Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4045 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wilmavanderschaft 01-08-2023

Jullie leveren altijd zo snel, en alles is altijd keurig verpakt, en ik krijg gelijk van jullie een berichtje dat jullie er mee aan de slag gaan.En altijd heel snel weet ik wanneer en hoelaat jullie komen, zodat je niet voor niets zit te wachten op je pakketje, dus helemaal top, bij jullie.

Ruud 01-08-2023

De bestelling was inderdaad een dag later (zondag!) geleverd zoals beloofd en het product voldoet precies aan de omschrijving.
Dus helemaal tevreden! Bedankt!

Roelof Van Lopik 01-08-2023

Duidelijke website met prima zoekfunctie. Ook de informatie over de producten is erg uitgebreid, inclusief instructievideo’s.
Snelle levering.

hans de wit 01-08-2023

vorig jaar 2 TV´s en 1 ophangbeugel besteld en 1 TV toen opgehangen door CoolBlue. dit jaar bestel ik een tweede ophangbeugel van Vogel euro 499 en bel met Coolblue afgelopen vrijdag. daar werd gezegd dat jullie met deze nieuwe beugel de TV vorig jaar gekocht zonder probleem zouden ophangen. beugel geleverd en daarna kreeg ik bericht via whatsapp service dat een TV alleen wordt opgehangen binnen 30 dagen na aanschaf TV. dat ik de TV vorig jaar gekocht heb en dir jaar de beugel doet er niet toe, Cool Blue heeft dan geen service. werkelijk onvoorstelbaarslecht deze service, zelfd aangegeven dat we zelfs betalen voor de service. dus de prettige ervaaringen van Cool Blue zijn nu naar een zeer negatief gevoel gegaan. ongelofelijk dat jullie deze service zelfs niet tegen betaling kunnen regelen. we zullen dan ook niet meer gebruik maken van CoolBlue en het ook niet meer aanbevelen. helaas.
Officiele reactie van Coolblue 03-08-2023

Beste Hans,

Het klopt inderdaad dat de service enkel bij aanschaf van een televisie optioneel is en niet bij de TV-beugel.

We zijn natuurlijk erg blij dat je tevreden was met deze service, alleen is dit niet mogelijk omdat we geen service meer aanbieden na de 30 dagen tevredenheidsgarantie. Dit heeft ook te maken met de fabrieksgarantie.

Hopelijk begrijp je waarom we dit niet doen en sorry voor het ongemak.

Coolblue.

F Nibourg 01-08-2023

Ik koop vooral bij COOLBLUE omdat service nog hoog in het vaandel hebben wat hen uiterst betrouwbaar maakt.

Ayke 01-08-2023

Hele duidelijke website. Je kan de producten goed met elkaar vergelijken. Levertijd snel. Fijne extra tips voor aangekochte product.

Hans 01-08-2023

Coolblue heeft al jaren lang een goede service. Ik bestel er regelmatig en je weet dan dat het snel geleverd wordt. Bij grotere apparaten zoals bv een wasmachine, leveren ze zelf en dat is het vaak letterlijk met een glimlach. Alleen het aanbod is soms wat beperkter. Als je een specifiek artikel zoekt, kan het wel eens zijn dat coolblue het niet heeft.

Ton van Rosevelt 01-08-2023

Ik doe al jaren aankopen via Cool Blue in de winkel te Groningen of via de website.
De producten zijn altijd van goede kwaliteit en zeker in de fysieke winkel wordt je heel vriendelijk en deskundig geholpen.
Ook als iets je niet bevalt is retour brengen of ruilen nooit een probleem. Verder "De Keuze is Reuze".
Wat voor mij een pré is, dat kleinere pakketjes met een bakfiets worden gebracht. Dit is een prima actie om zo toch nog wat positiefs aan het milieu bij te dragen.
Jammer is dat niet altijd alles in de fysieke winkel aanwezig is. Ik wil producten, en zeker de wat duurdere, graag zien. voelen etc.
Maar ik begrijp ook dat met het enorme assortiment dit niet altijd mogelijk is.

Frans 31-07-2023

Snelle levering, dwz de dag na de bestelling. Concurrerende prijs. Uitstekende info over het product en het gebruik in begeleidende email .

Daniëlle 31-07-2023

Goede informatie op de site waardoor je een weloverwogen keuze kunt maken voor een bepaald producttype. Ik had mijn product dezelfde dag nodig en kon eenvoudig een Coolblue winkel kiezen waar ik direct terecht kon. Service in de winkel was top dus al met al ben ik heel tevreden.

Ingrid 31-07-2023

Super makkelijk met bestellen , levering net zo snel en bezorgt op de exacte tijd door een vrolijke man

Jan Willem 31-07-2023

Coolblue is de kleinste van de grote drie (Amazone en bol) maar maakt dat goed in kwaliteit. Levering met eigen bezorger en mooi op tijd. Ook zeer goede productondersteuning. Ik kreeg gelijk een mail met aanbevelingen voor de instellingen van het product.
Chapeau dus!

Marius 31-07-2023

Ik had een groot 49" scherm gekocht waar eerst de kabels misten. Dit laatste werd snel en keurig opgepakt. Nu bleek dat deze niet de juiste resolutie kon geven op mijn MacAir. Mega jammer natuurlijk, maar het vervelende is dat deze dan niet opgehaald kan worden. Ook niet als je een nieuwe besteld die het wel zou moeten kunnen met de MacAir. Dit was voor mij een reden om geen nieuwe te kopen bij CoolBlue. Ben net met een pakket van 2 meter door de regen onderweg geweest.

David 31-07-2023

Altijd scherp aangeboden, goed hulp en service kortom is dit mijn vaste leverancier.

Jacob 31-07-2023

Het gemak van een webshop, de service van de winkel om de hoek. best of both worlds. Coolblue doet zijn best om goed te communiceren, en sympathiek te zijn tegenover de klanten. Dat werkt volgend mij!

Maryam 31-07-2023

Beste servies , beste omgaan met klanten, makkelijk bestellen, makkelijk ik winkle ophalen

brian 31-07-2023

Duidelijk en makkelijk. Doen wat ze beloven. Vaak lees je voor zo'n tijd besteld dan morgen binnen en komt het bestelde toch een dag te laat. Nu nog een betrouwbare koerierdienst die niet het geleverde voor de deur laat legt en wegrijdt. Nu ligt de doos in de regen.

Edwin 31-07-2023

Perfecte levering van de hoofdtelefoon volgens de omschrijving. Product voldoet volledig aan de verwachtingen. De prijs/ kwaliteit verhouding van deze Sony is zeer goed.

Klee 31-07-2023

Altijd vriendelijk en behulpzaam geholpen.
Helaas afgelopen week niet correct behandeld met een aankoop vd nieuwste Samsung flip 5.
Deze verkoper vertelde me dat het niet mogelijk was om deze nu te kopen. Terwijl.er.op de site staat, nu bestellen, morgen in huis!! Nogmaals hier over gesproken, maar deze jongen zei dat het niet mogelijk was, pas na 13 aug. En dat het een fout was van coolblue op de pagina???!!! Ik daarbij in de winkel in Eindhoven een ander filiaal gebeld, en die zeiden het tegenovergestelde. Het was dus wel mogelijk deze te bestellen, en kon ook afgehaald worden in Ehv! Dus toch. Helaas negeerde de jongen mij. En heb hierbij voor de 1e een klacht ingediend over deze manier van handelen. Het toestel kost toch zo'n 1350,00€.
Ik heb het toestel besteld, en ook de volgende dag opgehaald in Ehv. Het was dus helemaal geen probleem., Zo jammer dat er dan 1 rotte appel bij zit, due het ververst. En gelukkig door andere collega's weer heel.goed en vriendelijk behandeld. Ik vind het een hele fijne winkel, en koop er al jaren. 👍

Simone P. 31-07-2023

Altijd tevreden, altijd kwaliteit en altijd op tijd. Zeer fijne klantenservice als er eens iets niet in orde is of kapot gaat.

Teb 31-07-2023

Kwalitatief goed product. Voldoet volledig aan de verwachting Leuke aanbieding Snel geleverd

Cynthia 31-07-2023

Installatie ging prima, wel wat meer werk dan Brother printer die ik gewend was, maar ook goed.

Lizzy Schut 31-07-2023

Super vriendelijke en behulpzame monteurs. Ze nemen alle tijd en zijn erg klantgericht. Voor mij vanaf nu altijd Coolblue.

Olivier 31-07-2023

- Levering netjes op tijd.
- Prima prijs kwaliteit verhouding.
- Doos van het product wel beschadigd. Daarom net wat minder leuk om cadeau te doen. Helaas zat er geen verpakkingsmateriaal omheen voor de verzending.

Maarten 31-07-2023

Snel geregeld, snel bezorgd. Keurige bezorgers, omdat ik een tweedehands artikel had aangeschaft, mocht ik het artikel eerst inspecteren in de vrachtwagen. Prima service voor een mooie prijs!