Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4025 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Monique 21-08-2023

Via de site smartwatch uitgezocht en gekocht. Mooie opzet van de site met goede mogelijkheden om te vergelijken en zo te kunnen kiezen. Zeer snelle levering! 's avonds om 22.00 uur besteld en de volgende ochtend om 9.00 uur werd het bezorgd :-)

kitty taheij 21-08-2023

heel goed en duidelijk alles. goede informatie over artikelen en vriendelijke personeel

Marianne 21-08-2023

De website heeft een prettige lay-out, producten zijn duidelijk en goed te vinden. Er is een goede zoekmachine.
Het bestelproces verliep soepel. Product werd volgens afspraak op de juiste datum en correct verpakt geleverd.

Reinout 21-08-2023

Toen ik bijvoorbeeld mijn ssd had gekocht stuurde ze er een mailtje achteraan met hoe je hem moet installeren en hoe je hem moet gebruiken. En dat is heel fijn

Rajiv Ranjan 21-08-2023

Excellent products with many varieties, good prices and great service. Delivery time is amazingly fast. Thank you CoolBlue team.

Sanlinthom 21-08-2023

Prijs penaliteit is prima. Installatie verliep vlot.
Printafdukken voldoen uitstekend naar verwachting.

Mark 21-08-2023

Coolblue levert snel en heeft een fijne klantenservice waardoor je ook bij duurdere aanschaffen het vertrouwen hebt dat je goed geholpen wordt. Een overzichtelijke website met vergelijkingsoptie helpt om de juiste keuze te kunnen maken.

Bart 21-08-2023

Alles werkt naar behoren netjes geïnstalleerd vriendelijke medewerkers zeer tevreden

Ken Mangroelal 21-08-2023

Artikelen die ik wil. Goede info hierover, goede service, betrouwbare aflevering goederen

Wim 21-08-2023

Zeer adequaat geholpen, goed advies, heeft geleid tot aanpassing van de aankoop, gewezen op de extra korting die van toepassing was, daarna via de site tot aankoop overgegaan.

LvdB 21-08-2023

Snelle en keurige levering van een mooi product. Duidelijkheid in levertijd met een smsje vooraf zodat je weet wanneer je paraat moet staan om de deur open te doen ;)

Marieke 20-08-2023

Ik wilde een middelgrote tablet aanschaffen. Coolblue had genoeg keuze. Maar ook de bijbehorende accessoires waren op voorraad. Direct de volgende dag geleverd met de fietskoerier. Fijn dat we een tijdslot van een uur kregen.

Steentje 20-08-2023

Top dat ze tweedekansjes aanbieden. En snel geleverd! En webshop is altijd heel duidelijk in omschrijving en foto’s. Aanrader.

Yvonne 20-08-2023

Supersnelle levering en interessante aftersales met betrekking tot de gekochte duo sodastream. Top!

Wil 20-08-2023

De prijzen zijn marktconform, de service en bezorging is supergoed. Ik had om 16.00 een wasmachine besteld en de volgende dag om 9.30 was tie geïnstalleerd en stond ie klaar om gebruikt te worden. Duidelijke communicatie wanneer ze komen en aardige en kundige jongens die snel en goed alles hebben geïnstalleerd en afgevoerd

Ab 20-08-2023

Superleuke zaak.
Al jaren klant van coolblue, inmiddels ook me omgeving overtuigd.

Reden dat ik voor Coolblue kies is hun service en menselijkheid naar de klant toe. Ik voel me meer dan een nummertje. Er wordt met me meegedacht als ik twijfel of ergens vastloop in me keuze. Daarnaast is de sfeer fijn en voelt de zaak voor mij heel vertrouwd. Vandaag weer een monitortje opgehaald en het hele proces vanaf bestellen was gewoon duidelijk en super relaxed ;)

twan 20-08-2023

correcte prima snelle afhandeling en bezorging bosch kolomboormachine aanrader!

Esther 20-08-2023

Eenvoudig te bestellen. Bezorging netjes op tijd en het leukste is dat je na je aankoop een mail krijgt met tips over je product. Dit verwacht je niet dus hier verrassen ze je mee. Erg goed.

Nancy 20-08-2023

Ik heb een Nespresso apparaat gekocht. De verschillende apparaten werden duidelijk toegelicht en daarom was het eenvoudig kiezen. De bezorging was snel, meteen de volgende dag.

Jolande 20-08-2023

brengen de spullen netjes en op tijd; vriendelijk en zetten het keurig op de plek.

Jolande 20-08-2023

fijn dat ze de spullen op de plek zetten en dat ook netjes doen. En afval mee terugnemen.
Een opmerking: bellen een kwartier van tevoren dat ze er bijna zijn - maar ivm file waren ze buiten de aangegeven tijd. Ook fijn als ze dan even bellen om aan te geven dat ze verlaat zijn. Dat scheelt wachten!

Jurgen 20-08-2023

Afgelopen week een diepvries en stofzuiger besteld bij Coolblue. Gekozen voor hen vanwege de snelle levertijd - 21.30 besteld, morgen in huis - en de prijs.
Ze waren niet het goedkoopste adres maar dat geeft niet.
Verschil was een paar tientjes.
Ook tijdens het transport houden ze je goed op de hoogte.
Filmpjes op de site zijn ook handig.

Odilia 20-08-2023

Mooi assortiment, goede prijs/kwaliteit, betrouwbare service, snelle levering en goede aftersales. Kortom: een top winkel!

Ronald 20-08-2023

Duidelijke omschrijving product, makkelijk bestellen, makkelijk betalen en volgen van bestelling tot thuis.

A. Wassercordt 19-08-2023

Website. Geeft uitvoerige en zinvolle informatie. De informatie rondom het bestelproces is uitstekend.