Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4017 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan winterswijk 27-02-2023

Goed bedrijf . Prijs Airfrayer was goed . De levering snel en goed . Service van Coolblue is prima.
Coolblue is een aanrader

Daan 27-02-2023

Duidelijke informatief foto’s en fijne site! Daarbij snelle bezorging met eigen elektrische bezorgdienst. Zelfs in het buitengebied. Helemaal top!

Ronald Smits 27-02-2023

Het bestelde item (koptelefoon van Jbl) bleek na twee keer bellen met Coolblue niet op voorraad te zijn. Ik moest dat dus vernemen nadat ik daarover gebeld had. Het zou veel klantvriendelijker geweest zijn als er, voordat ik had betaald, door Coolblue kenbaar zou zijn gemaakt dat het item niet meer op voorraad was. Nu had ik al betaald en kon vervolgens ruim anderhalve week wachten totdat het item weer op voorraad was rn Coolblue tot levering over ging. Echt waardeloos.
Officiele reactie van Coolblue 07-03-2023

Beste Ronald,

Wat jammer dat je niet door ons bent geïnformeerd, dat de hoofdtelefoon niet meer op voorraad was. Sorry hiervoor; dit had namelijk wel moeten gebeuren!

Wij gaan daarom verder uitzoeken waarom je de e-mail niet hebt ontvangen, zodat we dergelijke situaties in de toekomst kunnen voorkomen. Gelukkig heb je het product inmiddels ontvangen.

Nog veel plezier van de hoofdtelefoon!

Groeten,
Coolblue

WillemBottenberg 27-02-2023

Snelle levering door Coolblue,
Ik kreeg goede service in de winkel.
Facturen via de mail. Allemaal perfect

Suzanne Rooijmans 27-02-2023

Super blij met de aankoop. Via de website al goed geholpen met filters/beoordelingen van andere klanten, hierdoor snelle keuze gemaakt. Daarnaast supersnelle levering (dag na bestellen). Hierbij goed op de hoogte gehouden over hè tijdsbepaling wat steeds specifieker werd. Bezorgers waren erg vriendelijk. Hebben product direct geïnstalleerd op de 2e etage, wat voor mijzelf niet te doen was. Heel fijn dat de optie er hiervoor was. Hebben ook direct het verpakkingsmateriaal meegenomen, dus weinig omkijken verder naar gehad.

W.H.M. .v. geffen 27-02-2023

het product wat ik bij coolbleu heb aangeschaft is op tijd geleverd . de bezorger was beleeft en vriendelijk

Jordi 27-02-2023

Als 1 van de weinige aanbieders het product ook daadwerkelijk op voorraad. Snel geleverd, zonder gedoe.
Bezorger kwam op de fiets =), beetje overdreven maar wel goed voor het milieu =)

WD 27-02-2023

De webshop helpt je bij het maken van bepaalde afwegingen, bijv. door aan te geven waar je een product op zou kunnen beoordelen. Dat is handig bij duurdere producten die je niet heel vaak aanschaft. De prijzen zijn scherp t.o.v. andere aanbieders, en de service/bezorging was ongelofelijk snel, efficiënt en vriendelijk.

Jan Lodewijkx 27-02-2023

De webshop is overzichtelijk, snel en voorzien van voldoende productinformatie.

Diego Pattikawa 27-02-2023

Ontzettend vriendelijk personeel. Aanvang in de winkel is direct en je hoeft niet te wachten. De medewerker op de begaande grond gaf de reden van bezoek aan in het systeem waarbij ik direct naar de 1e verdieping werd geleid. De 2e Medewerker begroette mij vriendelijk met een personal touch, middels deze al gelijk mijn Naam zag in het systeem. Het product waarvoor ik kwam werd binnen een aantal minuten uit de voorraad gehaald en ik kon makelijk direct in de shop afronden.

Randy Loth 27-02-2023

Moderne shop, vrolijke uitstraling. Joviaal personeel, is misschien niet voor iedereen ;-) en kundig. Goede (after)sales/service.
Kom ook graag in de fysieke winkel(s). Ruim assortiment. Ook high-end gelukkig.

Peter 27-02-2023

Ik ben echt heel erg tevreden, alles is keurig, snel en vriendelijk geregeld. Service was top en de monteurs waren snel en vriendelijk.

Klak 27-02-2023

Ik heb voor deze shop gekozen omdat je snel
vindt en krijgt wat je nodig hebt. De bezorging is perfect, met slechts een tijdvak van 1 uur.
Met de reviews van andere klanten en tips van Coolblue kun je een goede keuze maken uit het aanbod en zien wat handig is om er direct bij te bestellen. Een artikel voor jezelf of cadeau voor een ander, een warm applaus voor Coolblue

Anny 27-02-2023

De bestelling werd snel geleverd met fietskoerier. Dat vind ik mooi. Her artikel zat niet in een grote doos maar in een papieren zak. Die had misschien wat kleine mogen zijn.

A2311 27-02-2023

Snel gevonden wat we graag wilden. De reden dat we bij Coolblue besteld hebben is dat het mega snel geleverd wordt. Mijn zoon zijn cadeautje was nog ruim op tijd voor z’n verjaardag 🎉

Martijn 27-02-2023

Bij Coolblue weet je gewoon wat je krijgt, en dat is misschien niet altijd de laagste prijs maar wel altijd deskundig advies, goede service, verschillende opties om je product te ontvangen (winkels door het hele land, bezorging met hun eigen bus of op de fiets).

In de winkel wordt je altijd eerst netjes begroet, het proces van afhalen verloopt altijd soepel. Als je nog vragen hebt weten de medewerkers altijd het antwoord.

De "peace of mind" dat als er iets stuk gaat dat de garantie nooit een probleem is, zorgt er voor dat ik hier met een glimlach koop en mensen met vertrouwen naar deze winkel stuur als ze (vaak op mijn advies) nieuwe tech aanschaffen.

Janneke 27-02-2023

Goede duidelijke info en heel handig dat je hele pakketten kunt bestellen. Daardoor hadden wij in 1 aankoop alles compleet en konden we meteen aan de slag.
Ook hele snelle levering en alles netjes voor elkaar.

Wim 27-02-2023

Zeer snelle levering van een wasdroger.
Bij Coolblue besteld omdat zij altijd snel leveren en correct omgaan met garantie wanneer een product niet juist functioneert.

Harry Brugman 27-02-2023

Ze hebben snel en precies geleverd wat ik had besteld dus ben ik zeet tevreden

Js 27-02-2023

De site is top alles is duidelijk enngoed te vinden als je hulp noodig heb overall op de site staanntips en uitleg over producten om je te helpen met kiezen geen verandering noodig alles is hij soms wat sloomer als het een drukken dag is met veel deals

Kroon 27-02-2023

Product precies als verwacht.

Snelle bezorging.

Vriendelijke en behulpzame bezorgers.

Yvo 27-02-2023

Inmiddels is Coolblue mijn elektronicawinkel van voorkeur. Hoewel het niet altijd de scherpste aanbiedingen zijn, is Coolblue wel altijd supersnel, is de communicatie altijd duidelijk, ook als er wat misgaat, en boven alles, lijken de werknemers het altijd naar hun zin te hebben, of het nu gaat om bezorgers, installateurs of winkelmedewerkers. De constante goede kwaliteit in interactie is echt iets voor andere bedrijven om naar te streven.

Phil 27-02-2023

Het is handig om je bestelde goederen af te halen in de winkel om tevens advies in te winnen mbt bv de installatie-lengte van de correcte kabels...etc....het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam.

Helga 27-02-2023

Artikel besteld (wat ik snel nodig had), niet geleverd (2wk geleden inmiddels).. Contact opgenomen, je moet min. 2wk wachten. Ik weet dat artikel kwijt is, want track&trace geeft aan 'geleverd' inclusief tijdstip. Postbode gevraagd, weet van niks. Kortom foetsie. Maar ook geen contact met Coolblue mogelijk, via chat, mail... Alleen telefonisch een mega wachttijd, en andere optie is er niet. Geen tijd voor deze slechte service. Helaas, wat ik zelden doe, wel al betaald.
Officiele reactie van Coolblue 07-03-2023

Beste Helga,

Wat jammer dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Sorry hiervoor!

Helaas neemt een postonderzoek altijd wat tijd in. Wij moeten dit onderzoek afwachten, omdat de bezorger op de Track & Trace aangaf dat het pakket was geleverd. Gelukkig heb je het aankoopbedrag inmiddels terug ontvangen.

Groeten,
Coolblue

Ronald 27-02-2023

Ik had een setje inbouwluidsprekers besteld van Bowers & Wilkins. Die bleken achteraf toch net te groot qua inbouwdiepte.
Het retourproces verliep soepel, snel en zonder problemen. Zo zou je het altijd willen