Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4297 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Tevreden gebruiker 03-09-2023

Een snelle bezorging en meteen in gebruik genomen.
Hij doet wat hij moet doen, ligt fijn in de hand en een een degelijk koffer om de decoupeerzaag in te bewaren

Trespa 03-09-2023

Bestel hier altijd mijn spullen ipv die andere grote webwinkel. Hier leveren ze wel als er staat dat er een voorraad is. Retour nooit een probleem mocht er toch iets mis zijn.

TT 03-09-2023

Hele goede service, snel geleverd...
Wij bestellen vaak op coolblue, nooit problemen gehad.
Top service, ga zo door...

Maarten 03-09-2023

Ik koop al jaren spullen bij coolblue
Goede service,snelle levering
Fijne winkel

Brenda 03-09-2023

Alles prima; groot aanbod, goede omschrijving, fijn op op de hoogte gehouden te worden en vriendelijke benadering.

Lisa 03-09-2023

Gebruikersvriendelijke site alles snel geregeld ook ook net zo snel in huis!

Edwin 03-09-2023

De glimlach begon goed tijdens het bestellen. Voor 23:59 besteld, de volgende dag in huis, althans dat stond er. Speciaal via Coolblue besteld vanwege deze optie omdat het een verjaardag cadeau moest zijn en we zelfs een dag speling hadden. Donderdag avond besteld dan zou zaterdag sowieso moeten lukken toch? Heel snel hadden we een mailtje waarin stond "Door een vertraging wordt je bestelling helaas niet vandaag bezorgd" maar ze verwachten dat het alsnog morgen in huis is. nou nee hoor. Als ik dit vantevoren geweten had, had ik het horloge hier niet besteld. Alles voor een glimlach.....duurt ff
kieskeurigreview 06-09-2023

Beste Edwin,

Wat leuk dat je bij ons een cadeautje hebt besteld, maar wat balen dat deze niet op tijd werd geleverd.

Sorry voor het ongemak. Momenteel is het erg druk bij onze bezorgpartner waardoor er hier en daar een vertraging ontstaat. Helaas is dit bij je bestelling ook zo.

Mocht je na 5 werkdagen je bestelling nog steeds niet hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

Coolblue.

Gitte2005 03-09-2023

Bij Coolblue staat de informatie over hun producten duidelijk vermeld. Hierdoor wordt het makkelijker om een keuze te maken. Ook was mijn product al binnen 1 werkdag binnen, ideaal dus! Ik zou zeker vaker bestellen bij Coolblue.

Stefan 03-09-2023

Fantastische keuzehulp, snelle levering, volop keuze maakt coolblue een fijne webshop.

Nadine 03-09-2023

Mooie selectie aan autostoetljes en goede keuzehulp door artikelen te kunnen vergelijken

Ryan 03-09-2023

Bij Coolblue ben ik goed geholpen. De prijzen zijn ietsjes duurder, maar heb het ervoor over omdat de service consistent goed is. Hierdoor vertrouw ik dit bedrijf en koop ik vrijwel standaard mijn elektronica hier.

Joke 03-09-2023

Fijne shop om online te bestellen, snelle en complete levering, werd gebeld dat bezorger er was, maar zat net bij de tandarts, netjes pakketje afgegeven bij de buren.

Laurens 03-09-2023

Perfecte service die je van CoolBlue mag verwachten, gaan niet voor de beste prijs, wel de beste service en dat vind ik het wel waard.

Eelco 03-09-2023

Zeer behulpzame en eigentijdse aanpak. Ruim assortiment en goede keuze hulp!
Snelle levering tegen goede prijzen.

Ploeg 03-09-2023

Coolblue is echt mijn favoriete winkel, zoals ze beloven brengt ieder bezoek aan de winkel een glimlach op mijn gezicht. Super behulpzaam personeel en niet bang om een grapje te maken! Om blij van te worden dus.

Jenna 03-09-2023

Ik koos er voor om bij Cool Blue te bestellen omdat ik nog nooit een slechte ervaring bij ze heb gehad. Daar waar andere partijen hun beloftes met betrekking tot bijvoorbeeld levering regelmatig niet na komen heb ik bestellingen bij Cool Blue altijd op het afgesproken tijdstip ontvangen.

ben 03-09-2023

lekker snel geleverd makkelijke montage product voldoet aan de verwachting

Kimberly 02-09-2023

Omdat ik twijfelde of ik een Mac Book wilde aanschaffen, heb ik via Messenger contact gezocht met Coolblue. Net als alle andere keren kreeg ik een binnen een uur antwoord en advies.
Handig om gelijk aanvullende vragen te stellen zoals over software en bescherming. Inmiddels mijn Mac Book binnen en zeer tevreden. De filmpjes met uitleg die je voor levering ontvangt hebben mij top geholpen met het installeren. Erg fijn om een exact bezorguur te ontvangen, zo is het niet nodig om de hele dag thuis te blijven. Kortom goede service, snelle fijne levering, eenvoudige installatie én een fantastisch apparaat!

Beppie Knops de koning 02-09-2023

goede snelle afwikkeling als je iets besteld je word keurig op de hoogte gehouden van je bestelling net personeel als iets word bezorgd bij je klant vriendelijk 👍 een tevreden klant‼️

M 02-09-2023

Printer lijkt veel duurder dan bij andere zaken, maar niets is minder waar. Als je kijkt naar wat er wordt meegeleverd in de doos is de combinatie met cartridges veel goedkoper dan andere combideals.

Aad van Hoorn 02-09-2023

Wederom met aandacht geholpen, door 2 medewerkers zelfs.
Lastige vraag over het klonen van een pcie ssd.
Een duidelijk antwoord kwam er niet dus de 1TB ssd die de 128GB moest vervangen in mijn Notebook maar van een schone
nieuwe installatie van Windows 11 voorzien.
Er is naar mijn idee nog niet zoveel op de markt om die ssd's stand alone te klonen.
Kom ik dan iets tegen is het ook maar raden of i wat mee zou kunnen aanvangen, dan maar liever een eerlijk antwoord.

Robin 02-09-2023

Ik vind vooral de uitleg die Coolblue op de site heeft altijd erg behulpzaam.

Hp de Laat 02-09-2023

Ik ben tot nu toe tevreden met de aankoop van de monitor merk Samsung 34 inch, de monitor past goed aan en werkt tot nu toe ook goed dus ik raad de monitor aan.

Marcek 02-09-2023

Altijd fijn kopen hier, snel geleverd, goede service en altijd alle facturen bij de hand als je alles hier aanschaft

Justin 02-09-2023

Altijd goede ervaringen met Coolblue, producten worden goed ingepakt en zien er netjes uit.
Enige waarom ik Coolblue geen 10 geef is omdat Coolblue vaak wel 1 van de duurste zijn van meerdere webshops