Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Maya 31-08-2023

Coolblue heeft altijd een goeie service en een fijne website. Ik heb de senseo bij Coolblue besteld, omdat ze nu de beste aanbieding hadden.

Suzanne 31-08-2023

Als men zegt te leveren, levert men ook
Als iets niet op voorraad is STAAT dit er ook
Helder

Richard 31-08-2023

Extra opslag gekocht voor legen mobiele telefoon ed.
En de keuze was snel gemaakt 2 terrabyte voor een nette prijs

Taco 31-08-2023

Duidelijk overzicht van het product, hulp voor keuzemogelijkheden, redelijke prijs van het product en snelle levering.

Bob 31-08-2023

Snelle bezorging zorgde ervoor dat ik mijn desktop kon verder bouwen! Ben er nu ontzettend blij mee

Emiel 31-08-2023

Diverse producten bij Coolblue besteld, en wat ze beloven doen ze.
Dit is voor mij heel belangrijk, ander webshops kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

Yvette 31-08-2023

Lekker overzichtelijk op de site een scherm uitgekozen dat aan de eisen voldeed. Makkelijk de voor en nadelen op papier en de reviews van andere gebruikers. Voor ons was het erg belangrijk dat de schermen in hoogte versteld kunnen worden dus dit staat er gewoon duidelijk bij bij de specificaties. Het bestelproces gaat lekker snel, niet allerlei wachtwoorden en linkjes die je moet goedkeuren. Gewoon snel besteld en de volgende dag keurig geleverd!!

Kaja 31-08-2023

Ik zal hier vast geen prijs mee winnen, maar wil ondanks dat laten weten dat ik mega fan ben van Coolblue. Top dat ik mijn iPad al de volgende dag kon afhalen! Fijne winkel, fijne medewerkers, alles is fijn aan Coolblue ;)

Friso 31-08-2023

Pakket was voor de deur achtergelaten toen niemand thuis was.
Product zelf is geweldig.

Henk 31-08-2023

Bestelling vlot verwerkt en snelle levering op de fiets. De producten werken perfect! Mooi ook dat alles kerurig in een klein passend doosje werd geleverd ipv een veel te grote doos met 90% lucht.

H.V. 31-08-2023

Ik vind dat Coolblue de beste website heeft als het gaat om elektronica, witgoed en meer. Overzichtelijk, eerlijk advies en aanbiedingen die écht de moeite waard zijn. Goede service. Alles bij elkaar heeft Coolblue bij mij altijd een streepje voor.

Mike 31-08-2023

Overzichtelijk, veel informatie over de producten, de site werkt makkelijk. Snelle bezorging en duidelijke informatie over de bezorging.

Sebastiaan 31-08-2023

Pakketje was wel wat vertraagd t.o.v. de dag die bij het bestellen werd aangekondigd. Maar hier werd goed over gecommuniceerd en ik vond het sowieso al verbazingwekkend dat het pakketje al op zondag zou kunnen komen, dus ik had het eigenlijk wel verwacht.

Mark 31-08-2023

Al 5 weken wacht m’n vader op een retourzending! En ze beloven van alles maar komen niks na! Na 2 minuten was zijn bladblazer stuk, gelijk retour gestuurd met de accu. Na 2 dagen was de accu alweer terug maar de bladblazer niet. Ze zeggen dat het aan de PostNL ligt maaar dat kan natuurlijk niet aangezien de accu en bladblazer in 1 doos zaten. En het is ook netjes afgeleverd volgens de track en tracé. Na eindeloos bellen en mailen nog steeds niks. Wat een kak service. Zij maken een fout en mijn vader moet er al weken op wachten! Eens maar nooit weer

peter 31-08-2023

Altijd een fijne webshop om de artikelen te zoeken en het retour beleid id is goed geregeld. Alleen had ik de klantenservice nodig en dat duurde bijna 1 uur. bij contact wel goed geholpen

Nelis 31-08-2023

Dikke top! Wilde een koptelefoon bestellen maar de site had een bug, klantenservice gebeld en die hebben de koptelefoon samen met mij besteld zodat ik wederom de desbetreffende koptelefoon (de volgende dag) in huis had.

Verder over het algemeen ook gewoon tevreden over Coolblue
Vrijwel alle tech schaf ik daar aan

Mieke van Heur 31-08-2023

Zeer snelle service ! Waar verschillende bedrijven het product niet eens op voorraad hadden.

Joëlle 31-08-2023

Coolblue is mijn favoriete on-line winkel wat betreft electronica. De website is overzichtelijk daarnaast is het aanbod uitstekend.
Ze zijn niet met alles het goedkoopst, maar dat hoeft ook niet, de service is namelijk 100% in orde.
Nog geen enkele nare ervaring gehad met Coolblue en heb al behoorlijk wat orders besteld.

Cool blue Den Bosch 31-08-2023

Ik heb een bestelling gedaan bij cool blue omdat het makkelijk bestellen is, goede communicatie wanneer geleverd of opgehaald kan worden, net en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel , zeer tevreden

Kitty 30-08-2023

Ze leveren snel en op de fiets, en ik kon zelfs op een groene manier mijn lege batterijen en kapotte lampjes inleveren bij aflevering van mijn pakketje.

Mon 30-08-2023

Mooi afgeleverd en aangesloten. Ze gaan inderdaad niet weg voordat de wasmachine draait! Bezorgers waren heel aardig. Ook contact gehad met klantenservice voor de aankoop - hele lieve medewerker die meedenkt!

verkeerd product 30-08-2023

Makkelijk te bestellen, maar dan gaat het fout. Dit keer was het bezorgadres een ander adres. Echter de track en trace gaf ons huis adres aan.. Bellen naar 10 minuten iemand aan de telefoon wordt de verbinding verbroken. Weer bellen eindelijk een duidelijk antwoord. Pakketje opgehaald. Wat blijkt in de doos een product wat ik niet heb besteld. Wel zal ergens aan de onderkant een stikker van het product wat ik wel had besteld. Weer bellen. Product onmiddelijk terug gestuurd want jekrijgt je goede product pas als je het verkeerde product hebt terug gestuurd. . Net nog even gekeken maar volgens de track and trace is het product nog niet bij Coolblue. Ben benieuwd wanneer ik mijn bestelde product eindelijk krijg.

corinne 30-08-2023

makkelijk shoppen, goede omschrijvingen. snel klaar. prima product snel geleverd!

Ramon deelen 30-08-2023

Overzichtelijke website waar in duidelijk word verteld over het product.
Netjes de volgende dag al geleverd.
Ben zeer tevreden

Michel Kooijenga 30-08-2023

Ik heb mijn probleem uitgelegd aan de medewerker over microsoft office dat die niet meer werkte en die gaf ook aan dat een nieuwe versie de beste oplossing was. Eenmaal thuis las ik aan de binnenkant van de verpakking waar ik dit moest installeren en op die site kwam ik mijn eigenlijke software pakket tegen en vroeg mij om deze te installeren.... Alles werkte hiernaar weer! Ik binnen 24 uur terug naar de winkel, maar omdat de verpakking was geopend konden ze hier niets mee en was ik mijn geld gewoon kwijt, maar als ik mijn pc zou brengen konden ze deze versie wel voor mij installeren...?????? Ik heb de office niet geïnstalleerd dus.... en er zat niet eens outlook op..... Maar ze hadden wel een ontevredenheidsgarantie van 30 dagen???? €150,00 euro compleet weggegooid dus, maar ze boden wel garantie als ik een nieuwe pc zou aanschaffen!? Dit gelde tevens als je een aanschaf deed en ontevreden was over een tablet..... Geen volgende aanrader dus!!! En ik wel aangaf dat ik meer wilde aanschaffen.....