Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ingrid 24-09-2023

Utrecht heeft een mooie nieuwe shop heel vriendelijk personeel goed geholpen ik zou iedereen aan rade om daar iets te kopen of informatie aan te vragen

Geb 24-09-2023

Bij Coolblue altijd een snelle (fiets-)service die binnen het uur kan aangeven wanneer ze langskomen. Overzichtelijke site met duidelijke productomschrijving

Rooslien 24-09-2023

Van het komen tot een keuze van een product, het bestellen en het betalen op de website, het leveren en de uitvoering van de functie van het product heb ik werkelijk geen op- of aanmerking.
De enige verbazing die ik heb is dat een oplader van een telefoon zo ontzettend duur moet zijn.

Kees 24-09-2023

Betrouwbare internetwinkel. Snelle en complete levering. In de avond geregeld, volgende avond werkte het tablet al.

KBO 24-09-2023

Besteld en volgende dag in huis. Goede service en levering. Ook stevige doos waar pakket in zit.

Willem 24-09-2023

Overzichtelijke website met goede productbeschrijving, concurrerendeprijs en snelle levering.

Matthijs 24-09-2023

Snelle levering en uitstekende garantievoorwaarden. Verder een overzichtelijke website waar je makkelijk kunt vergelijken tussen producten. Nadat mijn oortjes het voor de tweede maal niet meer deden, nog net binnen de garantieperiode, kreeg ik vrijwel direct mijn aankoopbedrag terug via een Coolblue tegoed. Daarvan nieuwe Sony WF-C700 oortjes besteld.

Mijn bestelde oortjes blijven goed zitten, ook bij het sporten. De kwaliteit van het geluid is goed en zelf te personaliseren. De batterijduur van de oortjes lijkt echter wel minder dan aangegeven op de website, maar dat moet ik de komende dagen nog goed uittesten.

Kevin 23-09-2023

Goede productinformatie en juiste levertijden op door mij gevraagde datum. Helemaal top!

Tom 23-09-2023

Coolblue is heel fijn voor de wat algemenere apparaten, zoals keukenapparatuur.

Arie 23-09-2023

Een synology server besteld.Duidelijke website en levertijd wordt volledig waar gemaakt en niet onbelangrijk, de garantietijd is uitgebreid tot 5 jaar.

Hanny Braakhekke 23-09-2023

Ik zocht een printer zonder kabels zodat ik vanaf de telefoon, Ipad en Mac kan printen. Goede keuze!!

Tom 23-09-2023

We site is ok. Levering niet op tijd gerealiseerd. Dag later. Info daarover onvoldoende. Samenwerking met levering door PostNL onvoldoende. Chauffeur weigerde de oude printer ondanks de afspraak met Cool Blue niet mee te nemen. De chauffeur had grote haast en melde kortaf dat er geen opdracht voor was gegeven.
Ik heb dit gemeld aan Cool Blue maar nog geen reactie gekregen.

Bibi 23-09-2023

Het product was goedkoper bij Coolblue dan bij de fabrikant zelf! Snelle levering (23 uur besteld, volgende dag in huis), kon zelf de leveringsdag bepalen en eventueel afhaalpunt. Ook werd ik op de hoogte gehouden. Dus zeer tevreden. Betrouwbare winkel, dat is nog wel het belangrijkste.

Chris 23-09-2023

Heldere website, veel tips, goede service. Ook de TweedeKans is fijn en heel goed.
De prijs ligt wel relatief hoog.

A.S 23-09-2023

Cadeau voor mijn kleindochter gekocht.
Kwam met de Coolfiets, een hele aardige jongen.

AartH 23-09-2023

Goede voorlichting en zeer snelle levering en plaatsing op de juiste plek door vriendelijke chauffeurs

C.F 23-09-2023

Goede communicatie via de mail, keurig op tijd en deskundigen en vriendelijke personeel!

W 22-09-2023

De prijs is goed en zeker concurrerend maar dat is niet het belangrijkste. Eerdere ervaringen met Coolblue waren prima, snelle levering en als er een keer iets is dan lossen ze het altijd naar tevredenheid op. Aanrader dus!

Bram 22-09-2023

Prima site, makkelijk kiezen, veel info en betalen is op vele manieren mogelijk.
Levering vond zoals aangeven binnen een werkdag plaats.
Al met al een goede ervaring zonder opmerkingen.

Ron 22-09-2023

Coolblue maakt hun belofte waar. ‘s avonds besteld morgen in huis. Prijsstelling is concurrerend, bestelling is goed verpakt. Website is overzichtelijk en makkelijk in gebruik.
Ook de 2e kans producten zijn zoals omschreven. Nooit geen nare verrassingen

Marco 22-09-2023

Keyboard hoes besteld voor mijn tablet.
Scherpe prijs, duidelijk bestelproces en goed op de hoogte gehouden van de snelle verzending en bezorging. Helemaal top dus!

Hebrie 22-09-2023

Goede service, en prijs. Ze komen na wat ze beloven en werken zeer transparant

Susmita 22-09-2023

Als ik de avond ervoor iets bestel bij CoolBlue, heb ik het de volgende ochtend zelfs al binnen soms: ge-wel-dig! Ook is hun klantenservice top, ik heb altijd vriendelijke mensen die me helpen.

Daniels Projects 22-09-2023

Ik heb hier een Bosch Professional GOP 18V-28 Multi tool besteld. Prijs was lager dan gemiddeld op internet en de volgende dag geleverd.

Bdt 22-09-2023

Goede voorwaarden. Fijne klantenservice. Helaas geen 10 omdat mijn order van gisteren vertraagd is;), maar over het algemeen is vandaag besteld, morgen op tijd in huis