Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3901 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jurgen 11-08-2023

Het bestellen ging heel gemakkelijk. En via de mail werd ik duidelijk en snel op de hoogte gehouden. Wat ik had besteld, een waterkoker, was bij het ophalen op het Post NL punt goed en netjes ingepakt.

Van Driel 10-08-2023

Wij hadden een wasmachine en een droger gekocht.
De droger ging kapot die zijn ze komen maken. En de droger heeft het precies 4 maanden goed gedaan, nu is het gerepareerde weer kapot. Volgens CE repair is de garantie op de reparatie 90 dagen en die is 30 dagen over hun tijd dus voorbij dus kan je als klant alles zelf gaan betalen.
Belachelijk slecht dit! Koop nooit meer iets via Cool Blue!
Officiele reactie van Coolblue 14-08-2023

Beste van Driel,

Wat vervelend dat je droger wederom kapot is, je verwacht dat de reparatie meer effect heeft als dit.

Gaat het om hetzelfde defect of gaat dit om een ander defect? Mocht dit om hetzelfde defect gaan, kun je ons dan mailen via: Geenglimlach@coolblue.nl

Coolblue.

Alonso 10-08-2023

fantastische selectie van producten. ze hebben vaak acties, kortingen of cashbacks. de ondersteuning is erg goed. en ze accepteren retouren als je van gedachten verandert.

Mehrach 10-08-2023

Alles in het algemene ging good. Maar er is een probleem: de bezorgingtijds verandert veel. Ik hoop dat dese moet verbetert zijn in de toekomst.

Jacque 10-08-2023

Zeer prettige site, snelle levering en groot assortiment. We zijn erg blij met het aanbevolen product

Jacques 10-08-2023

Duidelijke website, snelle levering. Vriendelijk en nette bezorger. Gewoon een heel goede winkel.

Marloes van Eck 10-08-2023

Webshop is duidelijk, aankoop verliep prima, goed op de hoogte gehouden van de status van de levering en twee heel vriendelijke bezorgers!

L. 10-08-2023

‘S avonds besteld en de volgende dag om 12:00 in huis! Netjes bericht gehad wanneer het bezorgd zou worden en hij was keurig op tijd. Alle producten in goede staat en zou er zeker vaker nog wat bestellen.

Jeroen 10-08-2023

Service is gewoon erg goed en ook het juiste product wat je besteld komt ook daadwerkelijk aan

Ton 10-08-2023

Alles is perfect.
De produkten, levering en service.
Kunnen veel andere bedrijven een voorbeeld van nemen....

Ingrid Foeken 10-08-2023

Wel snelle levering, goede handleiding , maar na 1 dag begeeft de zwarte inkt het al en zijn uitdraaien onleesbaar, dus ondanks splinternieuwe inktflacons.

Anne Kempers 10-08-2023

Altijd snel en op tijd. Altijd vrolijke bezorgers en goede vriendelijk winkel personeel.

Jelle 10-08-2023

Webshop kan van mij part niet beter geregeld worden wat betreft de layout, de follow up emails, de prijzen en service.

Mara 10-08-2023

Duidelijke webshop met eerlijke prijzen.
Onze bestelling werd snel en keurig geleverd.

Olaf Rekoert 10-08-2023

Snel, duidelijk, nette bezorger. Bestellen via app ging heel makkelijk. Duidelijk advies ook.

Jan 10-08-2023

Een goede en duidelijke webshop, en een goede uitleg over de producten.
Je wordt na de aankoop keurig op de hoogte gehouden over de levering en het verloop daar van.De levering was keurig op tijd, en werd gedaan door vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Theo Vincken 10-08-2023

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat ik bij hun de beste prijs voor mijn monitor had gevonden en ook omdat zij het meest gespecialiseerd zijn in electronica. Toen ik de monitor had ontvangen bleek dat hij niet werkte maar bij het terugsturen merkte ik dat dit heel soepel, snel en zonder problemen ging dus de service is uitstekend.

Sylvia 10-08-2023

Super goed geholpen door Janna, ik hoop dat ik haar naam goed heb. Ze heeft echt de tijd genomen om 2 senioren te helpen en adviseren met aanschaf nieuwe
telefoon. We zijn enorm goed geholpen door haar. Als 2 tevreden oudjes de winkel weer uit gegaan.
Nogmaals bedankt Janna👍👍

Yvon 10-08-2023

Afgelopen week een Kobo e-reader besteld via Coolblue. Deze was binnen 24u geleverd. Helemaal top!

S 09-08-2023

Snelle levering, goede prijs kwaliteits verhouding en duidelijke product uitleg op website.

Diane 09-08-2023

Zochten een BBQ en bij CoolBlue vonden we een zeer goede aanbieding met een zeer snelle levering. Zijn hier erg blij mee.

Jeanne Kepers 09-08-2023

Heel duidelijk allemaal, en simpel om te kiezen als er beste koop bij staat van de Consumentenbond

EssieB 09-08-2023

Vind het alleen wat minder dat ik na elke bestelling het bedrijf de hemel in moet prijzen... Ik stuur ook niet elke dag na gewerkt te hebben een vragenlijst naar mijn baas om te vragen hoe goed ik mijn werk wel niet gedaan heb

Lilian 09-08-2023

Snelle levering en supergoede service, ook als er problemen zijn met het bestelde artikel.

Toon Daanen 09-08-2023

Ik kies voor deze shop omdat het vertrouwd is . En een snelle levering. Gewoon super.