Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4045 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Inge 19-07-2023

Ideaal, zaterdag m'n nieuwe JBL oortjes besteld, zondags in huis. Erg blij met die service! M'n vorige setje is zaterdags gevallen waarvan 1 oortje de vijver ingestuiterd is. Zonder die dingen kan ik niet meer dus heel blij met de zondagservice!

Ed 19-07-2023

Coolblue is voor mij een betrouwbare winkel om te kopen. Ze doen wat ze beloven en hebben een snelle Levering.

Siets2008 19-07-2023

Over de snelheid van leveren en service van Coolblue kan ik kort zijn: tot nu toe zijn.mijn ervaringen positief. Alleen deze keer erg jammer dat het bezorgende bedrijf zijn afspraken niet na kwam, ik de hele dag thuis was en zéker op de tijd dat mijn bestelling zou worden bezorgd en dam doodleuk laat weten dat we elkaar gemist hadden. Hoezo gemist. Dus dag daarop kon ik het ophalen bij afhaalpunt op óók weer andere tijden dan in eerste instantie aan mij doorgegeven. Kan gebeuren, alle begrip voor dat hdt druk.is etc. , maar ga niet zitten liegen. Voor alle duidelijkheid: dit is niet voor CB bedoeld maar voor de bezorgende partij die er niets van bakt.

D.Karsten 18-07-2023

Helaas wel een teleurstelling ! De computer zou de volgende dag bezorgd worden , de reden waarom ik juist bij Coolblue bestelde. Maar helaas, kreeg een dag later een mailtje dat dit niet ging lukken... Tot nu toe nog geen bericht ontvangen wanneer dan wel. De link voor de gratis 3 mnd. Apple TV werkte ook niet. Ik had beter bij Apple rechtstreeks kunnen bestellen.
Officiele reactie van Coolblue 19-07-2023

Beste D.Karsten,

De vorige dag besteld, maar de volgende dag geen glimlach bezorgd. Dat is natuurlijk balen!

We gaan graag voor je aan de slag om dit op te lossen. Kun je ons hiervoor een korte omschrijving + ordernummer mailen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Wij horen het graag van je!

Coolblue

Hennie 18-07-2023

Wij hebben een camera besteld en deze is super snel door Cool blue geleverd . En daar zijn we blij mee.

Bjorn 18-07-2023

Onze nieuwe wasdroger werd supersnel geleverd (zelfs op zondag) en vakkundig geplaatst. Je betaald iets meer, maar daar krijg je wel een perfecte service voor terug!

Thomas 18-07-2023

Mijn ervaring is al sinds het begin met Coolblue dat de service heel goed is. Ik was recentelijk mijn telefoon kwijtgeraakt en via Coolblue kon ik heel eenvoudig en snel een nieuwe telefoon regelen. Naast de service is het aanbod van producten ook belangrijk en gelukkig kon ik mijn telefoon direct in de winkel afhalen.

Henk van Bulken 18-07-2023

Makkelijk thuis alles bekijken
Alleen bezorgen is een min puntje
Post nl

Daar zou Coolblue nog even na moeten kijken

Addy 18-07-2023

Info bij het product was duidelijk, het bestelproces verliep vlot, product keurig verpakt en bezorgd conform de belofte.

Rob 18-07-2023

Geoliede machine, leveringen 99% op tijd. Bij problemen met product, snelle reacte.

Michella 18-07-2023

Overzichtelijke en duidelijke website. Geen onverwachte kleine lettertjes.
Snelle service en levering. Goed op de hoogte gehouden omtrent verzend updates van je product.

Peter D 18-07-2023

Zoals altijd volgens de afspraak geleverd.
Betrof telefoonhoesje wat door de brievenbus past, niet voor thuis hoeven blijven.

Valerie 18-07-2023

Zoals steeds een vlotte bestelling. Ook de levering was opnieuw zeer snel, correct en goed verpakt!

Hendrik-Jan 17-07-2023

Goede ervaringen met Coolblue, vriendelijk en een zeer korrekte levering.
Ook de chat service is top.
Erg vriendelijk en een goede uitgebreide uitleg over het product.

Ben zeer tevreden kan het iedereen aanraden om bij Coolblue te winkelen.

Redmond 17-07-2023

Waren opzoek naar een TV en oog viel op een LG G2 2022. Dit is het oudere model en op diverse website nog enkele op voorraad. Uiteindelijk toch gekozen voor Coolblue, die wat duurder was dan de andere, maar kies dan toch liever voor betrouwbaar ( en goede service) dan een onbekende winkel.

Kreeg ook 30 min van te voren belletje dat de bezorger onderweg was en als je tv dan geleverd wordt en de bezorger geeft nog aan "je hebt echt goede tv gekocht" dan is dat wel fijne bevestiging op een behoorlijke zoek tocht.

Hans 17-07-2023

Uitmuntende communicatie over de levering. Snel, en bijzonder nauwkeurig over het tijdstip van levering. De aflevering per fiets heeft ons verrast, we kijken nu met heel andere ogen naar die naamloze, rondracende bestelbusjes.

Petra 17-07-2023

Ik koos voor coolblue, omdat het product dan de volgende dag bezorgd zou worden.
Niet dus.
Beetje jammer, want een andere aanbieder had een scherpere prijs.
Het product wordt morgen pas geleverd, ipv zaterdag.
Graag reële levertijden vermelden.
Officiele reactie van Coolblue 18-07-2023

Beste Petra,

Wat leuk dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst, maar wat balen dat deze niet op tijd werd geleverd.

Sorry voor het ongemak. Momenteel is het erg druk bij onze bezorgpartner waardoor er hier en daar een vertraging ontstaat. Helaas is dit bij jouw bestelling ook zo.

Mocht je na 5 werkdagen je bestelling nog steeds niet hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

Coolblue.

Melissa 17-07-2023

Ik ben zeer tevreden over de service van Coolblue.
Binnen 24 uur had ik mijn koffiezetapparaat in huis en ben goed op de hoogte gehouden over de tracking en bezorgtijde.

Melvin 17-07-2023

Betrouwbaarheid is nog altijd super geweest !!!
Retourneren is ook geen probleem

Mark. 17-07-2023

Zeer fijne winkel, service staat hier duidelijk zeer hoog op de lijst.
Word er altijd keurig geholpen en ook bij een product die niet goed is word je direct geholpen richting een oplossing.

Als ik verplicht een minpunt moet noemen, dan zou dat hooguit kunnen zijn dat ze niet alles verkopen

Willem 17-07-2023

Goede website met vergelijkingsmogelijkheden. Uitgebreide informatie over de produkten. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Levering goed te volgen ofwel goed geïnformeerd. Aflevering binnen het gestelde tijdslot

Kin 17-07-2023

De laptop die ik nodig had was uitverkocht maar Coolblue was de enige webshop die zo snel een nieuwe voorraad had. De avond ervoor bestelt en de volgende middag was het al geleverd. Netjes ingepakt ook. Super tevreden mee!

Kloppie 17-07-2023

Ik wilde graag apple oortjes bestellen. Ik kwam er achter dat deze meteen beschikbaar waren in de winkel in Rotterdam. Ik ben 15 minuten na de bestelling naar Rotterdam gereden om ze op te halen. Het is wel jammer dat er niet heel veel parkeer mogelijkheid is. Binnen gekomen en het was vrij rustig. Ik was eigenlijk bijna meteen aan de beurt waar ik geholpen ben door een vrolijke medewerker. Deze heeft meteen mijn oortjes gepakt. Ik had nog een vraag over de pre-order van de iphone 15 en hij heeft me daar goeie informatie over gegeven. Toen had ik aangegeven dat mijn telefoon de laatste tijd raar aan het doen is. Hij vroeg of hij even kon kijken, en kwam er op uit dat hij gratis mijn telefoon heeft ontgurrt en daarna werkte deze ook weer stukke beter. Over het algemeen dus heel blij met zeer vriendelijke, en snelle service.

Floris 17-07-2023

Bij de aanschaf van een strijkijzer goed gebruik kunnen maken van de website om te vergelijken. Het gekozen model was niet op voorraad, maar ik kreeg hier netjes een mail over toen deze weer te koop was.
Ophalen in de winkel de volgende ochtend ging vlot en vriendelijk!

Mike 17-07-2023

Artikel duidelijk omschreven, vlot geleverd in keurige doos. Gewoon goed. Artikel werkt naar behoren.