Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4052 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Pascal 31-07-2023

Eerst altijd even kijken of Coolblue het heeft, ook al is de prijs soms net ietsje hoger. Dit is te verwaarlozen als ik weet dat de service helemaal in orde is.

Gaatze 31-07-2023

Super goede service, en heel snel in huis een echte aanrader. Prachtige aanbiedingen die 100 euro shoptegoed zou heel goed van pas komen!!!!!

Olivier 31-07-2023

De site ziet er ontzettend net uit en het is heel overzichtelijk. Ook is het snel en heeft het een snelle bezorgtijd. Daarnaast is het ontzettend makkelijk om een product te retouren. Het enige wat mis is, is dat ze sommige producten niet hebben. Voornamelijk zijn er heel erg weinig verschillende gaming headsets te koop.

Paul 31-07-2023

Snelle levering! En ik was zeer blij met de optie om m'n lege batterijen met de koerier te kunnen meegeven.
Da's service!!

Jeftha 31-07-2023

Erg vriendelijk personeel, kreeg veel informatie over mijn product en tips en tricks.
Kwam binnen en er werd gegroet met een glimlach en werd gelijk geholpen.

Product stond al klaar . Super ervaring gehad.

Fred Mol 31-07-2023

Ik vind de winkel prettig open en uitnodigend.
De blauwe kleur maakt het ook fris en vrolijk.
Personeel gemakkelijk te benaderen.

Rob 31-07-2023

Goede omschrijving, goed product. Vooral de snelle levering en de eventuele service die Coolblue biedt zijn uitzonderlijk goed!

Maartje Clerx 31-07-2023

Super gebruiksvriendelijk, snel, duidelijk, hele goede service, onderscheidend van de rest

Danielle 31-07-2023

Fijne site, goed overzicht en handige "extra" zoekopties zoals de afdrukkwaliteit van foto's en wat andere kopers hiervan vinden!

Stijn 31-07-2023

Ik ben erg tevreden over Coolblue. Alles verloopt perfect en je wordt duidelijk geïnformeerd. Je hoeft jezelf dus nooit af te vragen waar je pakketje blijft, ideaal.

J. van Kranenburg 31-07-2023

Snelle levering en goede producten.
Alles netjes op afspraak verzonden en netjes verpakt. Service is zeer goed.
Jammer dat vaste klanten geen voordeel krijgen

Monique 31-07-2023

Ik was op zoek naar een nieuwe tv, ben naar Coolblue Utrecht gegaan. Zijn net verhuisd, hele mooie overzichtelijke winkel, vriendelijk personeel, ruime keuze en goed geholpen. Zeer tevreden tv is inmiddels geïnstalleerde en ben er heel blij mee.

S.D 31-07-2023

Ik heb een apple watch besteld en die kreeg ik de volgende dag nog voor het einde van de middag binnen! Het is een verjaardag cadeau voor mijn vriend dus ik was super blij dat deze op tijd binnen is gekomen. Ondanks hij pas over 2 weken jarig is haha :)

Tanja 30-07-2023

Ik heb gekozen voor de online shop, heel fijn vergelijken en alle tijd om te onderzoeken en de reviews te lezen. Niet altijd even makkelijk op een mobiel, maar toch gelukt. Bezorging was prima

Cor 30-07-2023

Prima service. Naar aanleiding van een defect oordopje gebeld. Ik werd heel vriendelijk en adequaat te woord gestaan en had binnen twee dagen een nieuwe set oordopjes toen bleek dat het defecte oordopje miet te repareren was.

Roy 30-07-2023

Ik ga regelmatig naar Coolbleu omdat ze goeie adviezen hebben.
Kortom aanrader.
Mijn Euvy camera set werk erg goed.

Hans 30-07-2023

Het gekochte kwam mooi op tijd en hoewel er mogelijk iets fout was gegaan werd dat keurig en vlot opgelost. Goede service dus.

a. vd Ha 30-07-2023

Ik heb voor coolblue gekozen, omdat ze de goedkoopste zijn. Hier goede ervaringen mee heb gehad in het verleden en dat de levering super snel is.

Judith 30-07-2023

Ik vind de website erg overzichtelijk, je kunt producten makkelijk vinden. Ook handig dat je verschillende producten kunt vergelijken. De levering van de producten gaat vlot en volgens afspraak.

Anna 30-07-2023

Oplichting! Dure stofzuiger van 600,- gekocht. Werkte niet naar behoren. 2 keer ter reparatie aangeboden. Niks gevonden. Derde keer was er plotseling van alles kapot en mocht ik 180,/ betalen om te repareren. 65,/ onderzoekskosten of er gratis vanaf zien. Ik heb het product 100% heel opgestuurd en nu wordt er gezegd de behuizing is kapot. Te belachelijk voor woorden. Dit is door de vele verzending gekomen of de reparateur heeft iets kapot gemaakt. Zware oplichting dit! Apparaat bijna 3 maanden kwijt, 30 telefoontjes verder en nu mag ik gaan betalen ook nog voor iets wat ik niet kapot heb gemaakt! Zovaak besteld bij coolblue maar nu dus nooit meer!
Officiele reactie van Coolblue 03-08-2023

Beste Anna,

Eerder vandaag heb je een mail ontvangen van ons met een oplossing.

Hier ben je ook mee akkoord gegaan, we gaan er dan vanuit dat de klacht naar wens is opgelost.

Toch nog vragen, laat het ons weten.

Coolblue.

Eyes never lie 30-07-2023

Mijn oude tv hield er na 12 jaar mee op, en ben online gaan zoeken naar een nieuwe. Zo kwam ik bij Coolblue uit. Een prachtige Philips tv voor een leuke prijs.
De bezorger heeft hem netjes binnen gebracht, en de oude tv meegenomen, kan je vertellen was alles behalve Cool want wat had de bezorger mooie ogen kreeg het er spontaan warm van

Huib 30-07-2023

Je vindt er wat je nodig hebt tegen een normale prijs en is er een probleem wordt het netjes en correct opgelost en op een redelijk tijdsbestek

Jeroen 30-07-2023

Goede aanbieding, snelle verzending. Kwaliteit die past bij een webshop als CoolBlue

Marian 30-07-2023

Klantenservice was top, voordat we aankoop deden, we hadden eerst info ingewonnen.
Ik vond t prettig dat de aankoop gewoon in de winkel konden kopen. Dus niet alleen via een webshop.
Personeel in de winkel was ook goed, hadden verstand van zaken.

RS 30-07-2023

Een 10 geef ik niet, dus een 9 is wat mij betreft het hoogst haalbare. De shop en service van Coolblue vond ik altijd al goed, maar deze keer werd ik positief verrast door de uitgebreide en hele goede uitleg over (het gebruik van) het product. Een vette pluim daarvoor.