Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Henk Gankema 07-08-2023

De site is heel duidelijk, ook hebben ze een snelle levering en een duidelijk mail over je besteling en wanneer je het bestlde artikel kan verwachten.

Frank van der Linden 07-08-2023

Ik ben eigenlijk altijd blij met Cool Blue, alleen al vanwege de goede producten die ze verkopen, de zeer goede logistiek en bezorging, hun flexibiliteit en de altijd goede service. Maar ook de fijne manier van ondersteuning. Daarnaast zijn ze nog heel klantvriendelijk óók! En hun humor kan ik wel waarderen. Ben ik niets vergeten? Ik dacht 't niet en anders schrijft iemand anders dat wel, tòch?

Cornelis 07-08-2023

Hier koop ik graag omdat ik weet dat ik er op
Kan rekenen dat alles oké is.

emiel veldhoen 07-08-2023

prima service vriendelijk accuraat Wel door drukte langere wachtijd Maar een heel vriendelijke jongenman

marcel bildstein 07-08-2023

we hebben nu 2x achter elkaar geshopt bij CoolBlue voor koelkasten en vriezer, is zeer goed te vinden in de shop en goede informatie van het product, ook reviews goed te lezen. het is fijn om bij Coolblue te shoppen en de levertijd is bij voorraad echt de volgende dag leveren. ook prijs en kwaliteit verhouding is zeer goed. we zouden het iedereen kunnen aanbevelen om aankopen te doen bij Cool blue, super goed in kwaliteit en levering en hopelijk ook in service (hopelijk niet nodig)

Jor 07-08-2023

Goed geholpen ook toen de bestelling niet goed doorkwam in de email. Daarnaast goede bezorgservice met name vanwege inlichten van bezorgtijd.

Linda Rood 07-08-2023

Een super snelle bezorging door aardige bezorgers die keurig laten weten wanneer ze komen en zelfs 15 min van tevoren nog even bellen! Echt goede service!

Astrid Maas 07-08-2023

Alles tot in de puntjes geregeld. Woensdagavond nieuwe laptop besteld en donderdagmorgen bezorgd met een elektrische fiets. Via de tel. bericht dat de bezorger over 15 minuten de laptop bezorgd.
Weet uit ervaring dat als een apparaat kapot is dat de service om iets te laten repareren heel goed is.

Anja 07-08-2023

Super snelle levering, gratis verzending. Goede communicatie en volgende dag al geleverd. Het kan dus wel!

John 06-08-2023

Super makkelijke app. s'avonds laat besteld en volgende dag opgehaald (had ook bezorgd kunnen worden)en keurig netjes te woord gestaan. Vriendelijk personeel en nauwelijks wachttijd. Top dus of eigenlijk zoals het gewoon hoort.

Roos 06-08-2023

Prettige site, keuze genoeg en superservice. Nette bezorging en een eigen bezorgdienst. Heel blij met Coolblue!

Stiertje1964 06-08-2023

Super snelle en zeer correcte service. Levering op juiste tijdstip en netjes van te voren opgebeld.

Peter Konings 06-08-2023

Ik heb nog nóóit ervaren welke geweldige service jullie leveren zowel het product maar heel zeker ook het super personeel. Ook de nazorg is gewoon af. Ik kan niet anders zeggen als gewoon " perfect "

Christian 06-08-2023

Duidelijke info op de website. Levering volgende dag en keurig binnen het aangegeven tijdsbestek.

Jeroen 06-08-2023

Handig. Online bestellen en ophalen in de winkel. Iedereen altijd superaardig. Goede service: als het niet goed is, kun je ruilen.

Maarten 06-08-2023

Fijne website, duidelijk, overzichtelijk en makkelijk om te bestellen. Duidelijk in de afhandeling en zeer snel bezorgd, echt top! Uit ervaring weet ik dat afhandeling van garantie ook super is geregeld. Zeker een aanbeveling waard om via Coolblue te kopen! Deze keer omvatte de bestelling en koelkast voor de auto, door de dodelijke omschrijving en de goede foto's snel en keuze kunnen maken.

Nivoline 06-08-2023

Prima shop ,zeer vlotte bezorging.
Net een tulband gebakken en hij smaakte naar meer.haha
Kwam vast door de nieuwe mixer

Erik 06-08-2023

Laptop besteld volgende dag keurig geleverd super verpakt.
Erg blij met deze aankoop goede prijs mooi product.

Lisette 06-08-2023

Fijne webshop, snel en gemakkelijk besteld en ook nog eens snel in huis.
Pluspunt is ook zeker dat je zelf je bezorgmoment kan kiezen.

A. Breedijk 06-08-2023

Zoals gewoonlijk weer bij Coolblue besteld; overzichtelijke website, ruime sortering, goede vergelijking met adviezen en als er dan nog iets te wensen is, weet ik, uit ervaring, dat de klantenservice zeer bereikbaar is en altijd de juiste hulp biedt!

F 06-08-2023

Coolblue heeft altijd een super goede service en snelle verzending! Heel erg blij met mijn nieuwe Ipad!

Bernd Slettenhaar 06-08-2023

Duidelijk aankoopproces en bruikbare productinformatie. Bestelling snel en goed ontvangen. Eigenlijk precies zoals ik van Coolblue gewend ben.

phily 06-08-2023

Erg fijn dat we op jullie kunnen rekenen. dank je wel. een tevreden klant heeft niet veel woorden nodig .

SSD extern 06-08-2023

Snel en accuraat geleverd wat besteld is. Met deze hard drive kan je alle kanten op en is supersnel.

Anny 06-08-2023

Super winkel/website. Klantenservice heel goed en klantvriendelijk. Zeer behulpzaam. Heel veel keuze en prima prijzen. Goede aanbiedingen.