Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

fransvanrossem 01-09-2023

Ze zijn heel goed en de website ziet heel netjes uit. En je heb heel veel keuze aan artikelen.

Maarten van der Slik 01-09-2023

Leuke stijl, vriendelijk personeel, goeie service. Nr 1 reden: nieuw product is een nieuw product. Daarom vertrouw ik coolblue ook om een vinylspeler bij te kopen. Technische kennis van personeel is altijd prima maar niet geweldig. Daarom 10-1.

Fleur 01-09-2023

Zodra je binnenkomt, word je direct ontvangen door een glimlach die vraagt hoe ze je kunnen helpen vandaag. Er word met je meegekeken hoe ze je het beste kunnen helpen en vrijwel direct spreek je met een expert over het product waar je naar op zoek bent. Een ontzettend vriendelijke jongen heeft mij geholpen om de perfecte koptelefoon te vinden en direct hem om te ruilen voor een andere die ik online had gekocht. Direct verrekend en wel. Uitstekend.

Mart 01-09-2023

Toen mijn oude koptelefoon niet meer reparabel bleek kreeg ik een Coolblue -te goed.
Bij het bestellen van de nieuwe koptelefoon ging iets mis en werd het Coolblue-te goed niet verrekend.
Na een telefoontje met de klantenservice werd het Coolblue-te goed gewoon op mijn rekening gestort. Heel fijn en intussen geniet ik alweer van mijn nieuwe koptelefoon.

Marjolein 01-09-2023

Duidelijke omschrijving van de artikelen.

Bezorging netjes op tijd, zelfs een uurtje vroeger en werd netjes gebeld. Wasmachine door 2 aardige bezorgers keurig op z'n plek gezet.

Nick 01-09-2023

Ze hebben gedaan wat mij beloofd is. Dat spreekt mij reuze aan. Ga hier ook vaker bestellen!

Remy 01-09-2023

Alles is altijd fijn geregeld bij coolblue. Bestellen gaat soepel en de prijzen zijn goed.
Ik vond het afhalen in de winkel wel aan de lange kant duren, omdat ik moest wachten tot er iemand beschikbaar was terwijl het best wel rustig in de winkel was. Voordeel was dat er daarna wel voldoende tijd werd genomen om alles over het product netjes uit te leggen.
Al met al een prima service

Jolanda 01-09-2023

De gebruikersvriendelijkheid is super, je kan goed zoeken door aan te geven waar iets aan moet voldoen.
Je krijgt dan een ruime keuze /vergelijk te zien.
Ik ben zeer tevreden met de site en onze aankoop

Erben 01-09-2023

Hele vlotte verwerking van bestelling. Voor 23:00 besteld, volgende ochtend in huis!
Onbeschadigd en wel afgeleverd! :)

Nancy Tijssen 01-09-2023

Snelle levering en product voldoet aan mij verwachting, daarnaar een mail gekregen hoe het apparaat te gebruiken

Ronald 01-09-2023

supersnel geleverd, en je wordt constant op de hoogte gehouden hoe het met je zending is.

Prima artikel ! 01-09-2023

Zoals gebruikelijk uitstekende service, besteld artikel van prima kwaliteit, keurig verpakt, en zeer snel geleverd.!
Kortom altijd heerlijk winkelen en kopen.

Toon 01-09-2023

Duidelijke, gebruiksvriendelijke shop.
Snelle service en leuke tips voor het gebruik.
Uitstekende communicatie over het besteltraject en de uiteindelijke levering.

vico 01-09-2023

Bestel geregeld iets bij coolblue. Altijd op tijd geleverd. Goede communicatie, bij breuk of mankement meteen omwisselen.
Een winkel die meedenkt en niet moeilijk doet als er iets fout is.

Tesse 01-09-2023

Uitstekend snel, brtrouwbaar, milieuvriendelijk, behulpzaam. Soms wat minder aanbieding/duurder dan Bol of dergelijke, dat is het enige minpunt maar vaak toch de meerprijs waard.

Demi 01-09-2023

Klantenservice is perfect, nog nooit een probleem gehad met Coolblue. Dit in tegenstelling tot andere webwinkels. Voornamelijk voor dure bestellingen kom ik eigenlijk altijd naar Coolblue.

Alles volgens afspraak geregeld. 01-09-2023

Bestelling en bezorging voldoet aan alle verwachtingen. Bezorging keurig op tijd volgens de afspraak en installatie ook goed afgewerkt.

Denise 01-09-2023

Voor 24:00 besteld en de volgende dag op de fiets bezorgd en kreeg van te voren een sms’je wanneer het pakket geleverd zou worden, top!

Thijs 01-09-2023

Altijd fijn om bij Coolblue een bestelling te plaatsen. Met de uitgebreide produchtbeschrijving en nuttige productvideo's kun je de juiste keuze maken. Levering is goed en snel waarin je ook de keuze kunt maken dit ergens anders te laten leveren, zoals een postnl punt. Prijzen van de producten zijn marktcomform.

Kortom, alles top

Noortje 01-09-2023

Na meerdere eerdere aankopen bij Coolblue weer voor dit bedrijf gekozen. Service is goed en levering is snel. Ook bij reparaties e.d. zijn ze erg behulpzaam en de service is snel.

Gerard Smink 01-09-2023

Altijd fujn om zaken met coolblue te doen, goede overzichtelijke website en goede filters.

Rosalie 31-08-2023

Goede mogelijkheden tot vergelijken van producten, goede prijs kwaliteit, snelle levering!

Wilma Meinders 31-08-2023

Productvergelijking op de site was overzichtelijk en hielp bij het maken van mijn keuze.
Aflevering: keuze van leverdatum verliep goed; zoals aangekondigd s avonds vooraf een mail met tijdslot en een paar uur later gespecificeerd naar uur van levering. Kwartier vooraf netjes gebeld dat men er bijna was. Hier kan elke vervoerder een voorbeeld aan nemen.
Ik had gekozen voor verwijderen oude wasmachine van plaats waar hij stond en aansluiten nieuwe machine.
De mannen deden dit behoedzaam en heel netjes. Ook verstand van zaken toen het water niet meteen werkte bij een testwas.
Al met al een zeer goede kennismaking met Coolblue!

Jolanda 31-08-2023

Goede service, ik zocht een nieuwe mobiel omdat de oude stuk was gegaan en de nieuwe werd de volgende dag al geleverd.

Carmen 31-08-2023

Top webshop, duidelijke site. Altijd goed aanbod en door reviews op producten een goede inschatting kunnen maken of dit product bij me past. Zeer tevreden.