Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jeroen 05-08-2023

Duidelijke site met heldere informatie over het product, snel bestelproces en op te halen in de buurt dus ook nog eens duurzaam.

Natasja 05-08-2023

makkelijk en overzichtelijke site, door andere reviews deze powerbank gekozen. Hij is inderdaad wel iets zwaardere dan een doorsnee powerbank, maar heeft dan ook echt genoeg energie om alles goed en snel te laden

Bart Visser 05-08-2023

Heel fijne droger! Het is echt werkelijke een fantastisch stille droger! De was komt er prima ongeschonden uit en werkt erg goed!

Jeanet 05-08-2023

Producten zijn makkelijk te vinden en filter mogelijkheid werkt fijn. Voldoende keus. Bezorging gaat snel en netjes

Stefan 05-08-2023

Ze kunnen beter een ander bezorgservice kiezen dan PostNL elke keer word het niet bezorgd.

Wase Omar 05-08-2023

We zijn heel blij de service was perfect en bezorgers zijn ontzettend lbehulpzaam en vriendelijke .

Erika 05-08-2023

Vanwege een eerdere uitstekende service van Coolblue speciaal voor hen gekozen met de aanschaf van een nieuw apparaat. Ondanks dat het aangekochte apparaat goedkoper was in een andere winkel hebben we vanwege de service dus toch voor Coolblue gekozen.

alfred 05-08-2023

Helder bestelproces. In de avond een mail binnen welk tijdvak bezorgd wordt. Volgende ochtend mail met daarin tijdframe van één uur voor bezorging. Dan nog een telefoontje 20 minuten voor ze er zijn. In mijn geval iets vroeger dan gepland. Aardige gasten met duidelijke instructies over hoe lang ik de omdoos moet bewaren enzo. Oude scherm meegegeven.

M 05-08-2023

Ik had een probleem met de bezorging, ik zou gebeld worden. Ze laten de telefoon 1 of 2 keer overgaan en verbreken de verbinding. Ik krijg de tijd om op te nemen.

Beste M,

Wat jammer dat je problemen ervaart met de bezorging van je bestelling.

Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice, mijn collega's helpen je dan graag verder: 010 798 8999.

Erika 05-08-2023

Overzichtelijke site, goede info over producten, goede communicatie over levering en bezorging. Extra productinfo per mail na bezorging. Kortom goede service.

Stefan 05-08-2023

Laptop online besteld en 10 minuten later afgehaald in de winkel waar ze erg vriendelijk personeel hebben en de koffie erg lekker is. Altijd een fijne beleving en het feit dat je het product kostenloos kan retourneren binnen 30 dagen als het toch niet bevalt is een super service. Mijn favoriete winkel als het gaat om elektronica.

Sarah Z 05-08-2023

Ik word superblij van Coolblue. De speelsheid op de website, de manier van communiceren. De supersnelle afwikkeling. Helemaal perfect!

Danielle 05-08-2023

Snelle levering, vriendelijke bezorger, duidelijke website, heldere omschrijving van het product en van de staat van het product. Ik kom zeker terug voor een volgende aankoop. Groetjes, Danielle

Sandra 05-08-2023

Lang leve Coolblue! Producten zijn goed, tweedekansjes zijn top en de service is fantastisch. Van bezorgers tot de klantenservice, iedereen is altijd vriendelijk en beleefd.

Askold 05-08-2023

Waardeloze service, een koelkast besteld op maandag, 'Morgen bezorgd' stond er op de artikelpagina, maar op het eind van het bestelproces was de eerst mogelijke leverdatum zaterdag dus 5 dagen later. Serviceoptie voor installeren aangevinkt maar daar stond niet bij dat de draairichting van de deuren eventueel ook omgedraaid wordt en daar was ook geen service optie voor. Op zaterdag aan de bezorgers gevraagd of ze de draairichting wilden omdraaien maar nee, geen tijd, geen gereedschap en ik had de optie om de draairichting te veranderen moeten aanvinken dan zou dat op het depot al gedaan zijn. Maar die optie was er dus niet. Ze verwezen me naar de handleiding zodat ik het zelf kon doen of ik kon Coolblue bellen om een afspraak te maken om het later door hun te laten doen. In de handleiding stond helemaal niets over draairichting van de deuren omdraaien. Dit was de laatste keer dat ik bij Coolblue heb besteld, niks geen glimlach.

Beste Askold,

Wat vervelend dat de deuren van je koelkast niet omgedraaid zijn. Hoe dit zit? Dat leg ik je graag uit.

Bij het model wat je hebt aangeschaft bieden we deze service niet aan. We kunnen dit ook niet achteraf voor je regelen. Bij de modellen waarbij het wel kan, moeten we dit inderdaad direct in het magazijn doen.

Sorry voor de slechte communicatie, we hadden hier duidelijker in moeten zijn.

Michael de Graaf 05-08-2023

Mooi overzicht en goede vergelijkingen. Je kan makkelijk zoeken via de opties dus dat maakt kiezen een stuk makkelijker.

Rietveld 05-08-2023

Een aankoop via het internet, vooral van wat duurdere apparaten, is altijd wat stressvol. Wanneer er bij de bezorging iets fout gaat wordt er gewoonlijk eerst naar andere partijen verwezen: het is de schuld van de vervoerder, nee het is de schuld van de leverancier, of nee, het is jouw eigen schuld. Bij Coolblue zijn leverancier en vervoerder één en dezelfde partij, dus is er geen discussie. (Bovendien is er bij Coolblue nog nooit iets fout gegaan bij de bezorging).
Een bekende vervoerder bekende mij dat er ‘maar’ in twee procent van de bezorgingen iets fout ging. Dat zou op Schiphol betekenen dat op iedere vlucht ‘maar’ zo’n vijf passagiers zonder koffer aankomen.
Het ruimhartige retourbeleid van Coolblue is erg rustgevend. Een niet-werkend apparaat of een door klunzigheid onzerzijds dubbele bestelling wordt zonder morren retour genomen. Dat geeft voldoende vertrouwen om een vaatwasser of oled-TV te bestellen.

Marjan 04-08-2023

Supersnelle levering en vriendelijke chauffeurs en ze nemen je oude apparaten mee terug

Elroy 04-08-2023

Snelle levering ondanks dat er 1 dag vertraging was vandaar de 9, ondanks dat werd dit optijd aangegeven doormiddel van een mail.
Leuk dat een 2e kans product toch wel de moeite waard is ! Alles werkt nabehoren " game monitor" en dat voor een veel lagere prijs. Wees eerlijk wie wil dat nu niet...

Kortom
2e kans is zeker de moeite waard.
Snelle levering.
Via de mail houden ze je goed op de hoogte.

De tevreden klant!

Annet 04-08-2023

Makkelijk online shoppen. Op de website stond nog een verlopen cash back actie en hoe het nu precies werkt met cash back is mij onduidelijk. Klantenservice chat was een tikkeltje traag met starten, maar medewerker was vriendelijk en behulpzaam.
Duidelijke info en een beetje humor in de aankoopmail. Product is tijdig geleverd. Nazorg is ook prima. Wederom weer een goede service.

Sander K. 04-08-2023

De bestelling was ten eerste niet goed verwerkt omdat, ondanks dat ik mijn emailadres telefonisch had doorgegeven, niet goed verwerkt waardoor ik de betaallink niet ontving. Vervolgens de dag erna opnieuw gebeld en toen kreeg ik een mail dat de stofzuiger de dag erna zou worden bezorgd. Maar helaas dit werd een dag later. Hierdoor heb ik mijn aankoop intentie (schoonmaken nieuwe woning) niet kunnen uitvoeren met deze stofzuiger en heb ik een stofzuiger van andere mensen geleend.

Beste Sander,

Wat vervelend dat je stofzuiger niet op tijd werd geleverd, hierdoor heb je je nieuwe woning niet kunnen stofzuigen.

Als de betaling niet binnen is, wordt de bestelling inderdaad niet verzonden. Super onhandig natuurlijk want je had de stofzuiger nodig.

Onze excuses voor het ongemak.

Paul Rookhuijzen 04-08-2023

Was beste keus na secure selectie. Prijs en bezorgtermijn gaven de doorslag. Snelle, keurige bezorging en prima aftershave dmv email.

Birgitte 04-08-2023

Hele mooie aanbieding van een koel-vriescombinatie en dan ook nog een 2ekans product, super!

Jan 04-08-2023

Mooie website.Snel bestellen .Fijne bezorgers.Makkelijk betalen (noodzakelijk kwaad) Ophangen ( niet Ik maar de TV).prima after sales .Volgende keer weer.

Safir 04-08-2023

Vriendelijke en oplossingsgerichte klantenservice. Zie je niet vaak meer. Snel en netjes behandeld!