Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Clemens Schalkwijk 15-07-2023

Waar voorheen professionaliteit en service bovengemiddeld waren hebben ze nu echt tekort geschoten.

Eerst wordt een soundbar bij de tv vergeten mee te leveren, dat kan natuurlijk gebeuren, maar hie het opgelost wordt..... een dag later krijg ik (zonder overleg of wat dan ook) de soundbar met de post geleverd zodat de volgende dag een monteur het kan installeren. Ik moet dus 3 dagen thuis zijn ipv 1.

Verder heb ik een beugel van € 175,- gekozen om mijn tv aan de muur te bevestigen, blijkt deze alleen op 1 plek waterpas gemaakt te kunnen worden. Als je, waar de beugel voor is, de tv iets wil verschuiven of naar je toe wil halen, hangt de tv scheef.

Daarbij komt nog dat ik gevraagd heb of de soundbar aan de tv of beugel bevestigd wordt zodat ik geen tv kastje nodig heb en dat was geen probleem. Je raad het al, hier had ik een andere beugel voor moeten hebben. Toch maar € 500,- voor een tv kastje uitgegeven dus.

Kortom een verslechtering in service en professionaliteit.
Officiele reactie van Coolblue 17-07-2023

Ha Clemens,

Wat een vervelende ervaring is dit geworden! We hadden beiden graag gewild dat dit anders was gegaan.

Wanneer een product niet naar wens is, kun je het altijd binnen 30 dagen omruilen of retourneren. We kunnen hiervoor natuurlijk met je meekijken.

Voor het bevestigen van je soundbar is een extra muurbeugel nodig. Deze is met een universele beugel aan de televisiebeugel te bevestigen.

Stuur je je gegevens door naar geenglimlach@coolblue.nl als je de huidige muurbeugel wilt omruilen? We kunnen dan meteen kijken naar de combinatie met een soundbarbeugel.

Coolblue.

W 15-07-2023

Ik ben zeer tevreden.
De bezorgers hebben goed werk geleverd.
Prima allemaal!

SwitchBL8 15-07-2023

Goed geprijsd, snelle levering. En Coolblue is een Rotterdamse shop van origine, waarom zou ik dan kiezen om een Amerikaanse biljonair nog rijker te maken?

Rene 15-07-2023

goede prijs in vergelijking, voorradig in winkel/magazijn en snel geleverd!

Martijn De Jong 14-07-2023

Erg tevreden met de service van coolblue. In het verleden al vaker hier besteld. Altijd netjes geleverd en als er iets was werd het netjes opgelost.

Erik 14-07-2023

De bezorgers raden zelfs aan om een kast deurtje te verstellen zodat het niet de koelkast raakt. Proffesioneel en attente bezorgers.

Eva 14-07-2023

Mijn pakketje werd snel verzonden en stevig verpakt.
Ik ben zeer tevreden

Geen 14-07-2023

Snel geleverd, verder niets over te vermelden, maar ik moet hier wel 75 karakters typen ;-)

E. Jansma 14-07-2023

Hier kan je makkelijk apparatuur vergelijken en zoeken. Ze geven zelfs aanraders aan.
De levering is snel. En je word goed geïnformeerd door de bezorgers.
Als ik nog iets moet kopen dan weer bij coolbleu.

T. Relyveld 14-07-2023

Ik ben altijd erg tevreden over Coolblue. De website is. duidelijk en klantvriendelijk. De service is goed en producten worden altijd snel geleverd. Top bedrijf!

Edith 14-07-2023

Goede productbeschrijving en snelle levering met veel keuzes voor datum en tijd

Jorien 14-07-2023

De webshop is heel duidelijk. Ik was op zoek naar een nieuwe televisie. Met het toepassen van de keuzehulp, maar ook de duidelijke manier van filteren was het maken van een keuze erg makkelijk. Maar ik ben vooral te spreken over de levering en informatievoorziening vanuit Coolblue. Op een zaterdagmiddag bestellen en op zondagochtend het product ontvangen is topservice. Daarnaast werd ik netjes op de hoogte gehouden per e-mail en werd ik vlak voor levering gebeld door de bezorger die met gemak het product op de 1e verdieping bij me afleverde. Erg blij mee!

Lourens 14-07-2023

Wat een geweldig bedrijf! Correct en volledig in communicatie! Niet altijd de goedkoopste maat met deze kwaliteit en service is het meer dan verdiend!!
Eigenlijk zou ik een 10+ geven maatr er moet altijd ruimte zijn voor verbetering.

Simon 14-07-2023

snelle levering duidelijke site en een goede prijs. service met een lach .

JS 14-07-2023

Coolblue is fantastisch, zeker de prijs-kwaliteit. Helaas ging de levering via post.nu met vertraging

Betrouwbaar 14-07-2023

Goede winkel die ook als er iets niet a/d verwachtingen voldoet de zaken correct regeld.

Delphina 13-07-2023

Snelle levering, goede tips over het installeren van de printer. In je account is makkelijk eerdere bestellingen terug te vinden

Wilfred van Dijk 13-07-2023

Deze week een platenspeler aangeschaft via coolblue. De website werkt prettig met veel filter mogelijkheden, zodat je gericht kunt zoeken. Handig is ook de optie om meerdere producten met elkaar te kunnen vergelijken. De reviews van gebruikers maken je zoektocht compleet. Het afrekenen gaat snel een eenvoudig en dankzij de track&trace code weet je precies wanneer je product wordt bezorgd

Thomas 13-07-2023

Het bestellen gaat eenvoudig, het bezorgen minder. aangegeven dat het pakket op een werkadres bezorgd word, maar ondanks dat laat Coolblue het in de avond bezorgen. gebeld met de klantenservice om aan te geven dat er in de avond niemand aanwezig is. ze zouden dit doorgeven, maar toch werd ik gebeld door de bezorger dat hij voor de deur stond. gezien de bezorging met de fiets was, kon ik niks aanpassen, maar moest ik perse bellen met de klantenservice. volgende dag was weer hetzelfde verhaal. weer bezorging in de avond, weer gebeld met de klantenservice, weer de belofte dat het aangepast werd en weer een bezorger die voor de deur staat terwijl dit niet de afspraak was.

kortom geen mogelijkheden om de levering ook maar iets aan te passen (zelfs als je meedenkt), loze beloftes en een hoop irritatie.

goede prijs, ik ben ook vriendelijk te woord gestaan, maar omtrent de bezorging een ramp!
Officiele reactie van Coolblue 14-07-2023

Beste Thomas,

Wat vervelend dat je pakketje niet naar wens is geleverd. Sorry voor het ongemak, de communicatie verdient zeker niet de schoonheidsprijs.

Is het inmiddels wel gelukt om je pakketje in handen te krijgen? Zo niet, laat het ons dan even weten via: Klantenservice@coolblue.nl.

Coolblue.

Marc Bindels 13-07-2023

Gewoon Top service! Vooral de snelheid en de wijze hoe je tussentijds heel goed op de hoogte wordt gehouden omtrent de levering, tot en met de aflevering. Ga zo door! Super!

Cor 13-07-2023

Website is duidelijk en helder en er is zichtbaar veel energie in gestoken. De uitleg en informatie zijn duidelijk en correct.

Enige minpuntje is de levertijd. Het pakket werd pas een dag nadat ik besteld had aangeboden bij PostNL waardoor die ook een dag later als beloofd binnen kwam. Kreeg wel een mail dat de zending vertraagd was en dat is ook iets waard. Duidelijke communicatie naar de klant toe.

Ellen 13-07-2023

Ben blij met mijn aankoop. Na snelle ontvangst., ook nog goede uitleg via de mail over het aangekochte artikel. 😀

Betsy Luijben 13-07-2023

Werd heel vriendelijk ontvangen, en doorverwezen naar de juiste persoon die mij deskundig kon helpen.
Een zeer fijne winkel met deskundige medewerkers.

Teun Aben 13-07-2023

Snelle levering
Uitgebreid assortiment
Fijne keuzehulpen
Uitgebreide informatie

Cornelis 13-07-2023

Ja prima shop site. Extra uitleg over het product wat je koopt.
Alleen extra betalen voor de avondlevering was zonde van het geld.
Want het werd gewoon afgeleverd op het ophaalpunt.