Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Patricia 14-08-2023

Netjes en snelle levering. Was mijn eerste bestelling maaar vast niet de laatste. Hou deze service vast.

Iris 14-08-2023

Het belangrijkste positieve punt is zeker de service. Ze zijn erg klantgericht en lossen altijd alles op een eerlijke manier op. Ze helpen erg goed bij vragen en reageren heel snel. Ze hebben daarnaast een duidelijk app met goede informatie over de producten. Ik vind de mogelijkheid van vergelijken van producten erg fijn en ook dat ze zelf keuze producten adviseren is echt prettig. Ik zou iedereen aanraden producten te kopen. Ik koop zelf zo mogelijk alle elektronica bij Coolblue.

J T 14-08-2023

Hoe ze het doen bij Coolblue dat weet ik niet. Ze leveren altijd op tijd. Zojuist mijn nieuwe laptop gebracht met een bakfiets. Hoe mooi is dat.

Ook die aftersales mailtjes met tip vind ik niet erg. Beter dan al die spam die je bij andere online aanbieders krijgt.

Anja 14-08-2023

Fijn deze snelle levering aangezien ik het product (telefoon) zo snel mogelijk nodig had.
Ook nog een goede aanbieding op de aanschafprijs.

Ronald 14-08-2023

Nette shop alles goed geordend en mooi overzichtelijk goede uitleg van vriendelijk personeel

Jack 14-08-2023

snelle en goede service en goedkoper dan bij een ander.
Waar voor je geld.Apparaat doet wat ervan gezegd word.
Zeer tevreden mee.

rinse 14-08-2023

echt een van de duidelijkste sites goede produkt info zelfs handleiding te douwnloden in namiddag besteld andere ochtend 11.00 uur in huis TOP bedrijf

Jeroen 14-08-2023

Ik ben erg blij met Cool Blue, omdat ze je doen wat ze beloven.
Goede voorlichting over jou product, en duidelijk en transparant.
Wat ik erg waardeer in deze tijd is dat ze altijd even bellen voordat ze bij je aanbellen aan de deur.
Dit schept flexibiliteit.

Irma 14-08-2023

Duidelijke shop, goede info over levering
Goed bedrijf waar ik graag bestel.

Noortje 14-08-2023

De website is super duidelijk, ik koos een tweede kans droger. Ook de informatie over het levermoment is helder en uitgebreid. De chauffeur heel vriendelijk, zette de droger op z'n plek en nam ook de luchtafvoer van de oude machine mee. Ik ben heel tevreden.

Debby 14-08-2023

Coolblue heeft prima geprijsde producten, site biedt veel informatie en gemakkelijke vergelijkingen. Ze leveren vlot en volgens afspraak en hebben een uitstekende klantenservice!

Tjaym 14-08-2023

Prima website om dingen te bestellen. Goede service en een makkelijke retour proces. Overal gewoon goed bedrijf, je betaalt iets meer maar is het zeker waart

Cornee 14-08-2023

Site super gemakkelijk. 's avonds besteld, 's morgens om 08.00 uur in huis. Kan niet sneller.

Guus 14-08-2023

Bestelling afgehaald aan balie, super goed georganiseerd, super vriendelijk personeel, ja, alles voor een glimlach!

Bas 14-08-2023

Overzichtelijke website met goede vergelijkingsfunctie, snelle levering en goede service wanneer een onderdeel later vervangen moet worden. Normaal kijk ik altijd waar een product het goedkoopste is, maar vanwege het bovenstaande kies ik bij huishoudelijke producten altijd voor Coolblue.

S. 14-08-2023

Ik bedacht me nog even snel voordat we naar Schotland gingen en kleine Nespresso Magimix te kopen om mee te nemen. ( koffie is daar niet zo lekker)
Deze was echt binnen 1 dag thuis bezorgd. Eerst nog even getest voor vertrek. Super!
Dus goede prijs, snel bezorgd en goed ingepakt 👍🏻
Ga zeker vaker bij jullie bestellen. S.

Hans 14-08-2023

Coolbleu heeft een perfecte site om een telefoon uit te zoeken. Overzichtelijk, goede onderbouwing en duidelijk wat je krijgt. Na bestelling heb je een directe bevestiging en een supersnelle en correcte levering. Kortom een prima site om je telefoon uit te zoeken. Toppie

Victor 13-08-2023

Super snel gekeverd door vriendelijk personeel. Koelkast werkt prima en is niet duur voor wat je er voor krijgt

Jan Cees 13-08-2023

Bezorging is perfect. Binnen de afgesproken tijd, keurig ook die melding een kwartier tevoren.
Zeer beleefde en aardige fietsbezorger, al was het al heel laat aan het eind van zijn dag.

Davey 13-08-2023

Duidelijke webshop, uitgebreide specificaties en uitleg. Producten snel en netjes verpakt geleverd.
Ook erg snel qua track & trace.

MS 13-08-2023

Heldere pagina op internet. Komen hun afspraken netjes na. Ruilen totaal geen probleem.

Maaigirl 13-08-2023

2 producten besteld, super snel geleverd, extra apple+ bij aankoop, uitleg mails, duidelijke site bij bestellen, TOP

Leeuw 13-08-2023

Duidelijke tijdsaanduiding en 10 minuten vantevoren werd er nog gebeld.
De bezorger was vriendelijk en vroeg waar hij de diepvries neer kon zetten.

Rien 13-08-2023

Super geholpen! Was niet tevreden met het product. Kreeg geld gewoon terug en hoefde het product niet eens terug te sturen

Anna 13-08-2023

Goede mailcontact en bezorging.
Goede service en de prijs was prima, zeker in vergelijking met andere winkels.