Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Louis van Wouw 12-09-2023

Supersnelle service en ongelofelijk aardig personeel die goed weet wat ze verkopen en wat bepaalde mensen nodig hebben. Telefoon nodig en zondag de volgende dag in huis terwijl ik op zaterdag super laat besteld had. Echt fijn dat ik altijd op jullie kan rekenen. Eerst mn ps5, toen mn werklaptop, en nu een telefoon met veel plezier gekocht. Bedankt voor alles!

Daniel 12-09-2023

Altijd makkelijk online bestellen en levering was echt super snel

Zal niet twijfelen als ik een volgende aankoop zou moeten kopen

David 12-09-2023

Tweedekansje oven besteld, echter de volgende dag bericht dat deze niet voorradig was (Al aan een ander verkocht?) Toen kregen we het aanbod om een nieuwe te ontvangen met korting al was het wel duurder dan het tweedekansje. Levering keurig tot in de keuken. Product werkt naar behoren (nu 1 week in gebruik).

Mw. J. van 't Hof, Overveen 12-09-2023

Cool Blue is als verkopende partij altijd betrouwbaar gebleken. De producten die ik heb aangeschaft voldeden geheel aan de verwachtingen. Die ene keer dat ik niet tevreden was over mijn aankoop, kreeg ik zonder mankeren (haast "per kerende post" mijn geld terug. De dames en heren die ik heb gesproken waren altijd vriendelijk, begrijpend, meedenkend en namen de tijd voor mij.

Manon 11-09-2023

Altijd snelle levering en goede producten. Ook wanneer er iets gerepareerd moet worden alles goed geregeld met de garantie e.d.

Jenny 11-09-2023

Superfijne geregeld allemaal. Netjes thuisgebracht. Kan het iedereen aanbevelen om bij Coolbleu te kopen.

Inge 11-09-2023

2e kans laptop gekocht met laptoptas en muis en 365. laptop bleek kapot een probleem met de wifi. Kwam er na 2 uur achter. Dochter teleurgesteld want nodig voor school. Was beetje laat met bestellen. Dus maar Aangemeld voor retour want ga echt geen reparatie afwachten. daarna minimaal 12 tot 13 mails ontvangen. Of ik tevreden ben. Gratis norton. meldingen van retour etc.. laptoptas had ik ook aangemeld voor retour maar kreeg vandaag een nwe laptoptas. Had wel mail gehad dat ik deze mocht houden met de melding maak je vrienden of buurvrouw blij. Niet om gevraagd wel mails hierover gekregen. morgen komt de laptop weer terug bij coolblue. Nu hopen dat ik een andere krijg. Dochter heeft hem echt nodig voor school. Had tot nu toe altijd zeer positieve ervaring met coolblue. Wat ik verder bijzonder vind is dat ik een mail krijg om de postbode te verrassen. bijvoorbeeld met confetti. Weet niet wie dit bedacht heeft pfffff.

Maria 11-09-2023

Voor mij zijn alle bestellingen goed gegaan, de reviews goed gelezen en keuze gemaakt. Een keer was de koelkast die ik besteld had beschadigd, is gelijk mee terug gegaan en een nieuwe gekregen. Ze zijn ook erg snel en hebben veel producten, prima als je snel iets nodig hebt. Ik hoop dat ze nog lang een oer Hollands bedrijf blijven waar je op kunt vertrouwen!

Bart 11-09-2023

Overzichtelijke site/app, goede service met levering. Bij niet thuis wordt je netjes gebeld door de bezorger om de opties te bespreken!

Timea 11-09-2023

Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik moet schrijven. Eén recensie is verwijderd. Maar omdat ik niet van lange gesprekken hou, zeg ik dit. Ik heb hier al een keer een bestelling geplaatst. Alles ging snel. Ook online bestellingen doe ik snel. Sinds ik Ik ben een kind van de jaren 90 en een kind van Ze. Ik heb snel de winkelapplicatie gedownload, mijn kantoor gemaakt, alle gegevens op mijn telefoon bewaard en toen vond ik het product dat ik nodig had. Snel, omdat alles goed georganiseerd en aangeboden wordt, plus er zijn beoordelingen van andere kopers. 15-20 minuten en ik heb alle gegevens, alle producten ingevoerd en binnen 1 minuut betaald in Ideal

Erwin de Bruin 11-09-2023

Ik heb een printer aangeschaft en dacht voor 10 euro korting iets goed te doen voor het milieu om een tweedekansje te nemen. Spijt als haren op mijn hoofd. Printer kwam binnen zonder doos, zonder handleiding en alleen beetje bubbeltjes plastic. Bij het aanzetten van de printer gelijk een storing die na 30 min zoeken niet was op te lossen. Dit hadden ze kunnen weten als ze het zelf getest hebben, maar lijkt nu alsof ik als testgeit gebruikt wordt.
Ondertussen moet ik met een zware doos bij Post NL zien te krijgen en moet ik wachten op een andere, want ze wachten eerst tot deze terug is. Snik, dat allemaal omdat je denkt goed te doen. Volgende keer goed testen en meeleveren wat er in de beschrijving staat aub

Erwin 11-09-2023

Super snelle levering en de enige die deze zeldzame camera nog wél op voorraad had.

Wilco 11-09-2023

Perfecte prettige aflevering van onze nieuwe wasmachine door zeer prettige bezorgers, waarbij de oude machine weer mee terug werd genomen en de nieuwe werd aangesloten, met uitleg.

Bas de Vries 11-09-2023

Goede winkel, besteld een artikel online en kon dezelfde dag geleverd worden. Echter had ik het meteen nodig, dus koos ik voor ophalen in de winkel.
Aangekomen in de winkel werd ik welkom geheten en een kop koffie werd ook nog aangeboden
Artikel lag klaar en kon naar buiten binnen 5 minuten (koffie had ik afgewezen).
Zou zeker coolblue aanbevelen.

Verleun Enterprise 11-09-2023

Ik ben echt te spreken van Coolblue! Ze helpen je in de winkel goed, kijken waar je wensen liggen en als je hulp nodig hebt krijg je dat ook. Ze proberen geen verkoop te maken of forceren maar helpen je echt zoals het moet.

Ro 11-09-2023

Bij coolblue besteld omdat ze een goede combi deal hadden. Volgende dag was het bezorgt en binnen het bezorgtermijn. Super fijne afhandeling en krijg direct over de mail allerlei videos en tips hoe ik de producten kan gebruiken en aansluit. Super handig!

Schumii 11-09-2023

Makkelijk terug te sturen. Mijn oude horloge was blijkbaar in het pakket gekomen. Deze is door Coolblue weer netjes terug gestuurd.

karaat 11-09-2023

Ik heb online een stofzuiger besteld, en die is inderdaad de volgende dag bezorgd, zoals beloofd.

Janue 10-09-2023

Ik was in de vestiging Groningen. Ik had in de webshop een ijsmachine gekocht en ijs gemaakt. Het was hoed gelukt, maar er zat een piep in het draaiende gedeelte. Ik dacht eerst aan terugzenden, maar zo ver is Groningen niet van Emmen, dus dat gedaan en wat een openbaring om zo behandeld te worden. Bij de ingang al iemand die vroeg of hij kon helpen en die direct na mijn verhaal mijn naam opnam en de servicebalie waarschuwde dat mevr. Veltman er aan kwam. Daar gekomen een héél vriendelijke jongeman die alles in 3 minuten afhandelen: creditnota, nieuwe bestelling en betaald. Ik krijg een nieuwe machine..Aan Coolblue Groningen kunnen heel veel grote bedrijven een voorbeeld nemen. Wat een service en klantgerichtheid! Dankjewel Coolblue, als ik weer iets aanschaf is dat bij jullie!

Piet 10-09-2023

Product en levering is prima. Verpakking is waanzin. Voor een doosje van zeg 10 sigaretten, wordt een hoeveelheid karton gebruikt, alsof er 50 van deze producten verzonden moeten worden. Het milieu heeft zeker geen aandacht bij Coolblue

Chris 10-09-2023

Alles wat beschikbaar is op de website is ook daadwerkelijk beschikbaar. Ook bestellingen in het weekend worden gewoon bezorgd. Dit is echt geweldig. Super webshop!

Lotte 10-09-2023

Ik vind de service van cool blue in de winkels bijzonder goed. Daarnaast is ook hun website erg toegankelijk en makkelijk in gebruik. Ik heb een online bestellend geplaatst en kon deze direct in de winkel ophalen, waar ik goed en vriendelijk ben geholpen.

Marc 10-09-2023

Op zoek naar een fototoestel voor de opleiding van een van onze kinderen kwamen we bij Coolblue uit waar een "2e kans" toestel van het gezochte type te koop bleek te zijn.

Alleen aan de verpakkingsdoos was te zien dat deze al eens was opengemaakt; het fototoestel en toebehoren zag er als nieuw uit.

Jose 10-09-2023

Snel, goede kwaliteit en hulp. En als er iets niet goed blijkt is het in no time opgelost

Anja 10-09-2023

Apparaat is prima, alleen de bezorging was ronduit prut. Ze lieten een glasplaat uit hun handen vallen buiten op de stoep en het bleef gewoon liggen. Zelf zit ik in een rolstoel en kon het op dat moment niet opruimen. Schandalig