Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

TriforceSky 13-08-2023

Snel geleverd en goed ingepakt.
Aanbod is goed en ook fijn als je een product kiest je er ook eventuele juiste accessoires bij kan halen.
Daarnaast een goede prijs.

petra 12-08-2023

in een woord geweldig , het product wat je wilt hebben word duidelijk beschreven. ik ben er zeer blij mee.

Judith 12-08-2023

Duidelijke website, vriendelijke toon zonder klef te zijn, razendsnelle bezorging OP DE FIETS, geen veel te grote doos vol inpakmateriaal maar een doos die precies om het pakketje heen past. Ik zou niet weten hoe ik Coolblue nog moest verbeteren.

Dennis van der meer 12-08-2023

Ik vind de service voor witgoed echt top. Aansluiting op een trekschakelaar, en op de wateraansluiting...maar de service neerzetten op de plek waar hij gebruikt wordt, en de oude mee retour echt geweldig.

Charlotte 12-08-2023

Overzichtelijke website met eerlijk advies. Goed en snel een keuze kunnen maken en ik ben er erg blij mee. De volgende dag had ik het al in huis. Je kunt je pakketje van begin tot eind volgen en ook dit ging zeer accuraat.

Jos 12-08-2023

Prima ervaring. Alles verliep soepel en volgens afspraak. Ik ben goed geïnformeerd over de gang van zaken.

cater6370 12-08-2023

Onze zoon van 13 had zelf contact met coolblue opgenomen en hij is goed en duidelijk geholpen, helemaal top.

chantalle 12-08-2023

een goede en snelle services waarbij op dag van levering mailtjes appjes hoelaat ze er zullen zijn zlfs 15 min van te voren nog een telefoontje en keurig op tijd en een prettige bezorger

sjaak 12-08-2023

Alles was dik in orde, tijdstip levering mooi geregeld. Zelfs veel geluk gewenst met de aankoop dmv kaartje per post (haha)

Rien 12-08-2023

Mijn combimagnetron werd netjes op tijd afgeleverd door een vriendelijke man die mij vroeg waar hij hem moest neerzetten : in de gang of in de keuken ? Ook gaf hij nog advies betreffende het eerste gebruik.

Susan 12-08-2023

Snelle levering en ze belden op tijd. Heel erg fijn dat de oude/ kapotte wasmachine ook werd opgehaald!

Robert 11-08-2023

UItstekende service, prima assortiment.
Mijn eerder gekocht scheerapparaat is redelijk vlot gesneuveld en een poging tot herstel heeft niets opgeleverd. Ik heb dus mijn geld van de eerdere transactie terug gekregen en kon zodoende een ander apparaat van een uitstekend merk aanschaffen, dat ik door en door ken. Ik ben er blij mee!

jk 11-08-2023

alweer iets dat niet volgens afspraak wordt geleverd. ondanks melding dat e.e.a. af te halen is bij het afhaalpunt EN we zijn 4 uur later gaan halen ... en nog was het pakketje er niet

Christian 11-08-2023

Snel en overzichtelijk te bestellen met handige filters.
Daarna duidelijke weergave van levermogelijkheden en uiteindelijk wasmachine geïnstalleerd en proefgedraaid in 10 minuten.

Boyd 11-08-2023

Wanneer ik iets bij Coolblue bestel krijg ik het altijd binnen de afgesproken levertijd binnen. Daarnaast is de keuze zeer uitgebreid en zijn de prijzen zeer goed. Wat wil je nog meer ;)

Harrie 11-08-2023

Snel en veilig geleverd op eigen gekozen tijd, en perfecte klantenservice wanneer er ooit vragen of problemen zijn.

joey H 11-08-2023

de bestelling was de volgende dag binnen en alles was perfect. De bezorger was heel vriendelijk ookal sliep ik toen hij bij de deur stond.

Nooit meer Dyson en Coolblue ! 11-08-2023

Dyson V12 aanschafprijs € 650,- die binnen 12maanden stuk is gegaan. Dit heb ik aangeven bij Coolblue op 02-07-2023 (40dagen geleden)

Coolblue weigert het product om te ruilen of een restitutie van het aankoopbedrag. De reden die Coolblue aangeeft is dat Dyson de V12 Stofzuiger eerst 3x moet repareren.

Dyson heeft via de mail bevestiging dat ze de stofzuiger niet kunnen repareren wegens gebrek aan onderdelen (prognose dat het nog enkele maanden gaat duren voor dat de onderdelen voorradig zijn)

Coolblue communiceert niet met Dyson en laat dat aan mij de consument over. Velen emails en telefoontjes naar Coolblue en Dyson heeft tot geen resultaat geleid en zit ik meer dan 40 dagen zonder een goed werkende stofzuiger.

1 - Een klacht ingediend bij De geschillencommissie
2 - Een klacht ingediend bij Thuiswinkel Waarborg.
3 - Coolblue schriftelijk gemeld ingebrekestelling
4 - Advocaat ingeschakeld
Officiele reactie van Coolblue 14-08-2023

Beste,

Zojuist heb ik de melding ontvangen over jouw Dyson stofzuiger. Wat vervelend om te horen de stofzuiger niet gerepareerd is en dat je te lang op een oplossing wacht. Dit begint een nare situatie te worden en dat is zeker niet de service die je van ons mag verwachten. Sorry voor dit ongemak.

Er is je eerder al een omruiling belooft dus ik stel voor dat we dit ook meteen voor je gaan regelen. In een aparte mail ontvang je van ons een verzendlabel om de stofzuiger naar ons te retourneren, bij de inname krijg je van ons een shoptegoed zodat je hiermee een nieuwe stofzuiger bij ons kan uitzoeken.

Hopelijk ben je tevreden met deze oplossing. We horen het graag als je nog vragen hebt.

Coolblue.

José 11-08-2023

Na wat problemen ivm kwijtgeraakt pakket, werd dit prima opgelost door Cool Blue. Complimenten.

8 augustus 2023
Normaal heel tevreden maar deze keer even niet. Op 4 augustus besteld en zou de volgende dag worden afgeleverd.
Nu op 8 augustus nog steeds niet ontvangen. Pakket nog steeds bij Post Nl.

Nina 11-08-2023

Coolblue is duidelijk, overzichtelijk en ook consequent in de communicatie. Ze doen wat ze beloven. Daarnaast vind ik het prettig dat Coolblue je echt helpt om de voor jou juiste keuze te maken door alle reviews van een product helder en duidelijk inzichtelijk te maken.

Thea 11-08-2023

Ik heb een headset gekocht bij CoolBlue, wat ook Coolblue's keuze was.
Deze deed helaas niet aan de verwachtingen na een paar uur gebruik.
De batterij was helaas niet hetzelfde als beloofd was in de informatie en ook het bereik van bluetooth was niet wat beloofd was.
De medewerker heeft me telefonisch enorm fijn geholpen en na even in de wacht te staan mocht ik het product terug sturen en krijg ik mijn geld terug omdat er meerdere reviews waren die ditzelfde vermeldden.
Dit maak je niet vaak mee en zeker niet dat het zo snel geregeld wordt.
Gelijk via email een retourbon gekregen om deze kosteloos te retourneren.
Een dikke pluim voor zowel de winkel als de medewerker!

Jip 11-08-2023

Beste service, groene bezorging, vrolijke gasten, jong en dynamisch bedrijf, ik gun het ze meer dan bedrijven waar de service minder is maar de prijs ook iets lager.

C.G. 11-08-2023

Makkelijk bestellen, snel geleverd. Al vaker besteld, nooit problemen gehad.

Jurgen 11-08-2023

Het bestellen ging heel gemakkelijk. En via de mail werd ik duidelijk en snel op de hoogte gehouden. Wat ik had besteld, een waterkoker, was bij het ophalen op het Post NL punt goed en netjes ingepakt.

Van Driel 10-08-2023

Wij hadden een wasmachine en een droger gekocht.
De droger ging kapot die zijn ze komen maken. En de droger heeft het precies 4 maanden goed gedaan, nu is het gerepareerde weer kapot. Volgens CE repair is de garantie op de reparatie 90 dagen en die is 30 dagen over hun tijd dus voorbij dus kan je als klant alles zelf gaan betalen.
Belachelijk slecht dit! Koop nooit meer iets via Cool Blue!
Officiele reactie van Coolblue 14-08-2023

Beste van Driel,

Wat vervelend dat je droger wederom kapot is, je verwacht dat de reparatie meer effect heeft als dit.

Gaat het om hetzelfde defect of gaat dit om een ander defect? Mocht dit om hetzelfde defect gaan, kun je ons dan mailen via: Geenglimlach@coolblue.nl

Coolblue.