Coolblue.nl
Benieuwd naar ervaringen met Coolblue? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
Benieuwd naar ervaringen met Coolblue? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
8.4(2776)
Gemiddelde beoordeling
8.4
Deze score is gebaseerd op 2776 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor Coolblue.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Reviewscore9.0
Vlot geleverd, netjes verpakt, alles volgens de beloftes
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
Helder overzicht van de producten en goede omschrijving van de functionaliteiten zowel de positieve aspecten als negatieve.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
snel , betrouwbaar,overzichtelijk, netjes, grappig. Goede kwaliteit producten
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
Snel geleverd. Producten zijn in orde. Echter kreeg ik dit in twee aparte pakketjes een dag na elkaar. Dat is opzich geen probleem, maar er was geen communicatie over de nalevering. Alleen van DHL. Fijn als Coolblue daar ook even een bericht over wil sturen.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Ze hadden het gewenste artikel op voorraad, levering de volgende dag.
Helaas retour, en daarover ben ik ook tevreden
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore4.0
Product bezorgt glimlach, bezorging drama.
Wel op tijd geleverd, maar wijze waarop niet.
Bij bestelling huisadres opgeven gezien gewicht.
In eerste instantie ook bevestigd afleveren huisadres. Bezorging blijkt ook niet door Coolbue maar door Post.nl te worden verzorgd.
Vervolgens meldt Post.nl zonder opgave van reden dat pakket NIET wordt afgeleverd op huisadres maar op service punt in de buurt
Ik ben 80 jaar en dat betekent dat ik met de oude magnetron naar het service punt lopen en de nieuwe magnetron daar moet ophalen. Nu kan ik verpakking van nieuwe magnetron ook niet gebruiken om oude te magnetron te versturen. Ik kan moeilijk bij het servicepunt gaan ompakken. Ergo stad en land afgelopen om zo'n grote doos te vinden. Niet dus. Uiteindelijk 2 dozen aan elkaar geplakt en dat lukte, maar vraag niet hoe.
Nee, dat was geen feestje.
Reviewscore8.0
Wgs verhuizing oude afres mog in het systeem, adres vernieuwd, betaling werd snel geretourneerd en opnieuw besteld. Probleemloos
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore3.0
De webshop en de betaling werkt goed. De levering laat nog steeds op zich wachten. Van PostNL krijgen we telkens de melding dat het pakketje vertraagd is. Dus daar zijn we minder over te spreken. Pakketje zou maandag geleverd worden, toen dinsdag, toen woensdag enzovoort.
Reviewscore9.0
Het product is gemakkelijk te vinden en voldoet aan de verwachtingen. Hoewel mijn bestelling niet op de aangegeven dag werd bezorgd, ben ik hier tijdig en duidelijk over geïnformeerd. Daardoor wist ik waar ik aan toe was en heb ik geen tijd verspild. Fijn dat de communicatie zo goed verliep!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Komen afspraken na. Alles wordt keurig naar binnen gebracht en ze nemen de oude diepvries weer mee terug.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Goede, fijne webshop. Levert de producten zoals afgesproken.
Goede service en ondersteuning.
Zeker een aanrader. Coolblue is gewoon een topper.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Het bestelde product werd snel bezorgd!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Snelle levering, vaak de laagste prijs, en fijne webshop om productinformatie in te zien en producten te vergelijken. Nemen ook je oude apparatuur mee indien gewenst.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Samsung Galaxy 25 Ultra 512gb gekocht. Er zijn goedkopere te vinden dan bij Coolblue, maar voor zo'n groot bedrag vertrouw ik Coolblue toch het meeste. Alles vlekkeloos verlopen en de smartphone is natuurlijk top.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Het bestellen online en de volgende dag ophalen is ideaal en verliep soepeltjes. De medewerker was vriendelijk en behulpzaam.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Gewoon goed snel en duidelijk
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Snelle levering, gewoon goed
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore4.0
De winkel is top. Ik werd vriendelijk en behulpzaam geholpen. Ik Kocht een vaatwasser... De levering ging op tijd alleen het aansluiten ging echt fout. Volgens de monteur had hij alles goed aangesloten terwijl bij het water wegpompen het water m'n keukenkastje in liep. De monteur ging weg want volgens hem lag het aan mij leidingen en de constructie daarvan. Ik heb een loodgieter erbij gehaald die het al gauw kon verhelpen. De monteur had bij het aansluiten een ring te laag gemonteerd. De loodgieter plaatste de ring wat hoger en de lekkage was verholpen. Via coolblue was de aansluiting gratis maar ik was toch een aardig bedrag kwijt voor een loodgieter terwijl als de monteur zijn werk goed had gedaan dit niet nodig was geweest. De winkel zou ik aanbevelen maar de aansluiting niet ...
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Zeer goed geholpen. Ik kwam om een bestelling op te halen, werd opgevangen bij de deur en doorverwezen naar de ophaal balie waar ik meteen geholpen werd. Je hebt echt het gevoel dat ze tijd voor je nemen en met je mee denken. Bijverkoop wordt geprobeerd, maar gelukkig niet zoals dat bij andere winkels wel eens gebeurd gepusht. Liep met een goed gevoel de winkel uit.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Goed advies, snelle levering.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Duidelijke beschrijvingen en eenvoudig zoeken.
Snelle en zeer vriendelijke bezorging.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Makkelijk bestelproces. Goed advies in de koopwijzers, eenvoudige online bestellen, snelle bezorging en nog sneller afhalen in de winkel.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Heel vriendelijk en snel geregeld!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
op dinsdag een magnetron besteld, helaas werd deze pas donderdag ipv woensdag bezorgd en ook nog eens beschadigd. de beschadiging kon coolblue dan weer niets aan doen, dat is tegenwoordig blijkbaar heel normaal dat de bezorgers gooien met dozen. Vrijdag de beschadigde magnetron naar de vestiging in Tilburg gebracht al daar een nieuwe onbeschadigde mee terug te krijgen. We werden daar zeer vriendelijk en snel geholpen.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
De service van Coolblue is echt goed.
Bezorging was super. Mega aardige bezorger die weet wat ie doet en efficiënt te werk gaat bij het overdragen van pakketten (denkt erover na dat de klant het product netjes aan het handvat kan overnemen).
Ja, ik beveel deze shop aan