Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marcel 17-08-2023

Koelkast werd ingepakt en wel net over de drempel afgeleverd. Hoe ik bijvoorbeeld het piepschuim onder de koelkast moest weghalen, of het andere piepschuim plus plastic moest afvoeren: boeide allemaal niet. Alles voor de glimlach …..

Beste Marcel,

Wat vervelend dat je koelkast niet lekker uitgepakt bezorgd kreeg. Dit had je natuurlijk wel verwacht.

Sorry voor het ongemak, we hadden dit inderdaad beter moeten oplossen met je.

Mauflits 17-08-2023

Ze hebben precies wat ik nodig had en ik had het de volgende dag in huis zoals beloofd was.

Angelique van der Heijden 17-08-2023

Eerlijke prijzen, heldere reviews, tweede keus opties, snelle levering, komen afspraken na

Manfred 17-08-2023

Al 15 jaar is Coolblue voor mij dé meest ideale leverancier voor electronica. Fijne keuze mogelijkheid en goed vergelijken. In de loop der jaren is het alleen maar leuker geworden om bij Coolblue te bestellen. Gewoon een feest in de teksten en alles er omheen. Maar vooral ook makkelijk met bestellen en bij een retour goed geregeld.

Anouk 17-08-2023

Er stond universeel dus dan ga je d’r vanuit dat het op iedere stofzuiger zou moeten passen. Maar dat deed het niet. Dus jammer dit weer.

Wel snel geleverd

Beste Anouk,

Wat jammer dat je product niet op je stofzuiger pakt.

Heb je deze inmiddels geretourneerd?

Thommie 17-08-2023

Geweldige service. 2x Hard disk gekocht.
Snelle levering, duidelijke informatie, goede producten.

Gewoon tevreden.

Suzanne 17-08-2023

Coolblue vind ik een prettig en overzichtelijke onlineshop hebben, men kan vergelijken en er staan filters die je gemakkelijk brengt naar het product wat jij voor ogen hebt. Ook met 'Tweedekans' scoren ze punten want dat is goed voor het milieu!

Ron Pater 17-08-2023

Cool bleu beloofde de volgen dag te bezorgen.
Dit werd door post.nl niet bewaarheid. Sterker nog, ik kreeg een mail van post.nl dat ik niet thuis was terwijl dat wel het geval was. Misschien een optie dat ze de opmerking morgen bezorgd een beetje moeten nuanceren

Beste Ron,

Wat leuk dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst, maar wat balen dat deze niet op tijd werd geleverd.

Sorry voor het ongemak. Momenteel is het erg druk bij onze bezorgpartner waardoor er hier en daar een vertraging ontstaat. Helaas is dit bij jouw bestelling ook zo.

Mocht je na 5 werkdagen je bestelling nog steeds niet hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

Dick 17-08-2023

Ik had uitbreiding van mijn netwerk nodig en wil geen gebruik maken van Wifi. om op de plek te komen moet gegraven worden en buizen gelegd. met de internet over het 230V netwerk was dit mogelijk. hiervoor heb ik de Devolo Magic Wifi next aangeschaft. deze kan zowel wifi als vast internet leveren op elke plek in huis (en tuinhuis). Wifi heb ik voor nu uit staan. de kastjes worden wel erg warm, dat vind ik wel jammer (vooral de centrale die bij de router zit)

Desiree 17-08-2023

Verschillende malen heb ik producten bij Coolblue besteld. Ze worden altijd volgens afspraak verzonden en als de post of koeriersdienst meewerkt, ook op tijd ontvangen. Fijn dat een leverancier afspraken nakomt. zeldzaam in deze tijd.

Harry 17-08-2023

Bestellen gaat vlot, levering ook maar Coolblue legt voor zichzelf de lat iets te hoog bij het beloven van de diverse levering aankondigingen.

Marcel 17-08-2023

Service met een glimlach, is hun motto. Dat maken ze ook waar! Goede en volledige site, snelle levering, afhandeling van de orders (van betrekking tot factuur) is klasse en een top service. Mijn favoriete online shop

Justin 17-08-2023

Ba mijn mening worden men pakketjes goed bezorgd en op tijd dat vind ik dan nauw eght een plus punt

Jur 17-08-2023

Voor een hetelucht friteuse voor de verjaardag van mijn schoonzoon meerdere opties bekeken en toch weer bij Coolblue uitgekomen. Ruime keuze, concurrerende prijzen en een snelle accurate levering.

Ron 16-08-2023

Zeker een fijn bedrijf oma tegen marktconforme prijzen te kopen! Uitstekende communicatie mbt leveringsmoment! Meerdere malen artikel uit het assortiment gekocht! Plaatsen prima in order echter weinig uitleg over werking en bediening en in mijn geval , TV, als provider aansluiting niet tot stand komt moet je het zelf maar uitzoeken! Jammer dat dit laatste niet op de Coolblue slogan “ Alles voor een glimlach” niet waargemaakt kan worden !

Marcel Voorschoten 16-08-2023

Coolblue is betrouwbaar, snel en duidelijk! Ook wanneer er een kwestie is wordt deze opgelost. Lekker alle specs doornemen van de artikelen is mogelijk. Niet altijd de goedkoopste!

Carin Schrauwen 16-08-2023

Alleen maar positief over de site, snelheid van levering en ook nog zo netjes worden geïnformeerd over tijdstip van bezorging. Dik tevreden dus!

Ben Alberts 16-08-2023

Coolblue staat voor:
voorraad, zeeeer korte levertijden, meestal morgen al, heel nette en vriendelijke bezorging met oa belletje vooraf
mooi op tijd met kort leveringsinterval van een uur.

Golferpurmerend 16-08-2023

Goedkoper dan bij de meeste andere elektronica winkels en de volgende morgen al geleverd.

Brian 16-08-2023

Duidelijkheid en de handleiding per mail is perfect

+ ook duidelijke uitleg voor het onderhoud van het apparaat. Perfect

Benno Bakker 16-08-2023

Breed assortiment, snelle beschikbaarheid product, vriendelijke medewerkers en prima service. Direct ophalen, dag later ophalen of gelijk in de winkel aankopen, alle mogelijkheden zijn passend en goed georganiseerd.

Nikki 16-08-2023

Grote order geplaatst voor wasmachine en droger, een televisie en een nieuwe stofzuiger. 40 euro bijbetalen voor aansluiten van wasmachine en droger. Extra geld betaald om een tijdslot te kiezen. Op de dag van levering belde ze dat ze de levering niet compleet in de bus hadden en excuses of ze het de volgende dag in zijn geheel mochten leveren. Volgende dag kreeg ik geen informatie door van een tijd dus zelf een chat gestart met de klantenservice, hier kreeg ik dat ze die dag ook niet konden leveren en dat derest van de week ook vol zat. Maandag konden ze pas leveren. Er werd mij 60 euro tegoedbon beloofd en het geld wat ik had betaald voor tijdslot terug op mijn rekening. Maandag krijg ik een mail dat de levering die dag niet geleverd kan worden met excuses en 40 euro tegoedbon beloofd, levering komt pas woensdag.
Die 60 euro die mij beloofd is in de chat heb ik niet ontvangen en ze zeggen dat ze de chat niet terug kunnen vinden.
Heb de levering nu binnen en ze hebben niks aangesloten.
Ze willen nu dat ik printscreens ga sturen van het gesprek van vorige week om aan te tonen dat ik de waarheid spreek. Alsof ik de computer na een week nog open heb staan op de chat.

Beste Nikki,

Wat vervelend dat er zoveel is misgegaan. We begrijpen dat je hier enorm van baalt. Sorry hiervoor!

Ook het ontvangen van de vouchers verloopt niet soepel. We hebben de voucher van 60 euro meteen klaargezet op je account. Binnen enkele minuten in deze zichtbaar.

Steph 16-08-2023

Levering niet in orde. In het bestel proces aan gegeven voor bezorging op zondag. Deze keuze is door Coolblue bevestigd.
En toch wordt het pakket op maandag geleverd. Als zondag geen optie is dan de keuze ook niet laten zien.

Beste Steph,

Wat vervelend dat je pakket niet werd geleverd op de afgesproken dag. We begrijpen dat je hiervan baalt.

Soms lijkt de levering inderdaad toch niet mogelijk. Sorry voor het ongemak wat je hierbij hebt ervaren.

Hopelijk is je pakket inmiddels ontvangen en bevalt het product.

R 16-08-2023

Duidelijke webshop, makkelijke zoekopties en keurige communicatie en bezorging.

WFScholten 16-08-2023

Deze shop koop ik al jaren tot volle tevredenheid: Goede kwaliteitsartikelen, Goede prijzen en wat nog belangrijker is een goede service of hulp bij vragen/ problemen dus soms iets duurder maar dan koop ik er toch dat mag duidelijk zijn.