Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4052 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Janue 10-09-2023

Ik was in de vestiging Groningen. Ik had in de webshop een ijsmachine gekocht en ijs gemaakt. Het was hoed gelukt, maar er zat een piep in het draaiende gedeelte. Ik dacht eerst aan terugzenden, maar zo ver is Groningen niet van Emmen, dus dat gedaan en wat een openbaring om zo behandeld te worden. Bij de ingang al iemand die vroeg of hij kon helpen en die direct na mijn verhaal mijn naam opnam en de servicebalie waarschuwde dat mevr. Veltman er aan kwam. Daar gekomen een héél vriendelijke jongeman die alles in 3 minuten afhandelen: creditnota, nieuwe bestelling en betaald. Ik krijg een nieuwe machine..Aan Coolblue Groningen kunnen heel veel grote bedrijven een voorbeeld nemen. Wat een service en klantgerichtheid! Dankjewel Coolblue, als ik weer iets aanschaf is dat bij jullie!

Piet 10-09-2023

Product en levering is prima. Verpakking is waanzin. Voor een doosje van zeg 10 sigaretten, wordt een hoeveelheid karton gebruikt, alsof er 50 van deze producten verzonden moeten worden. Het milieu heeft zeker geen aandacht bij Coolblue

Chris 10-09-2023

Alles wat beschikbaar is op de website is ook daadwerkelijk beschikbaar. Ook bestellingen in het weekend worden gewoon bezorgd. Dit is echt geweldig. Super webshop!

Lotte 10-09-2023

Ik vind de service van cool blue in de winkels bijzonder goed. Daarnaast is ook hun website erg toegankelijk en makkelijk in gebruik. Ik heb een online bestellend geplaatst en kon deze direct in de winkel ophalen, waar ik goed en vriendelijk ben geholpen.

Marc 10-09-2023

Op zoek naar een fototoestel voor de opleiding van een van onze kinderen kwamen we bij Coolblue uit waar een "2e kans" toestel van het gezochte type te koop bleek te zijn.

Alleen aan de verpakkingsdoos was te zien dat deze al eens was opengemaakt; het fototoestel en toebehoren zag er als nieuw uit.

Jose 10-09-2023

Snel, goede kwaliteit en hulp. En als er iets niet goed blijkt is het in no time opgelost

Anja 10-09-2023

Apparaat is prima, alleen de bezorging was ronduit prut. Ze lieten een glasplaat uit hun handen vallen buiten op de stoep en het bleef gewoon liggen. Zelf zit ik in een rolstoel en kon het op dat moment niet opruimen. Schandalig

Marjon 10-09-2023

CoolBlue had de beste prijs voor deze warmtepompdroger van Samsung en ook ben ik door de bezorgers zeer vriendelijk en goed geholpen.

L.Peters 09-09-2023

3 maanden geleden een pocketbook light gekocht bij coolblue, tijdens het gebruik hield de ereader er mee op. Niet gevallen geen beschadigingen niets geks gebeurd.
Dus opgestuurd naar coolblue. Na een tijdje kreeg ik een email van coolblue dat de E ink gebroken was en dat dit niet onder de garantie viel. Ik kon mijn ereader terug krijgen maar dan moest ik wel 65 euro onderzoekskosten betalen. Zie onderstaande email die ik kreeg: voor mij dus nooit meer COOLBLUE.

Beste Leo,

De reparatie van je PocketBook InkPad Lite met nummer 8368677 valt helaas niet onder de garantie. De reden hiervoor is: "Het E-ink display is gebroken. ".   De reparatiekosten zijn daardoor € 178,00. Door op de knop hieronder te klikken ga je hiermee akkoord en betaal je de reparatiekosten. Dan gaan wij je product repareren. Let op: de reparatiekosten kunnen hoger zijn dan de kosten voor een nieuw toestel. Jij bepaalt of je de reparatiekosten betaalt of voor een nieuw toestel kiest.   Accepteer reparatiekosten   Reparatie stoppen Wil je liever niet verder gaan met de reparatie, dan heb je de volgende opties:   Je betaalt hier de onderzoekskosten van € 65,00 en we sturen je product ongerepareerd naar je terug.   Je ziet via deze link af van je product. We verwerken ’m dan gratis en milieuvriendelijk.   Geef je keuze aan ons door Geef uiterlijk woensdag 20 september 2023 aan ons door wat jij wil dat we met je reparatie doen. We houden je via de mail op de hoogte van de volgende stappen. Met vriendelijke groet,

Coolblue

Willy 09-09-2023

Had niet verwacht dat het allemaal zo makkelijk zou gaan. Klein probleempje werd fantastisch opgelost door de klantenservice. Ook nog tips voor het gebruik na aankoop. Erg blij mee.

Serge 09-09-2023

Een duidelijke, vlot, en prettig werkende website is goud waard. Beter nog wordt het als je je product mag ophalen in de winkel (Amsterdam zuidas) en je warm wordt onthaald maar ook enorm fijn wordt geholpen.

Kortom, ik vind winkelen bij Coolblue zo fijn dat graag een blokje om ga om het product zelf op te halen en dan ook stiekem in de winkel rond te snuffelen. De Samsung Qled hoek is toch altijd wel mannengenot.

Max 09-09-2023

Er is geen betere qua bezorging/ keuze en nazorg. Ze maken waar wat ze zeggen

Akko van Asten 09-09-2023

Prettige communicatie waarbij echt wordt geluisterd naar de wens van de klant, gedegen advies en zaken worden adequaat afgehandeld. Inmiddels al verschillende keren zo'n proces doorlopen en weer zeer tevreden met het resultaat.

Reina 09-09-2023

Mijn ereader heeft het (binnen de garantie) onverwacht begeven. De communicatie met een door Coolblue was echt top! Ik werd goed op de hoogte gehouden over de reparatie en, toen reparatie niet meer mogelijk bleek, kreeg ik een tegoed op mijn account twv mijn ereader.
Zeker reden om als klant terug te komen bij Coolblue!

Vitto 09-09-2023

Er ging iets mis met de online bestelling waardoor deze leek te zijn gelukt, maar bij Coolblue niet als betaald stond. Ik heb contact opgenomen en kreeg al heel snel antwoord en een oplossing. Kortom, goede klantenservice en mijn bestelling werd een dag later in goede orde ontvangen.

M K 08-09-2023

Ik vind coolblue een hele goede winkel, ze hebben een goede en gebruiksvriendelijke website. De reden waarom ik voor coolblue gekozen heb is omdat ze de volgende dag bezorgen echt een uitstekende service!
Wat ik goed vind van aan coolblue is dat je de avond voordat je bestelling bezorgd word er duidelijk word aangegeven hoelaat ze het komen bezorgen, het is ook heel fijn dat je word gebeld wanneer ze in de buurt zijn. De bezorgers zijn heel vriendelijk en klantgericht een leveren een fijne service. Ze gaan ook voorzichtig met de spullen om zodat het product goed afgeleverd word ik ben heel tevreden met coolblue.

Tevreden klanten 08-09-2023

Een prachtige en scherp geprijsde koelkast die prompt werd geleverd door twee vriendelijke en klantgerichte medewerkers. Keurig op z'n plaats gezet en we kregen nuttige gebruikersinformatie.
Tevreden klanten@

Frans N 08-09-2023

Prima bezorging en snelle levering en bovendien goeie service achter de hand

Peter 07-09-2023

Al meerdere malen bij deze firma wat besteld en tot nu toe zijn alle bestellingen op tijd en correct geleverd.
De site is overzichtelijk en het bestelproces is eenvoudig.
Assortiment is uitgebreid en tegen concurrerende prijzen.

Kortom een aanrader.

M. Bernard 07-09-2023

Coolblue is altijd goed, kwa prijs, kwa service en ook bezorging! Ik had de bestelling in de middag gedaan en het pakket werd de volgende ochtend al bezorgt, echt super!

Timothy 07-09-2023

Ik koop al jaren elektronica bij Coolblue en dat bevalt mij uitstekend. Regelmatig komen reclames voorbij op tv en je ziet dat daar echt over na is gedacht.

Het bestellen bij Coolblue is eenvoudig, ook het zoeken naar producten op de site vind ik makkelijk.

Mijn laatste bestelling, een nieuwe SSD, was binnen één dag binnen, supersnel dus.

Voor nu geen kritiekpunten. Een zeer tevreden klant 😊

P. Geurts 07-09-2023

De klantenservice is ongekend goed. Zo ontzettend klant- en niet winst-voor-het-bedrijf-gericht. Dat maak je nog maar zelden mee!
Ook de parate kennis van alle personeel en de klantvriendelijkheid is subliem.

L 07-09-2023

Snel geleverd, als jonge ouders met een niet slapend kind is een kapotte koffiemachine een ramp dus heel erg blij dat we de nieuwe binnen 24 uur in huis hadden!

Damsma 05-09-2023

Goede service, Snelle bezorging, Fijne bezorgster.
Jammer dat je niet de avond kon kiezen als bezorgmoment

Zeer zeker. 05-09-2023

Het product, dat ik zocht, gevonden en besteld. De bestelling voor het gemak voldaan via Ideal. Bericht ontvangen, dat de bestelling gereedgemaakt werd voor verzending en verder te volgen was via Track en Trace, alles uitermate correct en volgens hetgeen ook was aangegeven. Alles prima toch.