Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Pascal 11-07-2023

Voor de eerste keer gebruik gemaakt van hun service, maar was echt een domper. Vaker hier bestelt nooit problemen, maar de eerste service was ECHT slecht.

Ook doorgegeven, maar doen er niks mee.

Je betaald onderzoekskosten €39,95,

Was niks te zien aan het scherm zelfs geen krasje, maar toch ging het niet onder garantie was gebruikersschade.

Heel vreemd als er geen beschadiging is aan de buitenkant.

Vroeg ik of het wat langer mogelijk was om een beslissing te nemen, want het ging dan via de verzekering.

Nee, dat was absoluut niet mogelijk.

Erg jammer dat ze zo'n slechte service hebben.
Officiele reactie van Coolblue 12-07-2023

Beste Pascal,

Een prijsopgave is nooit leuk. Als je deze niet had verwacht, komt dit al helemaal rauw op je dak vallen. Wat jammer dat we jou geen glimlach hebben bezorgd!

Graag kijken wij de situatie nog eens na. Zou je hiervoor willen mailen naar geenglimlach@coolblue.nl? In jouw mail zien we graag een korte omschrijving van de situatie en jouw ordernummer terug. Dan kunnen we meteen voor je aan de slag.

Wij horen het graag van je!

Coolblue

Edwert 11-07-2023

Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De machine doet wat hij moet doen en vooralsnog zijn we er zeer tevreden mee.

Hans 11-07-2023

Goede info over het product. Snelle bezorging. Voldeed aan mijn verwachtingen. Top.

Malou 11-07-2023

Super snelle levering; 's middags besteld en de volgende ochtend om 8 uur al geleverd. De wasmachine werd naar de 1e verdieping (badkamer) getild, geïnstalleerd en ik kon hem meteen in gebruik nemen.

Martin 11-07-2023

Het blijft gek dat bij het ophalen van bestellingen in de winkel je eerst bij de deur wordt tegengehouden om je bestelnummer te controleren door een persoon die verder niks doet en dat je vervolgens lang in de rij staat bij de ophaalbalie omdat de rest van het personeel het niet kan bijbenen. Verder wel vriendelijke en behulpzame werknemers, goede website met goed advies en niet te veel keus.

Mike 11-07-2023

Goed prijzen, snelle levering en gebruiksvriendelijk. Ik check altijd CoolBlue als eerste

Happy customer 11-07-2023

Fijn bedrijf om te bestellen, erg gemotiveerd personeel.
Bijzonder fijne aftersale zonder al te veel gedoe.

NM 11-07-2023

Makkelijk te bestellen van website. Goed product. Snel, volgens afspraak, geleverd.

Pascal 10-07-2023

Goede bezorging. Leuke en vriendelijke man.
Juiste product tegen de juiste prijs

Frans 10-07-2023

10 uur 's avonds besteld, de volgende dag om 11 uur 's ochtends in huis. Top!

Kimberley 10-07-2023

Ik heb in de afgelopen 2 maanden 2 keer iets gekocht. Beide keren super advies gehad! Bij 1 product was er helaas iets mis maar dit is meteen super opgelost.

Hans 10-07-2023

Gewoon een topbedrijf met goede service. Ook de klantenservice is altijd zeer behulpzaam!

Anneke Segaar 10-07-2023

De site was makkelijk en overzichtelijk goede uitleg maar wel veel keuze. via internet site besteld op aanraden van onze zoon

Ted 10-07-2023

Online nieuwe Samsung Buds besteld en zeker met een glimlach opgehaald. Vriendelijke hulp en heel snel gefixt. Met een zomers muziekje in de oren kon ik tevreden weer op pad.

Mayke 10-07-2023

Duidelijke website waarop goed te vergelijken is tussen producten. Mails over de bestelling en bezorging waren duidelijk en de bezorging verliep ook goed, mede dankzij de vriendelijke bezorger.

thea. 10-07-2023

Zeer goede service en kwaliteit.
De bezorgers zijn vriendelijk en behulpzaam.
Werken netjes en leggen alles goed uit.

Alleyman 10-07-2023

Duurzame bezorging (fiets) en duurzame verpakking. Bezorging op tijd. Er zat echter geen handleiding bij het bestelde product.

T 10-07-2023

Goede UX, makkelijk bestelproces, goede service, mogelijkheid tot overzichtelijke vergelijking van producten

Robert 10-07-2023

Snelle levering door eigen dienst, ook zeer vriendelijk. Prijs was gelijk aan andere webshops

Remco 09-07-2023

Prima website, Prima keuzehulp en prima bestelproces. Daarnaast werd het artikel ook bezorgd op het moment wat belooft was

Maaike 09-07-2023

gemakkelijk te vinden en snel geleverd. item naar wens. voldoende keus en redelijk geprijst.

Rick 09-07-2023

Bestel via hun site gedaan.
Netjes bevestiging ontvangen.

Pakket was goed te volgen via de app.
En netjes verpakt en op tijd bezorgd.

Wel top dat handleiding via pdf wordt mee verstuurd.

Ella 09-07-2023

Omdat onze wasmachine het ineens begaf en we snel een nieuwe wilden hadden we gezocht welk wasmachine het beste getest was in 2023 en kwamen uit op een Samsung. Deze besteld en werd snel geleverd. Heel prettige bezorger, goede uitleg en fijne machine. Half uur voor tijd een sms met richtlijn tijd en aansluitend belde de bezorger. Heel prettig! Zou het de volgende keer weer zo doen!

Pascal Kunne 09-07-2023

Bestelling liep wat vertraging op, maar met code oranje kan ik dat wel begrijpen, voor de rest alles netjes verlopen.

Ook van de vertraging ben in netjes via mail ingelicht.

Maaike Rawie 09-07-2023

Goede informatie op de site en daardoor gemakkelijk om tot een keuze te komen