Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bert 15-09-2023

Alles is volgens de afspraak prima verlopen
De bestelling de bezorging en de levering alles op tijd.

Ray Kay 15-09-2023

Coolblue is een schoolvoorbeeld van hoe je een webshop zou willen, het zoeken, vergelijken en bestellen is gemakkelijk. dat ze daarnaast ook nog fysieke winkels hebben om te bekijken wat je zou willen of op te halen wat je besteld hebt wanneer jij dat wil is helemaal top. Ga zo door.

Martin 15-09-2023

In verleden had ik al problemen met de garantie op een andere product. Dus toen ik de koelkast kocht heb ik meteen een 5 jaar zekerheidspakket genomen. 3 jaar later is het koelkast stuk.
Meteen melding van gemaakt. Coolblue belooft binnen 2 dagen contact op te nemen en afspraak maken voor de reparatie. We zijn 1 week verder ben nog niet gebeld, heb nog steeds geen idee wanneer ik een werkende koelkast krijgt.

Op de 3de dag gebeld - "gaan we achteraan" - niks gehoord.
Op de 4de dag gebeld - we maken een spoedmelding, u wordt binnen enkele uren teruggebeld"
Op de 5de dag gebeld - melding is gemaakt, het kan nog 5 dagen duren.

samenvattend: super slechte service, verschillende verhalen van de klantenservice, uiteindelijk niks kunnen regelen - "u moet gewoon wachten" In iedere geval kunnen we niet op de losse beloftes van Coolblue rekenen. Dit was juist het sterke punt - service - er komt een moment dat je het echt nodig hebt - kunnen ze eigenlijk niks voor je betekenen.

Ine 15-09-2023

Makkelijk bestellen en perfecte levering: glasheldere communicatie over tijdslot en op de fiets!

james 15-09-2023

Concurrerende prijs voor een kwaliteit product, duidelijke omschrijving, en snelle levering

Marcel 15-09-2023

We hebben op zondagavond besteld en het werd reeds op maandagochtend geleverd. Daarnaast is de prijs ook goed.

Irene 15-09-2023

Eerlijke informatie waardoor je online goed producten kan vergelijken. Gebruiksvriendelijke website en snelle levering. Ik koop graag bij Coolblue. Ik heb nog nooit een defect product geleverd gekregen. Afgelopen week een koptelefoon gekocht. Zeer tevreden met mijn nieuwe speelgoed én mijn buren ook.

Weijmie 15-09-2023

Snelle vriendelijke levering en service, verpakking meegenomen en alles op zijn plek!

cees 15-09-2023

Goede levering, keurig geplaatst en door de vriendelijke bezorgers een zeer goede uitleg verkregen.

Hvdoever 14-09-2023

Geleverd volgens afspraak en lekker snel! Apparaat voldoet aan de wensen en specificaties!

IVT 14-09-2023

Snel en makkelijk besteld. Veel keuzemogelijkheden. Het pakket was op tijd geleverd en via de email goede tips gekregen.

jeffreyvr94 14-09-2023

Wij hebben een tweedekans Amerikaanse koelkast besteld en gekozen voor drempellevering, wij zouden zelf de koelkast in de bijkeuken achterin de woning gaan plaatsen maar de mannen van Coolblue vonden dat niet nodig en hebben de koelkast doorgereden naar de bijkeuken. Super vriendelijk en ze hebben het netjes gedaan. Nergens beschadigingen aan de koelkast of het huis. Aanrader!

Dennis Kampoe 14-09-2023

een fijne en duidelijke webshop met goede omschrijvingen van de producten. ook zijn de aan te schaffen producten makkelijk te vergelijken. leveringen zijn ook snel

Kim Franken 14-09-2023

Wees gewaarschuwd! Slechte klantenservice. Het personeel aan de telefoon is vriendelijk, maar je probleem wordt niet opgelost. Ik zit al een maand zonder vaatwasser en coolblue blijft zeggen dat ik moet wachten op de fabrikant, laat ik nou de pech hebben dat dat inventum is, helaas kom ik er na aankoop en slechte ervaring achter dat inventum hele slechte resenties heeft. Coolblue neemt geen actie en helpt je dus niet.

Mijn tip:
Koop hier niet.
Toch iets gekocht? Wees alert. Twijfel je aan het nemen van actie vanuit coolblue. Neem zelf actie. Stuur ze zo snel mogelijk een aangetekende brief met daarin wat je van het bedrijf mag verwachten. Anders laat coolblue het op zijn beloop en gebeurt er niks.

Gerdien 14-09-2023

ruime keus, extra informatie over welk product het meest geschikt oor je zou zijn, snelle levering
tips bij het installeren

C. Vos 14-09-2023

Coolblue is duidelijk wat betreft productinfo.
De korte uitlegfilmpjes die ze vaak bieden bij producten zijn helder en soms ook nog best leerzaam.
Ze zijn snel in communicatie en snel met levering.

Lambert 13-09-2023

ALGEMEEN:
De bestelling vinden en plaatsen was makkelijk. De site is vrij overzichtelijk en betaling ging zonder problemen. Maar daarna begon de ellende!! Hier houdt het positieve deel op...

VERZENDING/PRODUCT:
Het zogenaamde "2e-kansje" (een HP laptop) was niet zoals beloofd in goede staat, maar defect: De netwerkkaart werkte niet.
CoolBlue controleert blijkbaar niet de staat van geretourneerde goederen, of in elk geval onvoldoende.
Maar dit was niet alles. Omdat deze laptop moeilijk verkrijgbaar was, heb ik bij de retourzending aangekruist dat ik hem wilde omruilen voor een ander exemplaar, hopende dat hier iets geregeld kon worden. Dat bleek niet het geval, maar CoolBlue ging in de fout door eenzijdig te kiezen voor creditering dmv een tegoedbon. Dat heb ik kunnen omzetten (na behoorlijk lang aan de lijn te hebben gehangen, omdat de medewerker niet wist hoe ze dit moest doen, en het navragen bij een collega liep nogal uit).
Het wordt echter nóg erger: na een week bood CoolBlue opnieuw een zelfde laptop aan als 2e-kans, met een andere beschrijving, dus heb ik het er nogmaals op gewaagd. Dat vertrouwen bleek ongegrond: het bleek zelfde exemplaar te zijn (zelfde serienummer) en de netwerkkaart bleek nog altijd defect.
Conclusie: CoolBlue verkoopt apparaten die teruggestuurd zijn met een duidelijke omschrijving van een defect TOCH opnieuw aan zonder vermelding van dit defect. NIET ZO COOL, COOLBLUE!

KLANTENSERVICE:
Samengevat was het contact met de helpdesk bijzonder tijdrovend en moeizaam (o.a. toen de 1e medewerker me in de wacht zette om iets na te zoeken, kreeg ik plotseling een 2e medewerker aan de lijn die geen idee had waarover het ging, en het was niet mogelijk om terug door te verbinden naar de juiste medewerker. Ik kreeg een wisselgesprek van CoolBlue, waarschijnlijk medewerker 1, maar medewerker 2 bleef me pushen om niet het wisselgesprek aan te nemen, maar mijn hele verhaal opnieuw aan hem te doen ;-( dus toen ik het alsnog probeerde was het wisselgesprek afgebroken).

SvdZ 13-09-2023

Snelheid van verzenden.
No nonsense retour mogelijkheden.
Uitstekende ondersteuning
Zeer coulant
Altijd een ruime keuze
Courant aanbod

Arie 13-09-2023

Makkelijk zoeken met behulp van filters .
Uitgebreid aanbod en uitgebreide informatie over de producten.
Snelle bezorging en goede afspraken en informatie over het bezorgmoment.

Romy 13-09-2023

Coolblue maakt duidelijke afspraken en houdt zich daar ook aan. Heel plezierig! We lieten onze oven plaatsen, daardoor duurde de levering iets langer dan 1 dag maar dat is geen bezwaar. Je krijgt een dag voor levering per mail een blok van 4 uur te horen, op de ochtend zelf een blok van 1 uur en ze bellen een kwartier van tevoren dat ze eraan komen. Ideaal! Vlotte en keurige plaatsing van de oven. Het oude apparaat meegenomen. Alles picobello.

Jenny 13-09-2023

Prima service. Ik had nog een kadobon staan en die werd automatisch ingezet bij het bestellen.

Kai 13-09-2023

Aardig personeel, verstand van zaken.
Ik ben erg blij met mij aankoop.
“Bedankt Coolblue”

Peter 13-09-2023

Prettige Website!
Bestelde kabel de volgende dag door een fietskoerier geleverd.

Rob 13-09-2023

Heldere site met duidelijke vergelijkbare alternatieve keuzes, qua prijs en mogelijkheden. Plus- en minpunten goed weergegeven èn vooral erg concurrerende aanbiedingen!

Sylvia 13-09-2023

Eerst de website gebruikt om producten te filteren en vergelijken. Dat ging erg makkelijk en duidelijk. Daar laptop besteld en omwille van snelheid deze opgehaald in de winkel