Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gitte2005 03-09-2023

Bij Coolblue staat de informatie over hun producten duidelijk vermeld. Hierdoor wordt het makkelijker om een keuze te maken. Ook was mijn product al binnen 1 werkdag binnen, ideaal dus! Ik zou zeker vaker bestellen bij Coolblue.

Stefan 03-09-2023

Fantastische keuzehulp, snelle levering, volop keuze maakt coolblue een fijne webshop.

Nadine 03-09-2023

Mooie selectie aan autostoetljes en goede keuzehulp door artikelen te kunnen vergelijken

Ryan 03-09-2023

Bij Coolblue ben ik goed geholpen. De prijzen zijn ietsjes duurder, maar heb het ervoor over omdat de service consistent goed is. Hierdoor vertrouw ik dit bedrijf en koop ik vrijwel standaard mijn elektronica hier.

Joke 03-09-2023

Fijne shop om online te bestellen, snelle en complete levering, werd gebeld dat bezorger er was, maar zat net bij de tandarts, netjes pakketje afgegeven bij de buren.

Laurens 03-09-2023

Perfecte service die je van CoolBlue mag verwachten, gaan niet voor de beste prijs, wel de beste service en dat vind ik het wel waard.

Eelco 03-09-2023

Zeer behulpzame en eigentijdse aanpak. Ruim assortiment en goede keuze hulp!
Snelle levering tegen goede prijzen.

Ploeg 03-09-2023

Coolblue is echt mijn favoriete winkel, zoals ze beloven brengt ieder bezoek aan de winkel een glimlach op mijn gezicht. Super behulpzaam personeel en niet bang om een grapje te maken! Om blij van te worden dus.

Jenna 03-09-2023

Ik koos er voor om bij Cool Blue te bestellen omdat ik nog nooit een slechte ervaring bij ze heb gehad. Daar waar andere partijen hun beloftes met betrekking tot bijvoorbeeld levering regelmatig niet na komen heb ik bestellingen bij Cool Blue altijd op het afgesproken tijdstip ontvangen.

ben 03-09-2023

lekker snel geleverd makkelijke montage product voldoet aan de verwachting

Kimberly 02-09-2023

Omdat ik twijfelde of ik een Mac Book wilde aanschaffen, heb ik via Messenger contact gezocht met Coolblue. Net als alle andere keren kreeg ik een binnen een uur antwoord en advies.
Handig om gelijk aanvullende vragen te stellen zoals over software en bescherming. Inmiddels mijn Mac Book binnen en zeer tevreden. De filmpjes met uitleg die je voor levering ontvangt hebben mij top geholpen met het installeren. Erg fijn om een exact bezorguur te ontvangen, zo is het niet nodig om de hele dag thuis te blijven. Kortom goede service, snelle fijne levering, eenvoudige installatie én een fantastisch apparaat!

Beppie Knops de koning 02-09-2023

goede snelle afwikkeling als je iets besteld je word keurig op de hoogte gehouden van je bestelling net personeel als iets word bezorgd bij je klant vriendelijk 👍 een tevreden klant‼️

M 02-09-2023

Printer lijkt veel duurder dan bij andere zaken, maar niets is minder waar. Als je kijkt naar wat er wordt meegeleverd in de doos is de combinatie met cartridges veel goedkoper dan andere combideals.

Aad van Hoorn 02-09-2023

Wederom met aandacht geholpen, door 2 medewerkers zelfs.
Lastige vraag over het klonen van een pcie ssd.
Een duidelijk antwoord kwam er niet dus de 1TB ssd die de 128GB moest vervangen in mijn Notebook maar van een schone
nieuwe installatie van Windows 11 voorzien.
Er is naar mijn idee nog niet zoveel op de markt om die ssd's stand alone te klonen.
Kom ik dan iets tegen is het ook maar raden of i wat mee zou kunnen aanvangen, dan maar liever een eerlijk antwoord.

Robin 02-09-2023

Ik vind vooral de uitleg die Coolblue op de site heeft altijd erg behulpzaam.

Hp de Laat 02-09-2023

Ik ben tot nu toe tevreden met de aankoop van de monitor merk Samsung 34 inch, de monitor past goed aan en werkt tot nu toe ook goed dus ik raad de monitor aan.

Marcek 02-09-2023

Altijd fijn kopen hier, snel geleverd, goede service en altijd alle facturen bij de hand als je alles hier aanschaft

Justin 02-09-2023

Altijd goede ervaringen met Coolblue, producten worden goed ingepakt en zien er netjes uit.
Enige waarom ik Coolblue geen 10 geef is omdat Coolblue vaak wel 1 van de duurste zijn van meerdere webshops

Dick van Hoogen 02-09-2023

Geweldige snelle service. In de avond besteld en volgende ochtend bij opening van de winkel stond het al klaar.

Pascal Tipker 02-09-2023

Laatst nieuwe oortjes gekocht via coolblue zijn snel aangekomen zoals beloofd en was niks kapot of slecht geleverd. Ook de website is makkelijk om te navigeren en betalen ging ook goed

Jp 02-09-2023

Op de site staat voor 23.59 bestelt
Daar klopt niks van .
En daar boven op neemt de verzender het weer een dag later mee en die doet er dan ook nog twee dagen over en dan ligt het pakketje op een heel ander aflever adres wat je op geeft
En dan hebben we het niet over pakketje bij de buren .

Pakketje kan gelijk weer retour. Van uit het af lever adres

Erg jammer

Alexander 02-09-2023

3 x een printer besteld. De eerste EMVY 6000 E .werkt alleen via WiFi. Aansluiten op gsm is geen probleem maar op een laptop lukt met geen mogelijkheid. Printer terug gestuurd en verzocht een printer met een kabel te adviseren. Dat werd de ENVY 6022E.
Ik kreeg geen verzend bevestiging. 's avonds opnieuw gebeld en kreeg toen te horen dat ik niet betaald zou hebben. Op mijn vraag hoe ik een bestelling zou kunnen plaatsen zonder te betalen was het antwoord dat dit niet mogelijk is. De printer stond wel op mijn naam gereserveerd echter wachtend op de betaling. Ik heb betaald met VISA credit en daar was de betaling direct ingehouden. In overleg met CoolBlue opnieuw de printer besteld en betaald. Deze wordt vandaag bezorgd maar aan de deur geweigerd. Tot mijn grote verbazing werd zonder aankondiging gisteren de niet betaalde printer bezorgd. Echter, deze kan volgens de gebruiksaanwijzing alleen geïnstalleerd worden via WiFi en daarna pas mag je de kabel aansluiten. En dat is nou net het probleem. Ik heb 3 prima werkende laptops. Na in totaal 6-7 uur in de wacht gestaan te hebben, heb ik het helemaal gehad met Cool Blue.
kieskeurigreview 06-09-2023

Beste Alexander,

Wat vervelend dat de bestelling omtrent je printer niet soepel is verlopen. Sorry hiervoor!

Heb je inmiddels wel de gewenste oplossing ontvangen? Anders helpen we je natuurlijk graag verder.

Coolblue.

Mieke 02-09-2023

Snelle levering, in de winkel altijd vriendelijk.
Verder kun je op de website veel informatie vinden over er product wat je wilt aanschaffen. Met duidelijke informatie video's.

Fijne webshop, zeer tevreden! 02-09-2023

Ik heb gekozen voor Coolblue vanwege de betrouwbaarheid (als er eens iets aan de hand is met mijn aankoop). De bezorging (per fiets) was top, goed gecommuniceerd, goed verpakt!
Extra voordeel van Coolblue is de online hulp over installatie en tips in het algemeen over mijn aankoop (synology Nas), dat heb je bij andere webshops niet.

Edwin 02-09-2023

Ik heb 27 aug 2023 online een koelkast en wasdroger besteld en die zouden dinsdag 29 aug geleverd worden. 29 kreeg ik een mail dat er 1 item vertraagd was ( koelkast) en dat deze zsm zou worden geleverd. Wasdroger werd wel geleverd. Na tel contact werd verteld dat deze de volgende dag geleverd zou worden. Die zelfde avond een mail dat er de volgende dag geleverd zou worden en dat in de nacht de bezorgtijd met een tijd indicatie van 1 uur. Volgende dag, geen mail met slot tijd. Weer contact opgenomen. Dame kon mijn bestelling eerst niet vinden maar vervolgens wel en deze zou de volgende dag wederom geleverd worden. Die avond weer een mail, en de volgende dag geen mail met een indicatie tijd. Weer bellen. Nu bleek dat er nog een geld bedrag open stond waardoor ze niet konden leveren. De koelkast was duurder geworden en die dame had de bestelling opnieuw gemaakt waardoor er een restbedrag open stond. Maar ik had alle € 1400,- al betaald. Dus werd het restbedrag weggeschreven en er zou de volgende dag geleverd worden. Ondertussen vandaag vrijdag 01 sept. Wederom een mail maar geen indicatie tijd. Plots kwam er een mail dat er wegens drukt niet geleverd kon worden. Dus weer bellen. Had die medewerker er een tijdslot opgezet waar je voor moest betalen. Dus stond er weer een bedrag open. En geen koelkast. Ondertussen mijn schoenen opvretend te horen gekregen dat alles nu echt goed gaat komen en dat ze dinsdag 5 sept pas kunnen leveren.
Wat een geweldige service leveren ze toch bij Coolblue. Echt een prijs waard. Een grote bak met stront, niets meer en niets minder. Zodra die koelkast er is (als die ooit nog komt) nooit meer iets kopen bij Coolblue. Ik ben genezen.