Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Laura 30-08-2023

Snelle levering, duidelijke website, goede informatie voorziening. Nooit problemen gehad met bestellingen of leveringen. Achteraf betalen zou wel handig zijn, maar voor de rest dikke prima

Lleeuw 30-08-2023

Zeer fijne winkel! Ik was hier naar toegegaan om me te oriënteren voor een nieuwe smartwatch. Er waren veel maar dan ook veel meer horloges uitgestald dan ik had verwacht. Met deze info naar huis gegaan en nog wat huiswerk gedaan over de 2 horloges waar ik uit wilde kiezen. Doordat er zoveel was uitgestand, was het een stuk makkelijker om mijn keuze te maken.
Uiteindelijk geslaagt voor een Samsung watch 6 classic.
Deze had ik online afgehaald en bij het ophalen mijn vrouw mee genomen. Die heb ik die zelfde dag ook nog verrast het een watch 6.
Gelukkig was dit horloge op voorraad en konden we deze dan ook gelijk meenemen.

V.Lars 30-08-2023

Een shop met gemiddeld hogere prijs dan andere webshops. Dat is prima als je goede service levert, maar helaas is dat niet zo. Bestelde een produkt rond 2330 op een werkdag. Er stond erbij: "Voor 2359 besteld is volgende dag in huis."

Werd helaas niet op tijd verzonden. Wel hogere prijs vragen maar niet de adequate service leveren. Koop ergens anders je spullen als je je bestelling op tijd nodig hebt!

R. Tromp 30-08-2023

Ik heb voor CoolBlue gekozen omdat ik al een tijdje klant ben van deze winkel. Heb verschillende keren een product gekocht bij CoolBlue en was altijd zeer tevreden met het resultaat. Afgelopen week heb ik een produkt via de site besteld en heb gevraagd om het in de winkel van Almere te bezorgen. Het produkt was snel beschikbaar in Almere. De communicatie vanaf het begin tot het einde was heel duidelijk en transparant. Afgelopen zaterdag heb ik het produkt zonder enige moeite opgehaald. Het personeel heeft mij keurig behandeld. Uitstekende service!

Issen wolvekamp 30-08-2023

Snelle levering, je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer ze langskomen en sluiten alles netjes aan.
Geven een duidelijke korte uitleg over het product.

WoutR 30-08-2023

Deurbel besteld. Binnen 24u op aangegeven tijdstip ontvangen. Netjes verpakt.

Nea 30-08-2023

Rond middernacht online besteld, en de volgende dag (zoals aangegeven) kon ik mijn bestelling al om 09.00 uur ophalen. Ik werd vriendelijk en snel in de winkel te Den Haag geholpen. Het was een cadeau, de medewerker bood aan om het in te pakken. Een prettige winkelervaring!

Henraat 29-08-2023

De mensen waren vrierndelijk maar gemaakt vriendelijk ik hou niet van deze service.Ik mis de gezelligheid van een winkel.Ik vind het afstandelijk en vreselijk om op deze manier te winkelen Het onroepen met naam vind ik sowieso niet oke.Ik ben er niet van gediend dat iedereen hoort wie ik ben en vind dat een aantasting van mijn privacy!

Beste Henraat,

Wat superbalen dat onze oprechte bedoelingen niet aansluiten bij je wensen en verwachting!

We kiezen er bewust voor om namen om te roepen wanneer je aan de beurt bent. Voor veel mensen is dat prettig, maar niet voor iedereen. Je hebt natuurlijk de mogelijkheid om naar eigen keuze op dat moment een willekeurige naam of een nummer door te geven. Het is daarbij wel handig dat je de opgegeven informatie zelf herkent op het moment dat je aan de beurt bent.

Hopelijk geeft dat wat ruimte aan je privacy!

Oerknal 29-08-2023

Ik winkel graag bij Coolblue. Goeie informatie over de producten, tweedekans-producten zijn erg fijn en de bezorging (zaterdagmiddag besteld, zondag begin van de middag geleverd!) ongelooflijk snel. Altijd een hele plezierige ervaring als klant. Dank!

Marcel 29-08-2023

Altijd een duidelijke omschrijving van het product.
Zaterdag besteld , en vanwege spoed de keuze gekozen om het zondag inderdaad al in huis te hebben.

Topservice als je een noodgeval hebt.

Simone 29-08-2023

Prima service, wasmachine Hoover gekocht keurig geïnstalleerd en oude machine weer meegenomen top!

Robin 29-08-2023

Eigenlijk weet je van te voren waar je aan toe bent. Bestellen ophalen ..ff wachten en dan roepen ze he bij naam. Vindt dat best prettig. Altijd vriendelijk en je voelt je welkom.

Chairul Setro 29-08-2023

Het was toegankelijk en overzichtelijk. Je meldt bij binnenkomst aan wat jouw doel van het winkelbezoek is. En je wordt hoogstpersoonlijk ontzorgd.

Leo 29-08-2023

De website is klantvriendelijk , de adviezen en informatie , is nuttig , duidelijk. Bestellen afrekenen gaat vlot en het aller belangrijkste de gemaakte afspraken ombrengen af- leveren worden nagekomen das wel is anders geweest

Oud 29-08-2023

Duidelijke product omschrijving, snelle levering en goede communicatie via de mail. En een prima product.

Wat beter kan: er stond in het rood bij het product: "20 euro cashback", maar na aankoop staat werkelijk nergens hoe je die 20 euro kan ontvangen. Dat is niet compleet en zelfs een beetje misleidend, vind ik.

Martens 29-08-2023

duidelijke product beschrijvingen en een snelle levering.

YvonS54 29-08-2023

Ik koos voor Coolblue omdat ze de stofzuiger op zondag zouden komen brengen, tussen 14.08 en 16.08 via Postnl. Dus braaf die zondag thuisblijven, niemand geweest. Dag zondag. Bellen met Postnl. We bezorgen nooit op zondag. Afknapper. Maandag dus weer thuis zitten tot het wel gebracht werd. En wat doet Coolblue ? Je krijgt een tientje korting op een volgende
bestelling, geen korting op hetgeen ze niet konden leveren op tijd. En die volgende bestelling komt er nooit. De boom in met Coolblue.

Beste Yvon,

Wat superbalen dat je stofzuiger niet geleverd werd. Hoewel we hierover goede afspraken hebben met onze bezorgpartner, gaat het inderdaad soms mis. Onze excuses hiervoor. We bespreken deze voorbeelden doorlopend om tot verbetering in de bezorgingen te komen.

We zien dat je de bestelling wilde annuleren, maar je hebt nog geen retourlabel ontvangen. Je kunt de stofzuiger nog tot 23 september aanmelden als retour, mocht je daar gebruik van willen maken.

Ada Snoek 29-08-2023

Revieuw Cool Blue laptop HP

26 augustus 2021 schaf ik een laptop HP 17-cn0950nd aan.
Kort daarna begint de ellende. Hij start wel of niet op.

Bij de 2e x raakte mijn oplader zoek na veel gedoe na 10 dagen een vervangende de originele nooit terug gekregen.

Het beleid bij Cool blue; 3x ingeleverd voor reparatie van hetzelfde euvel; Geld terug .

Maar daar waren zij het uiteindelijk niet mee eens.

Zij vertelde mij; dat als hij 3x terug gestuurd naar de fabriek; dan pas geld terug.

Zij hadden dat pas 2 x gedaan. De inschattings fouten die zij maken tellen niet. Niks geld terug!

Inmiddels 4x verstuurd voor hetzelfde euvel en weer terug. Nu 3mnd garantie op de laatste reparatie.

Na; 77 Whats appjes bij de laatste reparatie 13 mailwisselingen met de Backoffice en 14 weken zonder laptop, 2x geprobeerd telefonisch contact te krijgen er beide keren naar 20 minuten uitgegooid.

Is die glimlach bij mij al lang weg.

Na 2 jaar ellende koop ik nooit en te nimmer iets bij dit bedijf!

Beste Ada,

We hebben je een mail gestuurd en kijken uit naar je reactie.

Kelly 29-08-2023

Beste prijs, super snel en netjes geleverd. Ik vind de website ook fijn en overzichtelijk. Met je account kun je makkelijk bestellen en betalen. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden over de verzending en levering van je bestelde product.

Joël Dos Santos Melo 29-08-2023

Ik ben heel te vrede met Coolblue, ik heb nooit wat te klagen over mijn pakketje of de service van jullie. Altijd als ik wat nodig heb kan ik bij jullie altijd terecht, ik heb helemaal niks te klagen over jullie. Top winkel!

Bas 29-08-2023

Eigenlijk ongeacht welk product je koopt geeft de website een heldere weergave van de voor- en nadelen. Vaak is de prijs scherp en de levering nog steeds de snelste die ik heb meegemaakt.

Jack 29-08-2023

Er wordt eigenlijk altijd snel geleverd, goede communicatie, proffesioneel.
Voor mij een onderneming anno 2023 :)

JB 29-08-2023

Goed werkende website, producten die ik zoek zijn makkelijk te vinden. Handig dat je ze kunt vergelijken met andere producten. Goede review-weergave.

Marielle 29-08-2023

Duidelijke website en de vergelijkingsfunctie was prettig. Het product wat ik kocht was een Coolblue's keuze in de aanbieding. En deze was ook nergens anders goedkoper dus dat was mooi meegenomen.

Fabiënne 29-08-2023

Goede aanbieding tov andere aanbieders, snelle service (1 dag later in huis) en de juiste communicatie per mail.
Ik ga genieten van een lekker bakkie Nespresso!

Bedankt Coolblue (en Nespresso)!! :)