Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Jamal 30-07-2023

Ruim assortiment, goede overzichtelijke vergelijking van producten in de categorie en snelle bezorging!

Janny 30-07-2023

Het kunnen vergelijken van producten op de site is erg fijn.
Product was snel en goed geleverd.

Joost Veldman 30-07-2023

CoolBlue biedt een breed assortiment van kwaliteitsproducten.
Bij het zoeken van een product wordt op de site aan de linkerzijde een uitgebreide lijst met criteria gegeven waar de bezoeker kan inzoomen op zijn specifieke wensem m.b.t. het gezochte produkt.
Produkten kunnen vergeleken worden. Kom daar eens om bij MediaMarkt!
Coolblue heeft concurrende prijzen.
Eeen tweedsekansje is soms best interessant
Snelle levering.
Ook bij retouren vlotte afhandeling.

cool blue 30-07-2023

Alles liep naar verwachting. Vriendelijke en buitengewoon behulpzame besteller.

AdJ 30-07-2023

Snel en correct geleverd in een mooi passende doos. 1 dag vertraging werd ook netjes gemeld.

Menno Moerland 29-07-2023

Altijd goede service/snelle service. Altijd andere dag in huis. Duidelijk mails etc.

Elly 29-07-2023

Supersnelle levering en toen ik een vraag had over het bestelde ben ik erg vriendelijk en adequaat te woord gestaan. Heel prettig.

René 29-07-2023

Eenvoudige site, je vind snel wat je zoekt en kan makkelijk vergelijken. Levering is ook snel

Chantal 29-07-2023

Gemakkelijk en overzichtelijk. Duidelijke productinformatie. Ondanks dat de reclame binnen 24 uur geleverd niet nagekomen wordt, vind ik het nog altijd prettig om producten te bekijken en te vergelijken en te bestellen.
Het niet nakomen van beloofde uitlevering ligt trouwens niet aan Coolbliue, maar aan leverancier.

Rene 29-07-2023

Coolblue was echt de goedkoopste met onze aankoop.
Levering de volgende dag, verpakking heel en op tijd bezorgd.

BaldSandal 29-07-2023

Al jaren een bedrijf dat mij advies geeft als ik dat nodig heb. Op voorraad heeft wat ik zoek en dat voor goede prijzen. Bij de enkele keer dat er iets stuk gaat is de garantie afhandeling prima

Bert 29-07-2023

Duidelijke afspraken over tijdstip levering. Zowel via mail, sms als telefonisch!Top!

Vera van Oudheusden 29-07-2023

Als je in deze tijden nog zoekt naar een webwinkel waarin de service structureel goed is, meedenkend, flexibel en klantgericht, ga dan voor Coolblue.
Echt een verademing om een aanschaf te doen hier ten opzichte van bij andere webwinkels, ik heb dus ook heel bewust gekozen voor Coolblue toen ik zocht naar een nieuwe MacBook Pro.

Casper 29-07-2023

Heel handig een onderdeel voor de droger afvoer kunnen vinden, besteld en wordt ook nog eens milieuvriendelijk de volgende dag bezorgd nog voor de droger aangesloten werd. Zo cool!

Jos 29-07-2023

De Philips stofzuiger presteert uitstekend op zowel harde vloeren als tapijten, en het zuigvermogen is verbluffend. Het innovatieve filtersysteem zorgt ervoor dat de lucht schoon blijft en de stofbak is eenvoudig te legen.

Wat het echt bijzonder maakt, is het gebruiksgemak. Het snoer is lang genoeg om grote ruimtes te bestrijken en het wendbare ontwerp maakt het manoeuvreren een fluitje van een cent. Ook de bijgeleverde accessoires zijn handig en effectief.

Daarnaast verdient Coolblue lof voor hun snelle levering en uitstekende klantenservice. Hun website is duidelijk en informatief, waardoor het winkelen een plezierige ervaring is. Kortom, ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en zal zeker weer bij Coolblue winkelen voor mijn volgende elektronische behoeften.

Vera hoen 29-07-2023

Ik kreeg online goede hulp met het uitzoek van mijn camera, kon alles goed vergelijken en kon zelfs filmpjes zien over producten. Ik ben zeer blij met mijn aankoop.

Kristin Kremer 29-07-2023

Duidelijke website met informatie over stofzuigers, soepel bestelproces en levering keurig op tijd volgens afspraak! Top!

Nick 29-07-2023

Coolblue is een erg fijne webshop, alles is makkelijk te vinden en ze hebben een groot aanbod. Voor veel elektronica is dit de webshop waar ik bestel.

Shirley 28-07-2023

Bestelling was zorgvuldig ingepakt en thuis geleverd! Ook goede hulp via de mail met tips! Super

Nuri 28-07-2023

Super snel bezorgd door Coolblue! De jongens zijn er superblij mee en wij stiekem ook😉

Janine 28-07-2023

Coolblue is super klantvriendelijk en is erg oplossing gericht. Ze hebben mooie aanbiedingen en het assortiment is groot. Ik zou deze shop zeker aanbevelen!

Kim 28-07-2023

Fijne website, user friendly en je weet zeker wat je koopt, dat dit van het echte merk is, geen namaak, daarnaast heb je ook nog eens garantie. Toch een fijn gevoel. Ik zou hier zeker opnieuw kopen, of Coolblue aanraden!

AadBr 28-07-2023

Aanschaf Dyson V12 stofzuiger, perfect verpakt met duidelijke beschrijvingen, top!
Snelle levering, goeie communicatie (zoals vertrouwd)

Caroline 28-07-2023

Goed aanbod van producten tegen goede prijzen. Snelle levering.
Goede communicatie.

Jeroen 28-07-2023

Fijne en overzichtelijke website! Duidelijke omschrijving van het product, goed te vergelijken met andere producten en duidelijk uitleg hoe je het product moet gebruiken. Snelle levering!