is. De informatie over de producten iwordt goed en duidelijk omschreven.
En wat ook fijn is,is dat het snel geleverd wordt en je per mail goed op de hoogte wordt gehouden waar je pakket is en wanneer het bezorgd wordt.

Lieven 14-09-2024

Op donderdag een PS5 slim gekocht op Coolblue. Ordernummer 83480457.
Op Coolblue omdat ze gekend staan voor de snelle levering, ik moest het namelijk de dag erna hebben.
Helaas werd het snel duidelijk dat ze nu samenwerken met PostNL, wat de allerzwakste pakjesleverancier is.
Vrijdag niets geleverd. Zaterdag en zondag idem. Al die dagen thuis liggen wachten om niks.

Ohja, op vrijdag had ik via Bol wat zaken gekocht.
Die werden de dag erna netjes geleverd door.. PostNL.
Blijkbaar komt Coolblue dus helemaal achteraan de prioriteiten voor PostNL, dat is handig om weten en zal ik zeer ruim delen met ons zeer ruime netwerk.

Contact gehad met hun bijzonder arrogante en incapabele klantendienst, die beweerde dat het zondag werd geleverd. PostNL levert niet op zondag in België, Coolblue liegt dus.
Klantendienst lacht je eigenlijk uit en zegt dat je maar wat langer moet wachten. In plaats van een compensatie te geven laten ze je in de steek.
De customer service van AliExpress is vermoedelijk beter.

Ze zijn de duurste, maar leverden vroeger het snelst.
Helaas leveren ze nu het traagste van allemaal, is de klantenservice om van te huilen en zijn ze duurder.
Hoogmoed, want zo gedroeg jullie customer service zich, komt voor de val.
Officiële klacht via MasterCard komt eraan.

Melkopschuimer 14-09-2024

De shop is goed, klantenservice kan beter. In de Melkopschuimer zat nog een zwart dopje over het contactje voor het spiraaltje(garde)dopje moest er eerst afgehaald worden, maar stond nergens vermeld, en de klantenservice wist het niet, toevallig zag de buurman het.

Ron 14-09-2024

Goede keuzehulp, soepel bestelproces en afhandeling waarbij je uitstekend op de hoogte gehouden wordt.

Laura 14-09-2024

Altijd tevreden over Coolblue. Deskundige helpdesk, snelle levering, vriendelijke bezorgers/monteurs, duurzame bezorging als mogelijk, gewoon top allemaal, of je nou een wasmachine wilt, of een laptop of een nieuwe mobiele telefoon, gewoon Coolblue.

Andre 14-09-2024

Afhalen van een bestelling en je gewoon een goed geholpen klant voelen.
De hele winkel straalt beleving uit.

Thineke 13-09-2024

Het proces van bestellen, afleveren en betalen ging perfect. Binnen no time had ik de bestelde artikelen binnen en deze waren precies wat ik ervan verwacht had. Mijn ervaring met Coolblue is heel erg positief verlopen

Richard 13-09-2024

Product zoals verwacht, goede informatie over levering en op aangegeven moment bezorgd.

Nel 13-09-2024

S'avonds besteld en de dag erna al bezorgd, ik kreeg een mail hoelaat het pakket zou komen en werd tien mi n uten v a n te voren gebeld dat zedan voor de deur staan. Dit is heel prettig, snelle bezorging , vriendelijke bezorger en tevreden met het product , top!!

I. Shimon 13-09-2024

Professioneel, vriendelijk, snel geleverd, voldoet aan mijn verwachtingen.Mooi!