Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Paul 03-08-2023

Prima , veel product keuzes en goede service, m.n. de snelle levering en verschillende leveringswindows.

Dion 03-08-2023

Perfecte service in de winkel. Bezorging super snel en je krijgt per mail nog een uitleg gestuurd. Altijd erg tevreden met de producten die ik hier koop!

Wasmachine 02-08-2023

Snelle levering zoals beloofd. Houden je op de hoogte wanneer ze komen bezorgen. Waren alleen een uur vroeger dan in de mail stond. Wel netjes 10min van tevoren gebeld. Monteren snel en vakkundig, vriendelijk.

avsetten 02-08-2023

Op de site, door juiste filters, snel een keuze kunnen maken.
De bestelling is snel en volledig, de volgende dag geleverd.

Judith 02-08-2023

Coolblue doet écht alles voor een glimlach. Het vergelijken van producten, de korting op ‘tweede kans’ producten, het leveren met de fiets, alles gaat heel soepel. De communicatie is helder, vrolijk en vriendelijk.

Wim 02-08-2023

Superfijne en transparante winkel met goede service en aftersales. Ik bestel hier graag.
De winkel in Groningen ziet er ook erg mooi uit, op een aantrekkelijke locatie.

YH 02-08-2023

Ruime keuze en goed advies over type printer die het beste past bij mijn wensen. Daarnaast een snelle levering, zodat je niet lang zonder printer hoeft te zitten.
Prijs - kwaliteit dikke prima

Helga 02-08-2023

Bij mijn Sony ears was geen oplaadkabel bijgesloten. Na contact met de klantenservice is er meteen een kabel opgestuurd. Wat een superservice!

Jooske 02-08-2023

de producten en levering waren helemaal goed, logistiek alleen wat minder. De levering zou om half 4 geleverd worden, maar was er al om half 12.

Prima internet winkel en snelle bezorging 02-08-2023

Coolblue heeft veel producten en de prijs is ook prima. Het product werd de volgende dag al bezorgd met de fietsbezorger. Ook prima voor het milieu!

Frans van Vugt 02-08-2023

Vriendelijke mensen, niet opgejaagd maar nemen de tijd voor je, steken energie in je vragen en komen met antwoorden terug. Ondanks dat er iets fout was gegaan met de aanwezigheid van het door mij gekochte artikel heeft men dat in 1 dag hersteld, op de zondag dus,

Sjoukje 02-08-2023

Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Snelle levering door vriendelijke bezorger,

Juul 02-08-2023

Goede prijs en correcte levering volgens uitstekende communicatie per e-mail

Bassie 02-08-2023

Perfecte service, ook als je een keer niet tevreden bent over het product of je hebt bedacht. Retouren worden snel behandeld. En al vele producten naar tevredenheid gekocht hier.

Marouan 02-08-2023

Groot assortiment van technolgie, vriendelijke bezorgers, goede prijzen en snelle leveringstijd. Helemaal top!

Jan Willem 02-08-2023

Altijd goeie ervaringen gehad. Ook nu een bestelling verricht, MAAR de belofte 'vandaag bestellen, morgen leveren' komt Coolblue niet na en dat terwijl we spoed hebben. Tegen extra betaling wordt het nu - een dag later - hopelijk in de morgen geleverd. Een tweede teleurstelling liepen we op na het chatten met een van de medewerkers. Hij schreef ons een advies voor over een beeldscherm, met een prijs. Na een uur opnieuw contact te krijgen met de servicedienst kon een nieuwe Belgische medewerker de eerder beloofde geschreven chatprijs niet waarmaken. Het was een vergissing van de collega!! Twee katers! Reuze jammer, juist omdat we Coolblue zo hoog hebben zitten.
Officiele reactie van Coolblue 03-08-2023

Beste Jan Willem,

Wat jammer dat de communicatie niet al te best is geweest. Ook was het druk met de bestellingen.

Hopelijk heb je je product vandaag alsnog ontvangen. Betreft de miscommunicatie, onze excuses hiervoor. Dit is natuurlijk erg onhandig geweest.

Coolblue.

Steven 02-08-2023

Eenvoudige en heldere bestelprocedure, en uitstekende informatie over het vervolg tot en met het moment van aflevering van het product aan huis.

Arthur 02-08-2023

Goed geregeld, ik had een wasmachine en droger besteld. Deze zijn netjes optijd geleverd en aangesloten. Alles werd uitgelegd en ze namen de oude weer mee.

Prima shop 02-08-2023

Ik vind coolblue prima altijd netjes en op tijd geleverd en prima service .

Noud 01-08-2023

Een defect aan mijn Samsung QLED TV tijdens de garantieperiode wordt zeer onprofessioneel en klant-onvriendelijk opgepakt. In eerste instantie krijg ik te horen dat het apparaat binnen enige dagen aan huis wordt gerepareerd. Een paar dagen later echter is de boodschap dat de TV wordt opgehaald en afgeleverd bij een service centrum van een reparateur. Coolblue laat mij alles zelf regelen met de fabrikant van de TV en de reparateur en blijft zich vervolgens verschuilen achter de processen en procedures van deze partijen. Ondertussen wordt er ook nog verwezen naar de kleine lettertjes in de service- en garantievoorwaarden die niet ter beschikking zijn gesteld toen ik de TV heb gekocht. Al met al ben ik mijn TV minimaal 4-5 weken kwijt gerekend vanaf het aanmelden van de reparatie. Om te overlast te beperken bieden ze me een 2de kans TV aan die ik dan wel eerst zelf moet kopen (ze noemen dat een borg) en die ik vervolgens later weer kan terugsturen als de TV gerepareerd is. Voor een apparaat van zo'n 1300 euro dat tijdens de garantieperiode defect geraakt vind ik deze service ver onder de maat.
Officiele reactie van Coolblue 04-08-2023

Beste Noud,

Wat enorm vervelend dat de televisie defecten vertoont en dat je andere verwachtingen had over hoe de reparatie zou verlopen. Sorry hiervoor.

Garantietype
Het garantietype geeft aan hoe je product wordt gerepareerd. Het garantietype vind je op de productpagina tussen de specificaties van je product. We hebben 2 soorten garanties:

Via Coolblue.
Na het aanmelden van de reparatie ontvang je een verzendlabel. Stuur je product op of breng 'm langs in één van onze winkels.

Bij jou thuis.
Hierbij stuur je 't product niet zelf terug. Na het aanmelden van de reparatie wordt er contact met je opgenomen om te bepalen wat de beste oplossing is. Denk bijvoorbeeld aan een reparatie bij jou thuis, het product ophalen voor reparatie, het toesturen van vervangende onderdelen of het omruilen voor een nieuw product.

We kunnen het ons voorstellen dat dit voor jou niet de meest gewenste oplossing is voor een reparatie. Deze feedback nemen we mee om te kijken hoe we dit kunnen verbeteren.

Hopelijk verloopt de reparatie spoedig.

Coolblue

Lukas 01-08-2023

Pakket kwam goed optijd, fijne afhandeling. Houdt zich aan afspraken, genoeg advies over je product. Goede ervaring

De Suijkertjes 01-08-2023

Fijne winkel, wat erg positief en fijn is,: dat er een goede ontvangst is, waar kom je voor en wie ben je…….. daarna snel geholpen en heel vriendelijk personeel.

Henk 01-08-2023

Waarom ik steeds weer terug kom bij CoolBlue? Omdat ze gewoon steeds weer waar maken wat ze beloven: snelle verzending, correcte voorraad status. En geen gezeur, geld terug. Duidelijkheid troef.
Mobiel kapot op zaterdag, nieuwe besteld en op zondag laten leveren. TOP zo hoort het (al was alleen PostNL wel even een zorg voor mij omdat je dáár niet altijd op kunt vertrouwen, sorry).

Wilmavanderschaft 01-08-2023

Jullie leveren altijd zo snel, en alles is altijd keurig verpakt, en ik krijg gelijk van jullie een berichtje dat jullie er mee aan de slag gaan.En altijd heel snel weet ik wanneer en hoelaat jullie komen, zodat je niet voor niets zit te wachten op je pakketje, dus helemaal top, bij jullie.

Ruud 01-08-2023

De bestelling was inderdaad een dag later (zondag!) geleverd zoals beloofd en het product voldoet precies aan de omschrijving.
Dus helemaal tevreden! Bedankt!