Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4012 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Daphne 25-07-2023

Geweldige site. Alles is altijd super geregeld. Communicatie is goed en producten zijn goed

Hans 25-07-2023

De site is ok kon het snel vinden wat ik zocht en was prijs gunstig , bezorching was op in orde

Lia 25-07-2023

Ruime keuze, snelle levering.
Zeer duidelijke installatie handleiding van Coolblue apart via de mail. Top!

Harry 25-07-2023

Snelle service, een dag na bestelling is deze op de fiets afgeleverd, eenvoudigweg briljant!

DansBrabant 25-07-2023

Na een online bestelling kon ik deze de dag zelf nog ophalen in de winkel. Na het ingeven van mijn bestelnummer werd ik binnen de 5 minuten vriendelijke geholpen. Alle nodige uitleg over het product werd gegeven en ik ging met een vertrouwd gevoel naar buiten.

Mariska 25-07-2023

Betrouwbaar en snel! Heeft het bezorgen de volgende dag echt waargemaakt. Terwijl ik pas om 23:15 mijn bestelling had gedaan, kreeg ik snachts nog bericht van verzending en stond de volgende ochtend een vriendelijke jongeman van de eigen bezorgdienst van Coolblue met mijn bestelling aan de deur. Super fijn! En zonder extra verzendkosten. Betrouwbaar en snel! Doen wat ze beloven. Daarnaast had ik een andere bestelling geplaatst en weer geannuleerd en ik had zelfs dezelfde dag netjes het geld alweer teruggestort gekregen! Zonder hoeven bellen oid, gewoon automatisch. Wederom betrouwbaar en snel! Heel fijn als dit soort dingen gewoon vlot verlopen! Top! 10 punten voor Coolblue van mij. Mvg. Een tevreden klant.

Tim 24-07-2023

Ik heb een boorhamer besteld voor een zeer scherpe prijs. Binnen een dag geleverd. De koffer van de boorhamer was beschadigd geleverd, ik kon kiezen om hem te retourneren of een compensatie. Uiteindelijk gekozen voor de compensatie. Zeer netjes opgelost! Bedankt Coolblue!

Tijn V 24-07-2023

De website is zeer overzichtelijk en alles is goed te vinden, wat de site onderscheid van de meeste andere web winkels is het stukje advies en uitleg wat Coolbue er bij geeft. ook ziet de site er verder netjes en strak uit. De bezorging word goed geregeld als je niet thuis bent word het netjes afgeleverd bij de buren en aangegeven doormiddel van een briefje en een mail.

Ton 24-07-2023

Snel en makkelijk zoeken naar het juiste product dankzij de filters. Daarna bestellen via een paar simpele stappen. De volgende dag lag het product bij het afhaalpunt van Post NL. Top-winkel!

PvG 24-07-2023

Doordat Coolblue veel opties aanbiedt in het keuzeproces maakt dit het proces erg makkelijk. Hierdoor koop je snel het juiste product.

Mark 24-07-2023

Duidelijke website, snelle levering en goede service. Ik had een tweedekans product (wasmachine) gekocht en de machine werkt tot nu toe naar behoren. Alleen de bijgeleverde aquastop van de water aanvoer slang was kapot. Ik heb de slang omgedraaid en zo werkt de slang ook (zonder aquastop)

MD 24-07-2023

Website eenvoudig maar tevens duidelijk en hele snelle bezorging. 's avonds besteld volgende dag in huis.

KV 24-07-2023

Makkelijk te bestellen op de website, razendsnel geleverd, aardige jongen die het bracht en goed product wat online geadviseerd werd

Nienke van der Louw 24-07-2023

Super snelle levering, makkelijke bestellen, goede prijzen en groot aanbod. Echt top!

Robbert 24-07-2023

Heel veel producten vandaag besteld volgende dag in huis.
Ik was me aan het oriënteren op een wasdroger condens. Verschillende types en merken.
Aangezien ik een Beko wasmachine heb ben ik uiteindelijk bij een Beko wasdroger condens uitgekomen.

Dianne 24-07-2023

Fijne overzichtelijke site met goed geprijsde artikelen. Bestellen gaat eenvoudig en het wordt snel geleverd. Ook de levering was top, netjes in het tijdsvak geleverd en 15minuten vooraf nog een telefoontje gehad van de bezorger dat hij er bijna was. Ook gaf de bezorger nog wat informatie/tips over de wasmachine. Al met al, top!

rob nolmans 24-07-2023

Coolblue heeft een snelle manier van communiceren. Het beantwoorden en reageren op de bestelling is ook uitstekend. Ik heb al eerder witgoed bij Coolblue besteld, daar ben ik ook heel tevreden over

I.A.C. dekkers 24-07-2023

Het komt op tijd, nette chauffeur brengt het in de flat naar boven. Verleden keer ging er snel iets kapot, werd zonder meer omgeruild

Anikó 24-07-2023

Super snelle top levering, netjes ingepakt. Verbazend snel en nette levering met een glimlachend postbode... Geen idee of dat zo geregeld is via Coolblue of mijn postbode had gewoon een leuke dag... maar iig was het opvallend :-)

Frits 24-07-2023

2 identieke artikelen gekocht; één in prima orde ontvangen. De tweede lijkt opnieuw ingepakt te zijn (geen cellofaan maar een plakbandje ...) Het steunvoetje blijkt gelijmd en is eerder waarschijnlijk afgebroken geweest (en geretourneerd??) Ik heb zelf dit euvel voor lief moeten nemen (voetje viel 'uit elkaar' bij installatie) omdat we vanwege de vakantieplannen geen tijd hadden om e.e.a. aanhangig te maken. Maar dit kan natuurlijk niet...!!
Officiele reactie van Coolblue 25-07-2023

Beste Frits,

Dank je wel voor je review. Wij begrijpen dat het niet helemaal loopt zoals je had mogen verwachten. Hier balen wij ook van.

Dit hoort natuurlijk niet. We hebben een retourbeleid van 30 dagen. Als je nog foto's hebt van dit probleem des tijds kan je alsnog contact opnemen met onze klantenservice. We kijken graag mee naar de mogelijkheden.

Onze klantenservice zit voor je klaar.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Gerard van Hooff 24-07-2023

De Keuze is reuze. en het product, prijs en snelle levering zijn gewoon TOP !

Service tot de garantie 24-07-2023

het leveren gaat heel vlot. maar totdat je product kuren vertoont en er garantie om de hoek komt kijken. Robot stofzuiger gekocht na 6 maanden 1e defect. opgestuurd ruim 4 weken weg. komt aparaat terug wederom defect. weer terug. je raad het al weer 4 weken. Nu na exact 2 jaar en 3 weken. weer kapot. als je klacht indient verwijst coolblue je gewoon naar de fabrikant. want na 2 jaar doen ze niks meer voor je.
Officiele reactie van Coolblue 25-07-2023

Beste meneer/mevrouw,

Wat balen dat jouw toestel niet vlekkeloos werkt. Daar balen wij ook van.

We helpen op alle termijnen graag. Toch is de wens van de fabrikant soms om dit verder zelf af te handelen. Vaak is dit ook de snelste manier. Natuurlijk kijken we graag mee als het niet loopt als verwacht.

Coolblue

den334 26-07-2023

Nou van dat balen klopt niet veel. aangezien de service medewerker mij naar de fabrikant stuurde omdat ik niet mee eens was dat als een aparaat 2 maanden weg is voor reparatie de 2jaar dan nog steeds vast is. mijn stofuiger is na 2 jaar en 3 weken defect en 2 maanden weggeweest. dan verwacht ik in ieder geval hulp bij de reparatie. maar helemaal niks. dus kom niet aan dat jullie balen dat het niet vlekkeloos gaat.

Mvr D 24-07-2023

Ik heb mijn aankoop snel kunnen vinden, met hoge korting, daarnaast was het de volgende ochtend gelijk bezorgd. Het product is perfect en de service was super.

Tanja 24-07-2023

Ruim assortiment, duidelijke beschrijvingen, tweedekeusopties, adviesmogelijkheden, heldere communicatie over (vlotte en vriendelijke) bezorging en snelle montage.

W. Stephan 24-07-2023

Wij gaan vaak naar coolblue, vanwege de fijne klantvriendelijkheid het snel oplossend vermogen en de deskundigheid. Daarbij vinden we de aanbiedingen en de keuzes zee interessant.