Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Els 60+ 26-09-2023

Coolblue is inmiddels een gevestigde naam die ze niet snel op het spel zullen willen zetten. Dat geeft mij het vertrouwen dat ze hun best voor je zullen doen. De website is -zelfs voor mij, niet opgegroeid met computers- heel toegankelijk en dat vind ik belangrijk.
Bestelling is geheel volgens planning aangekomen zoals gecommuniceerd.

veerle 26-09-2023

Super goede service!
Ik heb een tweedekans koelkast besteld waarbij duidelijk aangegeven is waar ik welke krassen kon verwachten. De koelkast ziet er verder perfect uit en ook op de tweedekans heb je gewoon garantie en een 30 dagen bedenktijd.
De jongens die de koelkast kwamen afleveren waren erg vriendelijk en reden zonder probleem een aantal straten verder om de koelkast op het juiste adres af te geven terwijl ik per ongelijk een verkeerd adres had opgegeven.

AJS 25-09-2023

Het is conform verwachting en met de noodzakelijke informatie beschikbaar op de website.

Slot 25-09-2023

Defect toetsenbord/beschermhoes iPad ingestuurd.
Volgende dag al duidelijk dat deze vervangen werd in garantie en ook die dag werd de nieuwe al verstuurd.
Dochter maar 3 dagen zonder gezeten op school.
Duidelijke info goed advies en snelle service.
Beter kan niet volgens mij👌

Michael 25-09-2023

Makkelijk te bestellen via de website en binnen 12uur stonden ze voor de deur!
Ook nog eens goed en stevig verpakt .

Dirk 25-09-2023

Netjes en snel geholpen. Nog meer gekocht als waar ik voor kwam door duidelijke uitleg.

John van Hout 25-09-2023

Nintendo Switch 10 maanden geleden gekocht voor de kinderen. Switch schakelt niet meer over naar tv modus. Terug gestuurd onder garantie. Zat blijkbaar een deukje op de bovenkant. Doet er dan niet meer toe wat ermee aan de hand is. Garantie afgewezen verder geen onderzoek meer naar probleem. Of je €220 wilt betalen voor een console van €250. Krijg je waarschijnlijk een refurbished, lekker makkelijk. Reden, fabrikant doet niet aan deelvervangingen 😂. Aangegeven onderzoek nodig is wat nu het probleem veroorzaakt en dat dit hoogstwaarschijnlijk niks te maken heeft met deukje. Reactie: of ik niet meer wil reageren naar de klantenservice en dat ik ja of nee moet zeggen op €220. Kan echt niet! Normaal gesproken heeft een groot bedrijf een klachtenafdeling, welke verantwoordelijkheid neemt. Hier blijf je bij een heel web van klantenservicemedewerkers hangen die totaal geen juridische achtergrond hebben en gewoon verder geen actie nemen. Woorden wettelijke garantie en non conformiteit hebben ze nog nooit van gehoord. Geen Coolblue meer voor mij! Ik voel me bestolen en niet gehoord! Coolblue je houdt je niet aan de wet, we zien elkaar bij de geschillencommissie!
kieskeurigreview 27-09-2023

Beste John,

Eerder vandaag hebben wij je per e-mail van een reactie voorzien.

Gezien er duidelijk sprake is van gebruikersschade, welke de werking van het product kan beïnvloeden, worden de reparatiekosten terecht in rekening gebracht. Daaraan kunnen wij helaas niets veranderen.

Groeten,
Coolblue

John Uit Zoetermeer 25-09-2023

Door positieve ervaring met eerdere bestellingen weer naar Coolblue en ook nu weer is alles naar volle tevredenheid verlopen. Alles perfect met een leuke touch met humor. Zo blijf ik wel klant! Alleen niet voor een printer, want die is nu net nieuw!😂👍

Almuhand 25-09-2023

The workers were kind to me, they helped me directly, spoke to me in English, the service was organized, the atmosphere was nice, and the location in Utrecht was good and easy to reach.

Stan 25-09-2023

Webshop, makkelijk juiste product te vinden, wasmachine en daar een geschikte te vinden.
Makkelijk besteld en leverservice uitstekend, op tijd, nieuwe zo geïnstalleerd met instructies en oude machine meegenomen.
Van oude naar nieuwe machine binnen 24 uur!

Ws 25-09-2023

Prima communicatie en levering. Eenvoudig en snel ook als nieuwe klant te bestellen.

Frank vG 25-09-2023

betaling bij afhalen.. ideaal..
vriendelijk personeel en er wordt meegedacht..!

Els 25-09-2023

Goede sortering zodat je een ruime keuze hebt. Daarnaast ook nog snelle bezorging.

Gabrielle 25-09-2023

Ik koop geregeld bij Coolblue tot volle tevredenheid. Ze zijn niet altijd de goedkoopste maar de service is buitengewoon goed en op de lange termijn is dat voor mij belangrijker dan de prijs. Meestal bestel ik online maar voor vragen, ruilingen of wat dan ook kom ik ook weleens in de winkel in Haarlem. Dat schijnt de kleinste winkel van Nederland te zijn maar ze zijn groots in service en klantvriendelijkheid!

Sylvia 25-09-2023

Op de website staat een nummer dat je kunt bellen voor advies. Daar werd ik snel en goed geholpen en er was helder antwoord op mijn vragen. De bestelling werd meteen in orde gemaakt en de volgende dag had ik het product in huis. Ze houden je goed op de hoogte van de bezorgtijd, ook prettig. Vlak na de bezorging kreeg ik een email van Coolblue met uitleg over de installatie van het product. Prima service dus.

Hans 25-09-2023

Goede beschikbaarheid producten, prima site met mogelijkheden tot vergelijking, supersnelle levering.

LioLeeuw 25-09-2023

CoolBlue is niet altijd de goedkoopste maar heeft altijd snelle levertijden, goede service, vriendelijke personeel en kunnen mij altijd helpen met al mijn vragen.

Robert Paulusse 25-09-2023

Ontzettende goede klant service. Vragen worden super helder beantwoord en heb niet het gevoel dat ze mij naar een product van henzelf proberen te routen.

Gerda 25-09-2023

Snelle levering, uitstekend product voldoet aan verwachting en prettige klantenservice.

gjbooij 25-09-2023

Prima partij. Komen afspraken na. Helaas door vertraging bij PostNL een van de twee zendingen een dag later gekregen, buiten omdoen van Coolblue.

Jop 24-09-2023

Goede website, duidelijke communicatie en snelle levering (de eerstvolgende werkdag). Betrouwbaar!

Gonnie 24-09-2023

Duidelijke communicatie en goed en snel bezorgd, na duidelijke melding wanneer het bezorgd werd

Betty Hoop 24-09-2023

De bezorging was er al de dag na de bestelling. De printer werd bezorgd door een aardige bezorger die alles alleen moest doen doordat zijn collega ziek was. Desondanks bood hij aan om het apparaat op de 2e etage te zetten. Omdat mijn zoon thuis was hebben we dat zelf op ons genomen.

Roy 24-09-2023

Duidelijke productomschrijving
Snelle levering
Klantgericht met handige gebruikerstips

Ingrid 24-09-2023

Utrecht heeft een mooie nieuwe shop heel vriendelijk personeel goed geholpen ik zou iedereen aan rade om daar iets te kopen of informatie aan te vragen