Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4096 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Céleste 04-09-2023

Blij met m’n bestelde artikelen. Bestellen was makkelijk en de volgende dag al in huis. Top!

Marianne Bitter 04-09-2023

Keurig en snel geholpen. Je bestelt de volgende dag wordt geleverd 's morgens de volgende dag bericht hoe laat vlak van te voren bellen de bezorgers dat ze in aantocht zijn. De bezorgers , 2 vriendelijke heren, hebben de in de auto al uitgepakte wasmachine naar zijn plaats gebracht, aangesloten en gelijk de 2e wasbeurt laten doen om.de machine schoon te mak e n

Lamine Mané 04-09-2023

Ben er eigenlijk op afgegaan vanwege reclame, omdat ik vaak outlet of 2e hands kocht.
De klantenservice is erg vriendelijk en verschaft duidelijke informatie.
Alleen kwam ik het product betalen in de winkel en bleek dat ik meer dan een half uur moest wachten vandaar geen 10 score, maar een 9 vanwege de klantenservice het product zelf en de snelle levering.

Floor 04-09-2023

Zeer tevreden over Coolblue. Dag na bestelling is het in huis. Ook de site vindt ik overzichtelijk. Ze bieden veel producten aan en je kan ze op een makkelijke manier met elkaar vergelijken. Ook wordt er veel beschreven over het product. En vindt ik de reviews die er altijd bij staan van waarde.
Daarnaast maken de gebruik van tweede kansjes. Als het product ergens bijvoorbeeld een kleine beschadiging heeft maar verder nog goed is, kan je deze kopen voor een gereduceerde prijs. Voordat je deze koopt staat er duidelijk bij wat er mankeert aan dit ook product met foto's erbij. Zo hoeft er minder weg te gooit te worden en heb je de kans om iets voor een kleiner prijsje aan te schaffen, ideaal!

Coolblue 03-09-2023

Coolblue is zeer betrouwbaar en doet wat het belooft, niet 1x maar altijd. De site en de service is uitstekend. Geen gedoe als je een probleem hebt. Ik koop liever bij Coolblue met scherpe prijzen dan onderhandelen in een winkel waar je minder service hebt.

Lizzy 03-09-2023

Wij hebben onlangs Coolblue vestiging Eindhoven bezocht. Bij de ingang werden we opgewacht door een medewerker die ons zeer vriendelijk te woord stond en ons doorverwees naar de juiste collega. Deze nam uitgebreid de tijd voor ons. Heel erg prettig. De medewerker was zeer kundig. Wij gingen met de juiste muis de deur uit. En nog informatie over een mogelijke nieuwe mobiel.
Wat vooral heel fijn was dat er geen verkoopverplichting was. We kregen alle ruimte om over onze aankoop na te denken.

Wil 03-09-2023

10.15 besteld andere morgen 9 .oo bezorgd zo snel nog nooit meegemaakt ,geweldig ,super blij met deze service .

Kevin 03-09-2023

Altijd goeie service, snelle levering en geen gedoe. Duidelijke communicatie. Bij problemen binnen 1 dag een oplossing.

Immerarm 03-09-2023

Duidelijke produkt informatie , zeer snelle levering en prima prijsstelling.
Ook het bestelproces verdient alle lof

Robin 03-09-2023

Mooie webshop met duidelijke omschriiving. Keurig volgens afspraak geleverd, top!

Marij 03-09-2023

Dit is de 4de keer dat we met de winkel in tilburg centrum netjes klantvriendelijk en goede advies krijgen over de producten.
Ook als je iets bestelt online is het makkelijk te doen

monique 03-09-2023

Snelle levering zoals beloofd ,klantvriendelijkheid houden ze hoog in het vaandel.Mn de mailtjes zijn om vrolijk van te worden.Top!

Tevreden gebruiker 03-09-2023

Een snelle bezorging en meteen in gebruik genomen.
Hij doet wat hij moet doen, ligt fijn in de hand en een een degelijk koffer om de decoupeerzaag in te bewaren

Trespa 03-09-2023

Bestel hier altijd mijn spullen ipv die andere grote webwinkel. Hier leveren ze wel als er staat dat er een voorraad is. Retour nooit een probleem mocht er toch iets mis zijn.

TT 03-09-2023

Hele goede service, snel geleverd...
Wij bestellen vaak op coolblue, nooit problemen gehad.
Top service, ga zo door...

Maarten 03-09-2023

Ik koop al jaren spullen bij coolblue
Goede service,snelle levering
Fijne winkel

Brenda 03-09-2023

Alles prima; groot aanbod, goede omschrijving, fijn op op de hoogte gehouden te worden en vriendelijke benadering.

Lisa 03-09-2023

Gebruikersvriendelijke site alles snel geregeld ook ook net zo snel in huis!

Edwin 03-09-2023

De glimlach begon goed tijdens het bestellen. Voor 23:59 besteld, de volgende dag in huis, althans dat stond er. Speciaal via Coolblue besteld vanwege deze optie omdat het een verjaardag cadeau moest zijn en we zelfs een dag speling hadden. Donderdag avond besteld dan zou zaterdag sowieso moeten lukken toch? Heel snel hadden we een mailtje waarin stond "Door een vertraging wordt je bestelling helaas niet vandaag bezorgd" maar ze verwachten dat het alsnog morgen in huis is. nou nee hoor. Als ik dit vantevoren geweten had, had ik het horloge hier niet besteld. Alles voor een glimlach.....duurt ff
kieskeurigreview 06-09-2023

Beste Edwin,

Wat leuk dat je bij ons een cadeautje hebt besteld, maar wat balen dat deze niet op tijd werd geleverd.

Sorry voor het ongemak. Momenteel is het erg druk bij onze bezorgpartner waardoor er hier en daar een vertraging ontstaat. Helaas is dit bij je bestelling ook zo.

Mocht je na 5 werkdagen je bestelling nog steeds niet hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

Coolblue.

Gitte2005 03-09-2023

Bij Coolblue staat de informatie over hun producten duidelijk vermeld. Hierdoor wordt het makkelijker om een keuze te maken. Ook was mijn product al binnen 1 werkdag binnen, ideaal dus! Ik zou zeker vaker bestellen bij Coolblue.

Stefan 03-09-2023

Fantastische keuzehulp, snelle levering, volop keuze maakt coolblue een fijne webshop.

Nadine 03-09-2023

Mooie selectie aan autostoetljes en goede keuzehulp door artikelen te kunnen vergelijken

Ryan 03-09-2023

Bij Coolblue ben ik goed geholpen. De prijzen zijn ietsjes duurder, maar heb het ervoor over omdat de service consistent goed is. Hierdoor vertrouw ik dit bedrijf en koop ik vrijwel standaard mijn elektronica hier.

Joke 03-09-2023

Fijne shop om online te bestellen, snelle en complete levering, werd gebeld dat bezorger er was, maar zat net bij de tandarts, netjes pakketje afgegeven bij de buren.

Laurens 03-09-2023

Perfecte service die je van CoolBlue mag verwachten, gaan niet voor de beste prijs, wel de beste service en dat vind ik het wel waard.