Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4293 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dennis 06-07-2023

Ik had een stoel besteld deze was een 2de keuze stoel doos was opengeweest nu kwam ie binnen en bleek het onderstel er niet bij te zitten na bellen werd ik super geholpen en alles netjes opgelost en krijg ik morgen me nieuwe stoel binnen

Top service

Guus van Hoogstraten 06-07-2023

Bij binnenkomst meteen netjes gevraagd wat ze voor me konden betekenen. Toen ik zei dat ik een bestelling kwam ophalen werd meteen naar de juiste balie gestuurd. Duidelijke, heldere uitleg over het product. Perfecte service, zoals altijd eigenlijk bij Coolblue.

Patrick 06-07-2023

Duidelijke website met prima vergelijkingsmogelijkheden. Bestellingsproces is duidelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering. Daarna nog een mail met tips. Top!

Han van Spijker 06-07-2023

Snelle bezorging en op tijd. Product bleek bovendien goedkoper dan bij Bol.com, die het ook nog eens niet konden leveren . Tenslotte werd ook een verzekering voor het product voorgesteld (dure e-reader) wat ik bij bol.com juist miste. Kortom: super tevreden. Ga zo door Coolblue!

Harold 06-07-2023

Mooie duidelijke website. De prijzen zijn scherp en een snelle levering. Kortom erg tevreden.

Cor 06-07-2023

Goede webshop met duidelijke beschrijvingen, goede prijzen en hele snelle levering. Ook bij eerdere aankopen in het verleden een super service gehad met het oplossen van een probleem

Prima bestelproces en snel geleverd 06-07-2023

Prima bestelproces en snel geleverd. Een van de weinigen met het product op voorraad en een goede prijs.

Lenneke 05-07-2023

Het is een makkelijke internet site. Snel gevonden wat ik zocht. Goede omschrijving van de e-reader en reviews die ik kon nalezen. Ik kon ook makkelijk een cadeaubon inleveren. Met fietskoerier thuisgebracht op de datum die ik had gevraagd.

R.Gruijs 05-07-2023

Onze inductiekookplaat zou op zondag geleverd worden. Wij hadden juist deze bij Coolblue besteld vanwege de levering op zondag.
Die dag kregen we (laat) te horen dat het pakket pas maandag bezorgd zou worden. Dit kostte mij een vakantiedag!
Officiele reactie van Coolblue 10-07-2023

Beste Gruijs,

Wat tof dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst, maar wat balen dat deze niet op tijd werd geleverd.

Sorry voor het ongemak. Momenteel is het erg druk bij onze bezorgpartner waardoor er hier en daar een vertraging ontstaat. Helaas is dit bij jouw bestelling ook zo.

Mocht je na 5 werkdagen je bestelling nog steeds niet hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

Coolblue.

petra 05-07-2023

De levering was keurig op tijd en het correcte artikel is geleverd.
Duidelijke website, makkelijk bestellen

Mesver 05-07-2023

Duidelijke omschrijvingen op de website, mogelijkheid tot vergelijken van verschillende modellen.
Makkelijk om te bestellen en prettig dat je zelf de bezorgdag kan kiezen.

Claudia 05-07-2023

Snelle levering, veel duidelijke informatie over het product terug te vinden.

Robert 05-07-2023

Op zaterdagmiddag een Garmin sporthorloge besteld en dat lag zondagochtend klaar in de vestiging naar mijn keuze, helemaal top.

Barry 05-07-2023

Bij 2 concurrenten niet (in de winkel) aanwezig, bij Coolblue online besteld en bijna direct opgehaald in de winkel

Nine 05-07-2023

Alles goed bevallen! Overzichtelijke site, vriendelijke bezorgers, snelle levering en organisatie! Helemaal tevreden!

Judith 05-07-2023

Ik heb voor deze site gekozen omdat ik via mijn werk een portaal heb gekregen om spullen aan te schaffen voor mijn werkplek thuis. Dit gaat heel makkelijk en super snelle levering, heel blij met mijn mooie nieuwe ultra wide curved monitor. Ook prive bestel ik regelmatig bij Coolblue.

AnyWare 05-07-2023

Super service snel en kwaliteit! Leveren wanneer ze beloven te leveren en klantenservice adviseert perfect!

Annelies 05-07-2023

Ik vind jullie service top, het is echt in het hele proces duidelijk dat jullie de klantervaring superbelangrijk vinden! Ook de service achteraf met tips, installatie handleiding etc vind ik fijn. Daarnaast geeft de indicatie 'cool blue's keuze' mij wat meer richting als er veel is om uit te kiezen

John 05-07-2023

Uitgebreid aanbod van hetgeen ik zocht. Daarnaast een snelle levering (zelfs op zondag) tegen een concurrerende prijs.

Gregor 05-07-2023

Goede en duidelijke informatie via de website. Snelle levering en plaatsing door vriendelijke en kundige medewerkers.

Eline Liebreks 05-07-2023

Super snel geleverd, zelfs op zondag. Prijs is goed en klantenservice top. We weten dat we altijd terecht kunnen bij CoolBlue als er wat is.

Lars V.S. 05-07-2023

Als ik een elektrisch apparaat nodig heb, kijk ik altijd eerst of coolblue deze ook verkoopt. De service en levering is altijd perfect! Als je maar een kleine bestelling hebt komen ze zelfs op de fiets je pakketje brengen. Al jaren erg tevreden! Top winkel.

G.C.G. Dompeling de Klerk 05-07-2023

Uitstekende winkelinrichting. Goede, informerende medewerkers. Dus een top ervaring.

Harrie 04-07-2023

Alles verloopt alles goed en snel. De service is altijd prima, returen is nooit een probleem. En als laatste, zeker niet onbelangrijk: betrouwbaar.

IvoR 04-07-2023

Zeer vriendelijk geholpen.
Ook vriendelijke ontvangst.
Wel is het sinds de winkel zo groot is geworden men je niet meer aanspreemt oo de winkelvloer. Hopelijk gaat dit niet media markt achterna waar medewerkers bijna nooit in je zijn geïnteresseerd.