Coolblue.nl
Benieuwd naar ervaringen met Coolblue? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
Benieuwd naar ervaringen met Coolblue? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
8.4(2776)
Gemiddelde beoordeling
8.4
Deze score is gebaseerd op 2776 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor Coolblue.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Reviewscore1.0
Wij wilden een nieuwe diepvrieskast kopen en deze ook graag zien. Dus wij naar cool blue Breda. Daar aangekomen blijkt er dus niet een vrieskast te staan.
Moet je je aan een zuil aanmelden, wat we eerst niet in de gaten hadden. Dit gedaan en toen kwam er een medewerker om ons te helpen althans dat dachten we. We hadden al wel op de site gekeken. Dus we vroegen naar de etna diepvrieskast. Hij zei die kun je ook op de site bekijken, toen ik uitlegde dat we hem graag in het echt zagen, gaf hij als antwoord dat kan in Groningen.
Voor het omdraaien van de deur en het bezorgen kwam er nog een keer €60 bij. En toen ik zei bij Mediamarkt kun je ze wel bekijken gaf hij als antwoord dan moet je daar naartoe gaan en hem daar kopen. Niet echt klantgericht en klantvriendelijk. Dus voor mij geen cool blue meer. Een beetje aandacht aan menen die niet zo goed vanaf een site kunnen of willen bestellen.
We zijn oen naar electroworld gegaan daar is het toch wel even een stuk klantvriendelijker.
Reviewscore10.0
Goed product - een espressomachine - voor een prima prijs. Eenvoudig te bestellen en heel snel geleverd: de dag erna al. Leuke follow-up met een mailtje hoe de machine te gebruiken. Perfecte service. Door dit alles onderscheidend t.o.v. concurrenten.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Service is prima, weet ik vanuit ervaring
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
IS PRIMA GEWOON WAT JE VERWACHT
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Top bedrijf, snelle levering. Overzichtelijke webshop en na de levering ook nog mail met instructies voor gebruik ontvangen.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Fijne webshop, klantvriendelijk en duidelijkheid en gratis bezorgd, doen wat ze beloven
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore7.0
Heb voor Coolblue gekozen omdat ik waardebon van jullie had. Verder kom ik niet graag bij jullie omdat jullie assortiment te smal is. Jullie verkopen wel een hoop, maar voor accesoires kan ik bij jullie niet terecht (zocht laatst accesoires bij Dyson stofzuiger, die hebben jullie niet)
Reviewscore10.0
Favoriete (web)winkel voor elektronica. Makkelijk vergelijken en goede adviezen. Ook goede service in de Coolblue winkel in Groningen!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Gebruiksvriendelijke website, duidelijke info (zowel over product als over levering), aan alle verwachtingen voldaan!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
Super. De ene dag besteld, de volgende dag al bezorgt.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Prima webshop, hele scherpe prijzen, goed advies. Ik koop er graag.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
Fijne winkel. Ben echt fan. Had een 10 geweest als mijn bestelling niet door het waardeloze DHL werd geleverd. Als ik dat had geweten had ik mijn Bosch stofzuiger voor 10 euro goedkoper elders gekocht.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Fijne ontvangst door een van de medewerkers. Hij hielp met het scannen van de QR code, mocht eerst even iets te drinken halen alvorens ik werd aangesproken door een andere medewerker. Alles ging gemoedelijk en zonder haast, wat ik erg fijn vind. De tweede medewerker heeft eerst ook heel rustig antwoord gegeven op mijn vragen over een toekomstige aankopen. Heerlijk, rustig antwoord te krijgen in een ruime, scone lichte winkel waar niet alles boven op elkaar staat.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Makkelijk op te zoeken op de website, ruime keuze met ook het energielabel. Keurig op de hoogte gehouden van de levertijd, netjes bezorgd en de oude meegenomen.
Kan het iedereen aanraden dat de service van Coolblue heel goed is! Oh ja en de prijs is ook heel goed!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore6.0
Informatie omtrent levering top. Bezorgers waren ontzettend onhandig, had t gevoel dat t meer geluk dan wijsheid was dat mijn vriezer niet van de steekwagen viel. Vriezer bleek beschadigd. Volgens de bezorgers niet door hen, maar gezien bovenstaand heb ik daar mijn twijfels over. Dit is overigens wel netjes opgelost.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Zaterdag miele vaatwasser kapot van 17 jaar oud. Weer een Miele besteld en zondagmorgen geleverd. Aardige bezorger, nam oude mee en deed de nieuwe even op een karretje voor mij.
Zondagmiddag de vaat er weer in :) er wordt heel erg goed gecommuniceerd tot na de levering. Top! Coolblue een dikke 10
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore6.0
Ik kwam voor de ninja creami, wilde graag het verschil zien tussen de gewone en de deluxe uitvoering. Aangekomen in Breda bleek dat ze beiden niet in de winkel hadden staan. Maar wel op voorraad hadden. Rare gang van zaken tegenwoordig. Soms heb je de behoefte om het artikel te voelen en te zien ipv een plaatje op de website. Dan kan je het ook wel online bestellen. Verder zag de winkel er keurig netjes uit. Personeel was ook vriendelijk.
Reviewscore8.0
Product online gekocht en afgehaald in de winkel, qr code even scannen en klaar
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Snel besteld en snel geleverd
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Coolblue hheft altijd duidelijke info op de website staan.
Wat je besteld wordt zowat altijd de volgende dag geleverd.
Je word ook goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
Het was gemakkelijk om te bestellen. De vindbaarheid van de producten was ok. Ook de levermogelijkheden waren ok. Vervelend was dat het doosje, waarin de producten waren geleverd, ernstig beschadigd was. De hoek was ingedeukt en je zag een gat zodat je bij de producten kon komen. Als de producten zo worden afgeleverd zou een beschermende noppenfolie om de producten niet verkeerd zijn.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Snelle levering en gemakkelijke navigatie door fijne gebruikers ervaring op de website.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Product (laptop) werd snel geleverd maar voldeed niet aan mijn verwachting. Deze retour gestuurd en ik kreeg zonder gezeur meteen mijn geld terug. Ik ben erg tevreden over het proces.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Ontzettend snel geleverd. Voor 01:00 uur besteld, dezelfde dag in huis.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
Product is zoals omschreven. Ook goed dat de verpakking niet onnodig groot is.
Snel geleverd.
Ja, ik beveel deze shop aan