Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marley Welten 23-07-2023

Overzichtelijke website, tweede kans aanbod, mogelijkheid om product te vergelijken.
Snelle, correcte levering

Bea 23-07-2023

Gewoon goed en snel! Duidelijke omschrijving van het product en ook de prijs is prima.

Kemp 23-07-2023

Ik heb voor coolbleu gekozen omdat je ook advies krijgt van hun over het product en de service is goed

Johan 23-07-2023

Duidelijk. Goede prijs/ kwaliteit.
Goede informatie en extra informatie die wordt toegezonden
Humor

Peter 23-07-2023

Altijd goede service waaronder extra informatie over de bestelling om je op weg te helpen.

Eric 22-07-2023

Een Senseo makkelijk online besteld voor een lage prijs. Werd al de volgende dag geleverd. Prima CoolBlue.

Josh 22-07-2023

Automatische korting kon niet Automatisch verrekend worden of achteraf toegevoegd

Jeroen 22-07-2023

Ik kon leuke machines uitkiezen via de coolbleu site en alles werd mooi boven gebracht en de oude machines weer meegenomen dus de service is perfect geregeld en vriendelijke mensen die het heeft gebracht en meegenomen

Liek 22-07-2023

Helaas een tegenvaller bij Coolblue door een beloofde levertijd die dus niet nagekomen kan worden.
Wij waren bij de Mediamarkt, en omdat zij een koelkast niet de volgende dag konden leveren, zijn wij naar huis gegaan. Dit met de gedachte dat wij dan bij Coolblue de koelkast zouden bestellen. Omdat zij overal adverteren dat vóór 23.59 uur besteld, de volgende dag in huis, hadden wij het vertrouwen erin dat wij de volgende dag de koelkast hadden. Mijn man had speciaal vrij genomen omdat hij zelf de koelkast deur wilde omdraaien en hem wilde installeren.
Maar met het bestellen bleek dus dat het helemaal niet mogelijk was om de dag erna de koelkast te krijgen.
In plaats van woensdag werd het donderdag. Dus twee dagen op moeten nemen.
Ik heb mij er vreselijk aan geïrriteerd, omdat met een gezin, een koelbox gewoon niet groot genoeg is voor bederfelijk waar.

Coolblue wéét dat dit regelmatig voorkomt. Waarom niet een * met een verwijzing naar een paragraaf, waarin staat dat dat het om sommige gevallen niet haalbaar is, om binnen de beloofde tijd te bezorgen. Dan is er ook meer begrip bij de klant.

Maar ik voelde mij echt in de maling genomen. En bij Coolblue bestellen doe ik niet meer, want zo goedkoop zijn ze niet.
Officiele reactie van Coolblue 25-07-2023

Beste Liek,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat uitgerekend jouw bestelling de dupe is geworden door de drukte bij ons. Daar balen wij ook van.

Ons excuus voor het ongemak.

Coolblue

liek16 25-07-2023

Dank je wel voor het excuus, maar wat gaan jullie er aan doen? Op deze manier besodemieteren jullie de klanten, die er vanuit gaan dat de bestelling de volgende dag bezorgd wordt, en dat is niet zo. Het heeft ons twee vakantie dagen gekost. Waar blijft het stukje op de site, dat het om sommige gevallen niet altijd lukt? Of blijven jullie gewoon hypocriet en dien als of jullie neus bloed? Want dit is niet netjes.

Officiele reactie van Coolblue 26-07-2023

Beste Liek,

Gelukkig kunnen wij het overgrote deel van de bestelling de volgende dag leveren.

Is dit onverhoopt niet mogelijk? Dan maken wij dit vooraf bekend, nog voordat je de bestelling betaalt. Wel zo netjes lijkt ons.

Groeten,
Coolblue.

liek16 25-07-2023

Albrrt 22-07-2023

Website is duidelijk. Bestellen is makkelijk. Bezorging bij afhaalpunt mogelijk en dat is fijn.

Maurice Habraken 22-07-2023

Goede prijs en Snelle levering! Klantenservice is ook netjes en behulpzaam.

Frans 22-07-2023

Snelle levering en goede eerdere ervaringen.
Duidelijke webshop en goede aanbieding.

VInnie 22-07-2023

Was erg tevreden. Duidelijk aangegeven wanneer en hoelaat het pakketje aan zou komen.

J. van Hoof 22-07-2023

Levering was keurig op de aangegeven tijd. Eerst een tijdvak van 4 uur en ruim voor leveringstijd een tijdvak van 1 uur. plaatsing was snel en vakkundig. Vriendelijk personeel.

Pavlos 22-07-2023

hele fijne online winkel met een ruim assortiment zeer snelle levering ik heb 's avonds laat besteld voordat ik de volgende dag terug kwam van mijn werk ik had het al ontvangen en in geval van retourneren makkelijk en snel retour proces

Adam 22-07-2023

Levering precies op tijd - besteld om 23.00 uur en geleverd rond 14.00 de volgende dag.

T van Tuinen 21-07-2023

Had het goede product in het assortiment en het is op tijd bezorgd in goede verpakking.

ElDani 21-07-2023

Ondanks de beperkte keuze voor goedkope gaskooktoestellen, ben ik erg tevreden met het toestel dat ik heb gekocht. Het doet wat het zou moeten doen en Coolblue levert er een uitgebreid pakketje aansluitbenodigdheden bij.
Verbeterpuntje vind ik wel de aansluitinstructies. Want die waren er niet echt. Gelukkig had ik zelf al de nodige ervaring met het aansluiten van een gasslang, maar voornemens diender nog nooit gedaan heeft, zou het fijn geweest zijn om betere instructies te hebben gekregen, kan ik me voorstellen.

Lesley 21-07-2023

Makkelijke en duidelijke website. Zeer snelle en goede levering. Product zorgvuldig ingepakt. Prijs was erg goed.

Alma 21-07-2023

Geweldige ervaring met Coolblue - Uitstekende service en snelle levering!

Ik wil graag mijn oprechte waardering uiten voor de fantastische ervaring die ik heb gehad met Coolblue. Vanaf het moment dat ik hun website bezocht tot aan de levering van mijn bestelling, was alles vlekkeloos en plezierig!

René 21-07-2023

Door een fout perongeluk twee laptops besteld.
Direct na afrekenen d contact gezocht en uitleg gegeven.
Toezegging door Coolblue dat dit hersteld word.
Bestelling werd aangepast naar 1 laptop.
Teveel betaalde bedrag zou binnen drie dagen terug gestort worden
Helaas na vier werkdagen niets ontvangen.
Volgens site duurt het maximaal 5 werkdagen.
Nu vijfde dag en nog niets ontvangen.

Maandag maar gaan bellen.
Officiele reactie van Coolblue 25-07-2023

Beste Rene,

Dank je wel voor je review. Wij begrijpen dat het niet helemaal loopt zoals je had mogen verwachten. Hier balen wij ook van.

Helaas bevat jouw review geen ordergegevens. We kunnen je daarom hier niet verder helpen.

Onze klantenservice zit voor je klaar.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Puit 21-07-2023

Duidelijke website, goede foto's en filmpje met uitleg. Geeft een helder beeld van wat je wilt kopen. Ook na aankoop ontgaan je nog extra tips voor gebruik van je artikel. Goede communicatie over het beoefen en de tijd. Kwartier voor bezorging nog een SMS dat het bezorgd wordt over 15 min. Klopte precies! Uitstekend!

NH 21-07-2023

Van eerdere bestellingen weten we dat de gebruikersvriendelijk en eenvoud van de shop goed is. Ook de daadwerkelijke aflevering (in dit geval door PostNL) is goed ontvangen. Ook deze keer is de levering op de afgesproken dag door ons ontvangen. Prima service tot zo ver. Ook de vervolg emails met tips en online handleiding zijn goed en duidelijk.

Barry 21-07-2023

Prima info per mail. Duidelijke site. Na der hand nog een mail met tips voor je aankoop. Ga zo door coolblue

Gerhard 21-07-2023

Makkelijke keuzeopties met relevante filters voor de dingen die ik belangrijk vind. En super snel geleverd.