Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4003 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fokeline 07-07-2023

Mooi koffiezetapparaat, koffie lekker warm. Timer is handig , ook de tijd wanneer het apparaat vanzelf uitgaat kan ingesteld. Het enige is dat de aanduiding hoeveelheid vaag is. Dit met zwarte watervaste stift op het apparaat geschreven

J.Hijne 07-07-2023

Onvoldoende klantvriendelijk, website gaf aan dat je je oude product kon mee terug geven, nee dus.
Product kwam in gescheurde doos aan. Bovendien was er een cashback van het merk en daar werd geen enkele aandacht aanbesteed bij levering van het product.
Officiele reactie van Coolblue 10-07-2023

Beste Hijne,

Wat vervelend dat de levering en service niet is verlopen zoals verwacht. Dit leggen we graag aan je uit.

Je kunt inderdaad je oude witgoed aan ons meegeven. Kleine producten die kapot zijn, dien je zelf weg te gooien.

Je wilt natuurlijk ook graag gebruik maken van de cashback actie bij jouw product. Op de productpagina staat hier een uitgebreide uitleg en de voorwaarden op. De pakketbezorger geeft hier inderdaad geen uitleg over.

Hopelijk bevalt je product goed!

Coolblue.

Erik 07-07-2023

Overzichtelijke site, makkelijk kiezen. Leuke en vlotte mail bevestiging. Goed dat ze een eigen bezorgdienst hebben en nauwkeurig aangeven wanneer er afgeleverd wordt, vooral de telefonsche aankondiging van een half uur te voren.

Theking 07-07-2023

Makkelijk via website bestellen.
Snel in huis en goed verpakt.
Via de e-mail snel extra informatie over het gekochte product

Jeannette 07-07-2023

Duidelijke beschrijving van de producten, ruime reviews, snel te bestellen en tevens snel in huis op het moment dat het jou uit komt.

Wim 07-07-2023

De verhouding prijs , kwaliteit. Daarnaast de keuzes voor het bezorgen zijn erg goed. Voor het zelfde product zou ik bij andere bekende webshop zo,n 10% meer betaald hebben.

Eline 07-07-2023

Goede service en snelle levering. Product werkt ook perfect. Ik bestel graag bij Coolblue

Johan 07-07-2023

Duidelijke site waar je geholpen wordt in het maken van een keuze, goed en snel koop- en leveringsproces. En een goede aftersales door informatie te verstrekken over installatie.

T 07-07-2023

Coolblue had op het moment van bestellen de beste aanbieding en nu nog steeds de beste prijs. Het pakket werd de volgende dag al geleverd, hoewel ik het in de avond pas had besteld. Enorm tevreden over deze levering en mijn bestelling!

A. Broeders 07-07-2023

Ik heb een nieuwe iRobot Roomba stofzuiger besteld. Als je bij Coolblue op zondagavond iets besteld heb je je artikel op maandag al in huis. Wat een humor heeft Cooblue! Tijdens het wachten wordt je geëntertaind met wachttherapie, hoe leuk kun je het maken. Helaas duurde de levering van het pakketje 1 dag langer, dat kan gebeuren en hier word je prima van op de hoogte gehouden. Ik voel me gewaardeerd als klant en zal de volgende keer zeker weer bij jullie bestellen.

lorkeers 07-07-2023

Kleine 32 inch Toshiba TV besteld. Met Android TV. Netjes volgende dag bezorgd. Top!

Kevin 07-07-2023

Snelle service en gebruiksvriendelijke website. Je wordt ook altijd netjes op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Hans Meijers 07-07-2023

Coolblue heeft gewoon een vertrouwde uitstraling, fijne medewerkers en ook leuke commercials.
Afgelopen week een monitor besteld die helaas niet de volgende dag geleverd kon worden, daar werd ik op tijd over ingelicht zodat ik niet onnodig zat te wachten op mijn pakket. Keurig een dag later geleverd.
Ik koop er graag, ook als ik vanuit mijn werk spullen moet aanschaffen kijk ik eerst wat Coolblue mij te bieden heeft.

Ser 06-07-2023

Online een item gekocht met de optie ophalen in winkel. Deze optie gekozen omdat ik het toch wel snel wilde hebben. Winkel is goed ingericht, zeer duidelijk. Mooie balie om spullen op te halen / afhalen. Alleen hier gaat er toch iets mis. Werd teruggestuurd naar zuil om nummer te halen ivm wachtende klanten, dat kan. Ben hierdoor nummer 3 in de rij. Vervolgens worden de wachtende klanten voor mij geholpen door diverse medewerkers in de winkel die dat wel goed doen alleen NIET relevant voor mij omdat ik alleen een item die ik gekocht kom ophalen. Praktisch zou ik binnen 5 minuten al buiten kunnen staan indien er een vaste medewerker gewoon bij de ophaalbalie zou staan. Moest door 3 wachtende klanten voor me ongeveer 30 minuten wachten. Sommige hadden vragen om iets te kopen, andere wilden advies. Toen het mijn beurt was kreeg ik mijn bestelde item binnen 2 minuten overhandigd door een vriendelijk verkoopster.
Was hier niet van bewust dat Coolblue zo werkt, anders had ik het gewoon dagje later gratis thuis laten bezorgen.
Afhalen winkel zou ik zeker niet aanraden. Geen succes.
(Uiteraard als je alle tijd van de wereld hebt is het geen probleem)
Voor de rest wel een hele goede webwinkel met eerlijke prijzen en mooie producten. Nazorg over mail en extra informatie van aangekochte producten is super.
Officiele reactie van Coolblue 10-07-2023

Beste Ser,

Wat balen dat je ophaling in onze winkel niet bepaald soepel is verlopen. Zo te lezen hebben we hier inderdaad wat steken laten vallen.

Sorry voor het ongemak wat je hebt ervaren in onze winkel. Wel erg fijn om te lezen dat je verder erg tevreden met ons bent.

We nemen je feedback mee om ons elke dag te kunnen verbeteren. Hiervoor dus bedankt.

Coolblue.

jOEL FANKAM 06-07-2023

IK was positief verast door de services van de twee bezorgers. Met beleid hebben zij de wasmachine naar de tweede verdieping getild en de tijd genomen om uit te leggen wat allemaal nog moest gebeuren om die aan te krijgen. Dank daarvoor.

Roland 06-07-2023

Gezellige bezorgen en ook nog eens op de fiets!

Snel geleverd en de frontoffice was ook super.

Sefer Berisha 06-07-2023

Ik heb onlangs een aankoop gedaan bij Coolblue en ik ben zeer tevreden met mijn ervaring. Coolblue heeft zichzelf bewezen als een betrouwbare en klantgerichte webshop die een breed scala aan producten aanbiedt. Hier is waarom ik zo enthousiast ben over Coolblue.

Ten eerste, de website van Coolblue is zeer gebruiksvriendelijk en goed georganiseerd. Het is gemakkelijk om door de verschillende categorieën te navigeren en de gewenste producten te vinden. De productpagina's bieden gedetailleerde informatie, foto's en vaak ook video's, zodat je een goed beeld krijgt van wat je koopt. Bovendien is het bestelproces eenvoudig en snel, met meerdere betaalopties en een duidelijk overzicht van de leveringsinformatie.

Wat Coolblue echt onderscheidt, is hun uitstekende klantenservice. Ik had een vraag over een product voordat ik mijn aankoop deed en ik nam contact op met de klantenservice via de live chat. Ik werd snel en vriendelijk geholpen door een medewerker die deskundig en behulpzaam was. Ze beantwoordden al mijn vragen geduldig en gaven me advies op maat. Dit soort persoonlijke aandacht maakt echt een verschil.

Daarnaast biedt Coolblue snelle en betrouwbare levering. Mijn bestelling kwam in perfecte staat aan. Het pakket was goed verpakt en bevatte alle benodigde accessoires. Ook de aftersales-service van Coolblue is geweldig. Ze stuurden me een e-mail om te controleren of alles naar wens was en boden aan om eventuele problemen op te lossen. Dit getuigt van hun toewijding om ervoor te zorgen dat hun klanten tevreden zijn.

Tot slot waardeer ik het feit dat Coolblue een breed assortiment producten van hoge kwaliteit aanbiedt. Of je nu op zoek bent naar elektronica, huishoudelijke apparaten, sportartikelen of zelfs speelgoed, je kunt er zeker van zijn dat Coolblue een optie heeft die aan je behoeften voldoet. Bovendien zijn de prijzen competitief en zijn er regelmatig aanbiedingen en kortingen beschikbaar.

Kortom, ik kan Coolblue ten zeerste aanbevelen. Hun website is gebruiksvriendelijk, hun klantenservice is uitstekend en ze leveren kwaliteitsproducten met een snelle en betrouwbare service. Als je op zoek bent naar een betrouwbare webshop met een breed scala aan producten, dan is Coolblue de plek om naartoe te gaan. Ik zal zeker weer bij hen winkelen in de toekomst.

Lia 06-07-2023

Snelle levering op de afgesproken tijd, oude apparaat mee terug. Bezorger deed voorzichtig, was vriendelijk!

Dennis 06-07-2023

Ik had een stoel besteld deze was een 2de keuze stoel doos was opengeweest nu kwam ie binnen en bleek het onderstel er niet bij te zitten na bellen werd ik super geholpen en alles netjes opgelost en krijg ik morgen me nieuwe stoel binnen

Top service

Guus van Hoogstraten 06-07-2023

Bij binnenkomst meteen netjes gevraagd wat ze voor me konden betekenen. Toen ik zei dat ik een bestelling kwam ophalen werd meteen naar de juiste balie gestuurd. Duidelijke, heldere uitleg over het product. Perfecte service, zoals altijd eigenlijk bij Coolblue.

Patrick 06-07-2023

Duidelijke website met prima vergelijkingsmogelijkheden. Bestellingsproces is duidelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering. Daarna nog een mail met tips. Top!

Han van Spijker 06-07-2023

Snelle bezorging en op tijd. Product bleek bovendien goedkoper dan bij Bol.com, die het ook nog eens niet konden leveren . Tenslotte werd ook een verzekering voor het product voorgesteld (dure e-reader) wat ik bij bol.com juist miste. Kortom: super tevreden. Ga zo door Coolblue!

Harold 06-07-2023

Mooie duidelijke website. De prijzen zijn scherp en een snelle levering. Kortom erg tevreden.

Cor 06-07-2023

Goede webshop met duidelijke beschrijvingen, goede prijzen en hele snelle levering. Ook bij eerdere aankopen in het verleden een super service gehad met het oplossen van een probleem

Prima bestelproces en snel geleverd 06-07-2023

Prima bestelproces en snel geleverd. Een van de weinigen met het product op voorraad en een goede prijs.