Coolblue.nl
Benieuwd naar ervaringen met Coolblue? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
Benieuwd naar ervaringen met Coolblue? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
8.4(2776)
Gemiddelde beoordeling
8.4
Deze score is gebaseerd op 2776 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor Coolblue.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Reviewscore10.0
Ik kwam mijn bestelling ophalen, met kleinkind in de hand. De winkel medewerker reageerde daar uiterst adequaat op, binnen no time kwam hij met een klein stroopwafeltje aanlopen. Fijn voor het wachten, was zo voorbij en daarna een goede uitleg van het product.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Super sympathiek!
Online besteld wat ik nodig had (extra korting op Apple producten ivm de vakantiegeld deals). De volgende dag opgehaald bij de balie in de winkel en super goed, vlot en vriendelijk geholpen.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Prima service, snelle levering en geen gedoe met retourneren
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Fijne winkel. Eerlijke reviews. Snelle levering goede hulp via internet wat bij ons past
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
Service en Informatie top
Leuke installatie tips
Product in lijn met bestelling
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Goede prijs, zeer snelle levering en wetend dat de service van CoolBlue gewoon cool is.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Gewoon omdat het allemaal zo makkelijk zoeken is en levertijd is helemaal top, tot op het uur en dan nog een sms krijgen dat er iemand binnen een kwartier is. Kan niet beter toch?
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Prima, goed geholpen, goede service
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
Wij hebben de prijzen en de service vergeleken en cool blue kwam positief over.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore4.0
Opgegeven leversnelheid werd niet gehaald (kwam een dag later). Daarnaast was de verpakking bij aankomst al gescheurd
Reviewscore10.0
Coolblue is top! Doen wat ze beloven en geen gezeur! Ik kreeg zelfs direct een mail met een gebruiksaanwijzing van de eigen site, waar ik meer aan had dat de handleiding van het product zelf.
Ga zo door Coolblue!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Fijn dat er ook bedrijven zijn die gewoon doen wat ze beloven. Snel leveren en een goede prijs kwaliteit verhouding.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Perfecte en snelle service en levering van Coolblue
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Snelheid van leveren en veelzijdigheid in assortiment.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
snelle service keurig geleverd.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Makkelijk te bestellen en vlugge levering. Overzichtelijke website.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore5.0
Wel besteld maar noch niet ontvangen. Post nl heeft het na 3 dagen nog steeds niet afgeleverd.
Reviewscore10.0
Altijd netjes op tijd. Goed qua communicatie. Producten altijd goed verpakt. Sterke klantenservice!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Overzichtelijke website, snel geleverd
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Goede prijs ,altijd snel in huis.Website is overzichtelijk.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Vriendelijke bezorger die naast de oude koelkast ook het verpakkingsmateriaal meenam
Koelkast was snel op temperatuur en voor mij bijna geruisloos.
Goede keuze dus
Reviewscore9.0
Ben blij met me oprolbare tuin slang.
De levering was snel werd goed op de hoogte gehouden met e-mail.
Goede informatie voor de ophanging het is gelukt.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Supervriendelijke uitleg op website, bestellen kost geen enkele moeite en de aflevering is keurig op tijd de dag erna
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore3.0
Vaste klant bij Coolblue. Nu viel het fors tegen. Zondag besteld en "morgen in huis". Maandag niet, dinsdag niet, woensdag ook niet. Contact opgenomen. Nu kan men niets doen. Pas donderdag na 12:00 uur kan ik weer contact opnemen. Als het bestelde er dan nog niet is kan ik kiezen tussen hernieuwde toezending òf mijn geld terug. Men doet wel eem heel erg groot beroep op mijn geduld. In tegenstelling tot anders, dit keer geen glimlach waard.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Duidelijk en overzichtelijk. Is er een probleem dan wordt deze altijd netjes opgelost.
Ja, ik beveel deze shop aan