Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4025 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mirjam 17-07-2023

wat een leuk bedrijf! en echt, ze weten een glimlach op je gezicht te toveren! Mooie vergeijkingsmobgelijkheden op de website, snelle en correcte levering, vriendelijke bezorgers/monteurs en verrassende extra's na de bestelling

Bjorn 17-07-2023

altijd goede en duidelijke omschrijving en service is echt met een hoofdletter S. Alle medewerkers zijn super vriendelijk en hebben de kennis om je goed te helpen

Da van der meer 17-07-2023

Goede duidelijke site, fijn dat de oplossing bedacht is dat je een abonnement kan nemen op verschillende apparaten.
Bezorging was heel goed, snel, je werd goed op de hoogte van hoe laat ze komen . De bezorger heeft netjes gebeld dat ze over kwartier er waren
De wasmachine werd netjes op hun plek gezet en geïnstalleerd duidelijke uitleg over alles.
Kortom top bedrijf

Martijn 17-07-2023

De 14e artikel besteld, zou de 15e geleverd worden. Bericht dat het later wordt op de 15e. Nu, de 17e inmiddels, radiostikte…

Christian 17-07-2023

Overzichtelijk wat goede/"CoolBlue's keuzes" zijn, daardoor ook makkelijker zelf een keuze te maken wanneer je een leek bent wat betreft de specs. Daarnaast duidelijke interface op de website en makkelijk te laten bezorgen bij een postNL punt.

edgar 17-07-2023

Vorige week kocht ik een melkopschuimer. De shop (website) zelf kan in z'n gebruiksvriendelijkheid wel een update gebruiken, daar moeten we eerlijk in zijn. Het is wat veel.
Maar als je de zoekfunctie gebruikt gaat het super snel. Ik vond direct wat ik nodig had en bijbehorende suggesties.
Ook het vergelijken van producten werkt uitstekend en gaf voor mij de doorslag om voro een bepaald product te kiezen. De volgende dag netje bezorgd door een vriendelijke koerier.
Ik raad Coolblue zeker aan en ook het gebruik van de app. Super handig

Renske 17-07-2023

Extreem goede en fijne klantenservice. Er wordt goed mee gedacht. Er wordt gedacht in oplossingen en dit ook echt met een glimlach en zonder problemen.

Eve 17-07-2023

Vlotte wijze van bestellen , duidelijke taal qua betalen en afleveren van bestelling.
Product bevalt prima.
Ben dik tevreden...

Peter 16-07-2023

Altijd tevreden, ook nu weer. 23.55u besteld en volgende middag al in huis. Goede prijs ook!

M. 16-07-2023

Duidelijke omschrijving van producten. Fijn dat er filmpjes toegevoegd zijn over het gebruik en dat je producten kunt vergelijken. Verder een fijne en vriendelijke service qua retourneren, ruilen en defecten. Kortom een fijne webwinkel voor aankopen.

Hans 16-07-2023

Ik heb meer gekocht bij Coolblue. Het is een fijne winkel met een goede sevice. De producten worden goed omschreven en de site biedt accurate informatie. Ook handig dat je er gelijk voor kunt kiezen om je pakketje bij een postagentschap te laten bezorgen. De wachttijden aan de telefoon zijn vaak wat lang, maar je wordt goed geholpen als er eens wat is.

PG 16-07-2023

Draadloze JBL oordopjes besteld, helaas product tot tweemaal toe niet deugdelijk, netjes eenmaal mogen omruilen/repareren, tweede keer voucher ontvangen om een ander vergelijkbaar product te mogen aanschaffen. Top service!

Wim 16-07-2023

Perfect op de hoogte gehouden van de levering. Zelfs aan de deur talloze adviezen gekregen.

Jan-Rienk 16-07-2023

Ontvangst was persoonlijk, personeel behulpzaam, strakke winkel en blij met mogelijkheid afhalen in Groningen.

Bop 16-07-2023

Coolblue is Rotterdamse no-nonsense kwaliteit met een knipoog. De branding is geniaal, de producten duidelijk beschreven, en de verzending de volgende dag per bakfiets. Helemaal goud!

Marith 16-07-2023

Keurig op de dag geleverd die ik had aangegeven. Bovendien nog een handleiding na de levering over het product gemaild gekregen.

Wouter van den Brande 16-07-2023

Ik ben ontzettend tevreden met mijn recente aankoop bij Coolblue! De bestelprocedure verliep vlot en de bezorging was super snel. Mijn product was perfect verpakt en voldeed aan al mijn verwachtingen. De klantenservice was ook erg behulpzaam toen ik een vraag had. Coolblue heeft me opnieuw overtuigd met hun uitstekende service en ik zal zeker weer bij hen winkelen in de toekomst!

Corine Quirijnen 16-07-2023

Goede service bij aflevering, en bij eventuele reparaties ook een goede afhandeling.

Inge 16-07-2023

Duidelijke omschrijvingen het product, duidelijk besteltraject en bij vragen snel antwoord. Levering keurig op tijd.

Cees Tims 16-07-2023

Set van TP-Link Powerline gekocht. Aangezien de snelheid van ons abonnement flink omhaag was gegaan waren de huidige powerline adapters de traagste schakel in het netwerk. Bij Coolblue de juiste vervangers gevonden

Matthijs G. 16-07-2023

Al vaak bij Coolblue besteld. Keer op keer weer top. Netjes op de afgesproken tijd en plaats en ook nog voor een goede prijs.

En de wachttherapie die Coolblue aanbiedt helpt erg!
tinekedruiter 19-07-2023

Er is een mail gestuurd naar geen glimlach onder mijn meisjesnaam, Tineke Stikkelman

Femke 16-07-2023

Duidelijke informatie vooraf, tijdens en na bestelling.
Vriendelijke chauffeurs die de levering kwamen brengen.

Ron Mooij 15-07-2023

Zowel de site bij bestellen als de levering en afhandeling wanneer het pakket komt is gewoon top!! Duidelijke uitleg, kortom eindelijk weer een ""winkel"" waar de klant koning is. Ga zo door.

Bram 15-07-2023

Coolblue is een webwinkel met een groot assortiment aan allerlei producten. Denk bijvoorbeeld aan alles voor computers, huishoudelijke apparaten, apparaten voor audio & livestreaming. Ik heb gekozen voor Coolblue omdat ze snelle levering garanderen, wat mij tot nu toe nooit teleurgesteld heeft. Ook een reden waarom ik kies voor Coolblue is omdat ze een mooi overzicht hebben van alle producten, met duidelijke omschrijvingen. Vaak zijn ze ook nog voordeliger dan concurrenten.

A.v Oosterhout 15-07-2023

Eenvoudige manier van bestellen, alles vlot geleverd.
Meerdere bestellingen gedaan afgelopen periode, en echt nóóit problemen gehad!