Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4031 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Golferpurmerend 16-08-2023

Goedkoper dan bij de meeste andere elektronica winkels en de volgende morgen al geleverd.

Brian 16-08-2023

Duidelijkheid en de handleiding per mail is perfect

+ ook duidelijke uitleg voor het onderhoud van het apparaat. Perfect

Benno Bakker 16-08-2023

Breed assortiment, snelle beschikbaarheid product, vriendelijke medewerkers en prima service. Direct ophalen, dag later ophalen of gelijk in de winkel aankopen, alle mogelijkheden zijn passend en goed georganiseerd.

Nikki 16-08-2023

Grote order geplaatst voor wasmachine en droger, een televisie en een nieuwe stofzuiger. 40 euro bijbetalen voor aansluiten van wasmachine en droger. Extra geld betaald om een tijdslot te kiezen. Op de dag van levering belde ze dat ze de levering niet compleet in de bus hadden en excuses of ze het de volgende dag in zijn geheel mochten leveren. Volgende dag kreeg ik geen informatie door van een tijd dus zelf een chat gestart met de klantenservice, hier kreeg ik dat ze die dag ook niet konden leveren en dat derest van de week ook vol zat. Maandag konden ze pas leveren. Er werd mij 60 euro tegoedbon beloofd en het geld wat ik had betaald voor tijdslot terug op mijn rekening. Maandag krijg ik een mail dat de levering die dag niet geleverd kan worden met excuses en 40 euro tegoedbon beloofd, levering komt pas woensdag.
Die 60 euro die mij beloofd is in de chat heb ik niet ontvangen en ze zeggen dat ze de chat niet terug kunnen vinden.
Heb de levering nu binnen en ze hebben niks aangesloten.
Ze willen nu dat ik printscreens ga sturen van het gesprek van vorige week om aan te tonen dat ik de waarheid spreek. Alsof ik de computer na een week nog open heb staan op de chat.
Officiele reactie van Coolblue 18-08-2023

Beste Nikki,

Wat vervelend dat er zoveel is misgegaan. We begrijpen dat je hier enorm van baalt. Sorry hiervoor!

Ook het ontvangen van de vouchers verloopt niet soepel. We hebben de voucher van 60 euro meteen klaargezet op je account. Binnen enkele minuten in deze zichtbaar.

Coolblue.

Steph 16-08-2023

Levering niet in orde. In het bestel proces aan gegeven voor bezorging op zondag. Deze keuze is door Coolblue bevestigd.
En toch wordt het pakket op maandag geleverd. Als zondag geen optie is dan de keuze ook niet laten zien.
Officiele reactie van Coolblue 18-08-2023

Beste Steph,

Wat vervelend dat je pakket niet werd geleverd op de afgesproken dag. We begrijpen dat je hiervan baalt.

Soms lijkt de levering inderdaad toch niet mogelijk. Sorry voor het ongemak wat je hierbij hebt ervaren.

Hopelijk is je pakket inmiddels ontvangen en bevalt het product.

Coolblue.

R 16-08-2023

Duidelijke webshop, makkelijke zoekopties en keurige communicatie en bezorging.

WFScholten 16-08-2023

Deze shop koop ik al jaren tot volle tevredenheid: Goede kwaliteitsartikelen, Goede prijzen en wat nog belangrijker is een goede service of hulp bij vragen/ problemen dus soms iets duurder maar dan koop ik er toch dat mag duidelijk zijn.

Paul 16-08-2023

Duidelijk en groot aanbod. Artikelen staan zeer goed omschreven en de service en het snelle leveren is ook goed.

Sander 16-08-2023

Uitstekende en zeer snelle service! Duidelijke communicatie en betaalmogelijkheid en de volgende dag had ik het product al in huis (waar bol.com er 4 dagen voor nodig had). Bovendien was ik niet thuis, maar werd ik door de bezorger gebeld en konden we een afspraak maken over het neerleggen van de bestelling op een gewenste plek. Top!

rick 16-08-2023

Ze bezorgen zelfs op zondag! Hoewel ik daar niet perse een voorstander van ben, was het product binnen 24 uur bezorgt.

Silvia 16-08-2023

Altijd snelle levering, goede vergelijk mogelijkheden op de site en de service is perfect.
Ik ben heel tevreden met coolblue

Marc 16-08-2023

Snelle en goede levering. En een tweede kans artikel met extra korting is helemaal fijn!

Jitse Moen 15-08-2023

Het ziet er verzorgd en strak uit en de mensen zijn bijzonder vriendelijk dus echt dikke pluspunten

Snelle bezorging, vriendelijke bezorger 15-08-2023

het complete plaatje klopt gewoon, vrijdag besteld, zaterdag geleverd, oude wasdroger mee. Goed geïnformeerd omtrent de levertijd.

M.Beemster 15-08-2023

Bestellen gaat super makkelijk en een ruime sortering. Snelle levering, het is haast je stofzuiger gaat stuk en ze staan al met een nieuwe voor de deur. helemaal top.

Erik Veurink 15-08-2023

Betrouwbaar qua voorraad en levering. Goede prijzen. Goede informatie over de producten.

Meg 15-08-2023

Coolblue bied een goede service, klantvriendelijke ondersteuning en professionele bezorgdienst / service met installeren. Alles voor een glimlach maken ze bij Coolblue zeker waar.

Kristel 15-08-2023

Ik had iets gekocht bij Coolblue. Bij ontvangst bleek de bestelling niet compleet te zijn. Contact opgenomen met Coolblue. Ik mocht het terugsturen en dan kreeg ik een nieuwe.
Allemaal heel soepel verlopen en vriendelijke man aan de telefoon.

Brigitte 15-08-2023

Fijne webshop, snelle levering, perfect met defecten qua retourzenden als ook met de oplossing hiervoor.

David 15-08-2023

Gunstige prijzen en snelle levering, ook naar de Waddeneilanden (zonder bijkomende bezorgkosten). Ook de mail die je krijgt hieromtrent is uniek te noemen:

"Vandaag draagt onze bezorger je bestelling met ordernummer xxxxxxxx over aan de eilandvervoerder.

Verwachte bezorging bij de eilandvervoerder

vrijdag 11 augustus 2023
14.10 - 15.10 uur
Omdat je op een Waddeneiland woont, dragen wij je bestelling over aan de lokale vervoerder
De eilandvervoerder belt je binnen 2 werkdagen op 00316xxxxxxxx om een bezorgafspraak te maken."

Susanne 15-08-2023

Duidelijke informatie op de site. Snelle levering.
En super geweldig dat je op de dag van levering nog een mail krijgt met handige tips en uitleg om de nieuwe telefoon te installeren en de oude gegevens over te zetten.

Jade 15-08-2023

Goede website, heldere info, punctuele levering van wasmachine en perfecte installatie service.

Carla 14-08-2023

Supermakkelijk mijn nieuwe droger besteld, volgende dag geleverd, goed op de hoogte gehouden en mijn oude droger meegenomen. 2 vriendelijke jongemannen hebben hem keurig uitgepakt en mij nader geïnformeerd. Bestellen was nog nooit zo makkelijk!

Petra de Bruijn 14-08-2023

Alles is prima gegaan. Van begin tot eind. Bestelling gedaan en binnen 2 dagen had ik een berichtje gekregen om mijn pakketje op te halen bij een servicepunt van mijn keuze. Ben zeer tevreden.

Sanin 14-08-2023

Tweede Kans product aangeschaft, zeer tevreden ziet er nog zgan uit en de levering was lekker snel.