Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

René 21-07-2023

Door een fout perongeluk twee laptops besteld.
Direct na afrekenen d contact gezocht en uitleg gegeven.
Toezegging door Coolblue dat dit hersteld word.
Bestelling werd aangepast naar 1 laptop.
Teveel betaalde bedrag zou binnen drie dagen terug gestort worden
Helaas na vier werkdagen niets ontvangen.
Volgens site duurt het maximaal 5 werkdagen.
Nu vijfde dag en nog niets ontvangen.

Maandag maar gaan bellen.
Officiele reactie van Coolblue 25-07-2023

Beste Rene,

Dank je wel voor je review. Wij begrijpen dat het niet helemaal loopt zoals je had mogen verwachten. Hier balen wij ook van.

Helaas bevat jouw review geen ordergegevens. We kunnen je daarom hier niet verder helpen.

Onze klantenservice zit voor je klaar.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Puit 21-07-2023

Duidelijke website, goede foto's en filmpje met uitleg. Geeft een helder beeld van wat je wilt kopen. Ook na aankoop ontgaan je nog extra tips voor gebruik van je artikel. Goede communicatie over het beoefen en de tijd. Kwartier voor bezorging nog een SMS dat het bezorgd wordt over 15 min. Klopte precies! Uitstekend!

NH 21-07-2023

Van eerdere bestellingen weten we dat de gebruikersvriendelijk en eenvoud van de shop goed is. Ook de daadwerkelijke aflevering (in dit geval door PostNL) is goed ontvangen. Ook deze keer is de levering op de afgesproken dag door ons ontvangen. Prima service tot zo ver. Ook de vervolg emails met tips en online handleiding zijn goed en duidelijk.

Barry 21-07-2023

Prima info per mail. Duidelijke site. Na der hand nog een mail met tips voor je aankoop. Ga zo door coolblue

Gerhard 21-07-2023

Makkelijke keuzeopties met relevante filters voor de dingen die ik belangrijk vind. En super snel geleverd.

Roel 21-07-2023

Naast snelle levering en duidelijke communicatie is de reden dat ik hier steeds weer terug kom dat ze de beste en meest overzichtelijke website hebben.

Guido 21-07-2023

S avonds besteld voor 23.59 uur en de volgende dag in huis (helaas door de 4daagse een beetje vertraging maar dat is logisch.

Ruud 21-07-2023

Prima service en zelfs nadat een deel van de bestelling was vergeten, is deze alsnog binnen een half uur bezorgt.
In iedergeval veel beter dan PostNL: Zij zeggen gewoon dat je niet thuis bent, zodat je de produkten alsnog zelf moet ophalen, terwijl wij wel thuis waren, want Coolblue heeft op het zelfde tijdstip wel de bestelling volgens afspraak geleverd!

Wim 21-07-2023

Snel geleverd. Product geleverd zoals op de site.. Ruime keuze aan zakelijke laptops in webshop, maar helaas veel niet leverbaar.

Barry 21-07-2023

Bestelproces en verdere afhandeling erg duidelijk en snel, maar vooral complimenten voor de bezorgers. Netje en vriendelijk.

R 21-07-2023

Ik vind de filterkeuzes zeer prettig werken. Daarnaast in het verleden veel positieve ervaringen met levering van Coolblue

Harry 21-07-2023

website zeer duidelijk, prijzen competitief, klantenservice voortreffelijk, ook als je een probleem meldt. Wordt snel en zonder discussie opgelost

jt 21-07-2023

kookplaat besteld, afgeleverd door PostNL, bij installatie door eigen monteur display kapot. Op de website niet de juiste mogelijkheid gevonden voor ruilen, dus gebeld. Blijkt het onmogelijk om de defecte plaat te laten omruilen. Eerst een nieuwe bestellen en betalen, dan de oude terug sturen met PostNL. Zit echter geen doos om de kookplaat, dus verpakken is ons probleem. Al met al zeer omslachtig. En dan te bedenken dat CB eigen busjes heeft rondrijden !
Officiele reactie van Coolblue 24-07-2023

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat de display van je nieuwe kookplaat kapot is gegaan. Zeker wanneer dit door ons is gebeurd, begrijpen we dat je baalt. Onze excuses!

Logischerwijs ruil je de kookplaat graag om voor een nieuwe. Wij bieden inderdaad een ophaling aan voor grote (of zware) producten. Kookplaten vallen hier (meestal) niet onder. Toch willen we je graag wegens het ongemak tegemoet komen. Zou je ons willen voorzien van jouw ordernummer via geenglimlach@coolblue.nl? Wij plannen dan graag een ophaling voor je in, zodat de kookplaat kan worden omgeruild voor een nieuwe in ons magazijn.

Alvast bedankt en we horen graag van je.

Coolblue

ingrid 21-07-2023

Het product is snel en volgens afspraak heel netjes de volgende dag al geleverd.

Ed 21-07-2023

Op woensdag 19 juli werd mijn Bosch wasmachine geleverd, deze was echter beschadigd (dit kan gebeuren) met meerdere medewerkers afgesproken dat de levering op vrijdag 21 zou plaats vinden. Na lang in de wachtrij te hebben gehangen hoor il dat het pas zatetdag 22 juli wordt. Heel vervelend. Eerste en laatste keer dat ik hier iets bestel.
Officiele reactie van Coolblue 24-07-2023

Beste Ed,

Bedankt voor je review. Wat rot om te horen dat jouw wasmachine beschadigd is geleverd. Logisch dat je deze graag meteen in gebruik wilde nemen.

We doen altijd enorm ons best om ons retourproces zo snel mogelijk te laten verlopen. Jammer genoeg komt het weleens voor dat het wegens capaciteit niet mogelijk is om dit eerder uit te voeren. Hier ben jij nu de dupe van geworden. We hopen dan ook dat we je een volgende keer weer kunnen verwonderen met onze snelle service.

We wensen je veel plezier van je nieuwe wasmachine!

Coolblue

goedkoop, snel, en goed 20-07-2023

Ik kocht een sodastream van Terra. Ik maak iedere dag zelf een heerlijke calorievrije limonade voor een zeer lage prijs. Het product werd de volgende dag na de bestelling al geleverd. En het werkt perfect.

Nanda 20-07-2023

Fijne website. Zeer veel nuttige algemene info en goede productinformatie te vinden. Snelle correcte levering. Tijdvenster van levertijd is prettig, evenals het sms 15 minuten voor levering. Niet altijd de laagste prijs, maar dit wordt gecompenseerd door de andere sterke punten.

Aad 20-07-2023

Gebruiksvriendelijke site,overzichtelijk naar product wat je wil aanschaffen.Diverse keuze's om apparaat thuis te krijgen.Wij hadden gekozen voor afhalen in winkel.Zeer vriendelijk en kundig personeel

Camptrafe 20-07-2023

Altijd cool om daar te kopen, super snel geleverd en uitstekende klantenservice en aftersale. Bij coolblue loopt je geen blauwtje. Prijzen zijn markt conform en ook al iets duurder geen argument om elders te bestellen.

Jannie Swier-Vlug 20-07-2023

Goed advies gekregen in Amsterdam, Gustav Mahlerlaan.
Vrieskast van onze keuze op hun advies online besteld.
Helaas waren er wat beschadigingen aan de linker zijkant.
Gelukkig staat deze zijde tegen een muur.
Met 7,5% korting toch geleverd, en wij zijn helemaal tevreden

Edwin Rutgers 20-07-2023

We hebben zondag een wasmachine besteld en maandagmorgen stond deze al aangesloten op onze zolder ,dankzij 2 vrolijke gasten van Cool Blue.

Tw184 20-07-2023

Ik ben erg tevreden met mijn aankoop. Snelle levering. Dit is de tweede aankoop in uw winkel. Dus ik ben zeer tevreden. Ik beveel uw winkel aan mijn vrienden aan.

Freek 20-07-2023

Via de site een sone one SL Duo besteld en binnen de afgesproken tijd mogen ontvangen. Ging super snel en we zijn zeer te vreden

GW 20-07-2023

Bestellen ging snel. Binnen 24 uur bezorgd. Zeer tevreden met onze aankoop.

Erwin 20-07-2023

Groot assortiment, uitstekende productinformatie, goede adviezen, handige website, snelle levering, goede service. Kortom, een van de beste webwinkels die er is.