Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

P. B. 28-07-2023

Ik ben erg blij met alle uitlegvideo’s. Ik kan ze meerdere keren bekijken en degene die het mij meerdere keren uitlegt blijft vriendelijk! Top hoor!

Trudie 28-07-2023

Coolblue heeft een overzichtelijke webshop met aanbevelingen in de productgroepen. Verder een snelle service en levering.

Caroline123 28-07-2023

Vandaag besteld, morgen bezorgd. Afgelopen dinsdag besteld en ook vandaag (vrijdag) nog niet binnen.

P. B. 28-07-2023

Zoals we gewend zijn van Coolblue: duidelijke website en makkelijk te bestellen. Bezorging is zoals wordt beloofd. Perfect! Hier spreekt een tevreden klant.

Jashin Oosterling 28-07-2023

Duidelijk communicatie, altijd op tijd, goede service over het algemeen. Geen op en of aanmerkingen, nog geen mindere ervaring gehad.

Sjouke Elsinga 28-07-2023

Snel eenvoudig en zonder gedoe, uitstekende voorwaarden en volledig volgens verwachting. Precies zoals ik het gewend ben bij Coolblue. Hele fijne shop en een mooie visie!

Michaël 28-07-2023

Duidelijke website, goede prijsstelling en snelle levering!
Ook een goede communicatie per email na aankoop van artikel.

Chris de Jong 28-07-2023

Je krijg goede informatie
Als later het product een probleem geeft
Dan heb je er zelf geen zorgen om
Alles wordt door hun opgelost

Simon31 28-07-2023

Zeer snelle afhandeling. Goed verpakt. En bij problemen worden deze snel en correct afgehandeld!

Patrick 28-07-2023

Nooit problemen met Coolblue. Altijd netjes op tijd. Niet zozeer de goedkoopste, maar betrouwbaarheid en service is tóp!!!

River 28-07-2023

Het was heel makkelijk om het product wat ik nodig had te vinden op de website. Bestellen was simpel, en een dag later had ik het apparaat in huis. Ik ben er nog steeds erg blij mee. Van harte aanbevolen!!

Karin 28-07-2023

Groot assortiment met winkels waar je ook werkelijk je pridukt kunt bekijken, kopen, afhalen, laten repareren. Vriendelijk personeel zowel in de winkel en online. Niet altijd de scherpste aanbieding, dat is jammer want als het geneog scheelt ga je toch weer overstag elders te kopen.

Jbl pro tune 28-07-2023

Oortjes. Mijn vorige oortjes van jbl gingen kapot en ik kwam erachter dat ik nog in de garantie zat. Opgestuurd en heb nieuwe mogen uitzoeken. Nu de jbl pro tune en ik hoop dat deze lang meegaan. Service was super!

Eve72 28-07-2023

Ik heb een 2e kans tablet gekocht en deze werd keurig en zorgvuldig afgeleverd. Zo te zien was alleen de verpakking eerder geopend en was er op het apparaat geen beschadigingen oid, alles was verder nog compleet en keurig! Inmiddels is het apparaat geïnstalleerd en werkt prima!! Tevreden mee!!

Jeroen 28-07-2023

Ik heb afgelopen zaterdag 22-7-23 een nieuwe Siemens condensdroger besteld. Zondag 23-7-23 netjes en zeer snel geleverd. De bezorger was zeer vriendelijk en heeft de droger op de aangegeven locatie neergezet.

De droger heb ik gelijk geprobeerd en doet het fantastisch in relatie tot onze eerder aangeschafte Bosch warmtepomp droger (elders).

Ik beveel iedereen aan om hier te bestellen. Goede en snelle service. Binnen 30 dagen retourneren en 2 jaar garantie.

Maarten S. 28-07-2023

Goede prijs en de beste service! Vrolijk personeel! Snel bezorgd, zelfs op zondag. Benaderd perfectie.

Joke Dasselaar 28-07-2023

Coolblue is al jaren voor mij de beste betrouwbaarste onlinewinkel voor elektrische apparaten: klantvriendelijk, goede website/app met prima selectiefilter en productvergtlijkingsfunctie, snel en goede telefonische support. Je vindt altijd wat je zoekt voor een eerlijke prijs. De tweedekansaanbiedingen zijn een goede optie om een product heel voordelig aan te kunnen schaffen. Coolblue is really cool!

Karin van Wanrooij 27-07-2023

Heel goede service! Komen na wat ze beloven en aanbevelen.
Op mijn vraag om mij terug te bellen, werd direct gereageerd en mijn vraag is goed opgelost! Vriendelijk ook.👍👌
Bij andere leveranciers ben je tijden bezig om überhaupt in contact te komen.😝😖
Eerdere aankopen waren ook goed

Arjan 27-07-2023

Uitstekend geholpen en na een ‘defect’levering snelle reactie/handelen.
Zeer tevreden!!!

Charles Zwartjes 27-07-2023

Als je vaker aankopen blijft alle data beschikbaar. Dat is handig net als nu het geval was dat ik een tweede computerscherm nodig had. Even terugkijken in de bestelgeschiedenis om de juiste keuze te maken

Celine 27-07-2023

Fijne website waar alles duidelijk vermeld wordt. Er wordt duidelijk aangegeven of iets op voorraad is en wanneer eventuele bezorging is.

T.V. Zwart 27-07-2023

Service is gewoon goed, word altijd goed geholpen en ze geven eerlijk en goed advies. Als een product niet bevalt kan je hem zo weer inleveren zonder moeilijk gedoe. Als je wil geven ze daarna weer advies voor een ander product.
Ze zijn wel iets duurder dan sommige andere grote aanbieders, maar daar staat goede service tegen over...
Ook als je laat bezorgen is het tot nu toe een fijn proces. Al hoewel naar mijn mening je eigenlijk al eerder in het bestel proces al meer bezorg opties zou moeten krijgen, maar dat is meer voor hun zelf om het nog efficiënter te maken. Ik ben zeer te vrede, een blije klant.

JohnK 27-07-2023

Shop is on- en off-line goed te bereiken en de webshop presteert prima. Enige minpuntje is de wachttijd in het filiaal. Zeker een aparte ophaalbalie zou een uitkomst zijn. Hoewel de bestelling is bevestigd wordt in het filiaal nog - in mijn ogen - onnodig lang de bestelling doorgenomen en dan pas opgehaald uit het magazijn.

Adre 27-07-2023

Helder, op tijd, herkenbaar dmv eenduidige huisstijl, nog nét niet irritant met overdaad aan communicatie via mail.

Hans 27-07-2023

Prima apparaat en goed geleverd. Ook heb ik deze deurbel zelf geplaatst. Nu bij een vriendin.