Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4088 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

rikkert 23-08-2023

zoals verwacht van coolblue, altijd goed. zaterdag bestelling gedaan zondag bezorgt. heb voor coolblue gekozen voor de zekerheid en de prijs. alles netjes verpakt en alles aanwezig gelukkig geen schade's oid. in het verleden een garantie gevalletje gehad en eerlijk is eerlijk deze is perfect opgelost en afgehandeld. klantenservice staat je netjes te woord en zocht voor een mooie oplossing.

Chantal 23-08-2023

Ik bestel al jaren m'n electronica bij coolblue! Ik heb de app en vind het top werken! De service is ook geweldig, snelle levering en om niet te vergeten de communicatie. Wat ik ook fijn vind is hoe ze je helpen de juiste keuze te maken en je helpen eventuele veelgemaakte foutjes te voorkomen door je goed in te lichten. Zo is iedereen blij 😊

Hatice 23-08-2023

Fijne site, snelle bezorging, duidelijke beschrijving van het product. Ik ben zeer tevreden met coolblue.

Rob 23-08-2023

Heb de tv online besteld gewoon omdat het goed staat beschreven. Dus was helder en duidelijk voor mij. Bezorging was ook prettig hele vriendelijke jonge man gaaf nog een aantal tips , ja was best blij verrast zie je wel eens anders.

Tim Tollenaar 23-08-2023

Ik vind dat het uitstekend is verlopen, de prijs van het product was goed en gelijk nadat ik betaalt had kreeg ik een mailtje dat het de dag er na bezorgt zou worden met alle informatie die ik nodig had. In de avond kreeg ik nog een mailtje met een tijdsvak en dat vond ik ideaal dan kan je daar rekening mee houden. De leveringsdatum was ook goed aangegeven en het klopte ook, want bij andere online webshops moet je altijd langer op je product wachten dan dat er gezegd werd. Dus een hele fijne winkel om spullen de kopen en ik kom er zeker terug

vd Geer 23-08-2023

Een tweede kans tablet besteld, deze werd snel geleverd, maar toen begon het. Het lukte niet om hem te installeren. Via de klantenservice een retour aangemaakt met de belofte dat hij zou worden omgeruild. Vervolgens blijkt dat ze gaan proberen hem softwarematig op gang te krijgen, of ik dat maar wil afwachten. Op de vraag hoe lang het kan duren komt geen antwoord. Bestelling annuleren, kan niet. leidinggevende spreken, kan niet. Daar zit je dan, dik €400,- betaald maar geen tablet en geen service.
Ooit was ik blij met Coolblue maar die tijd is voorbij.
Officiele reactie van Coolblue 28-08-2023

Beste v/d Geer,

Wat vervelend dat je tweedekans tablet het niet naar behoren doet. Je baalt hier enorm van.

Binnen de 30 dagen tevredenheidsgarantie kun je natuurlijk gewoon je geld terug ontvangen. Na deze dagen dien je inderdaad even af te wachten.

Coolblue.

W.M. 23-08-2023

Duidelijke en overzichtelijke site met goede beschrijving van het product. Snel geleverd.

Margriet van de Bunt-Zijl 22-08-2023

Jullie voldoen aan de belofte,; Voor 23.00 uur besteld, de volgende dag in huis’.
Dat vindt ik super snel 👍🏼👏🏼.
Ben blij met het keyboard, het was onbeschadigd bij ons bezorgd.

HTAO 22-08-2023

Prettig om hier te bestellen. Duidelijke websites.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Henk 22-08-2023

Goede duidelijke website. Helaas geen levering op de toegezegde datum. Bezorgdienst postNL weet de status van de bezorging niet.

John Braken 22-08-2023

De keuze van de shop was eenvoudig want deze ligt geografisch gezien het dichts bij ons woonadres. Daarnaast hebben we al eerder gebruik gemaakt van deze winkel nadat we eerder via het internet goederen hebben besteld. Bestellen en betalen is eenvoudig en overzichtelijk. Goederen waren in Eindhoven op voorraad en konden we dezelfde dag nog ophalen. Ontvangst in de winkel is een prima en prettige ervaring. Ook het ticketsysteem werkt eenvoudig en overzichtelijk terwijl er ook nog iemand voor je klaarstaat om je te helpen wanneer nodig. Je wordt proactief benaderd en aangesproken wat ook de doorstroom van het afhandelen van bezoeken en uitgiften bevordert.

W. 22-08-2023

Gewoon fijne site met de juiste info en ruim assortiment. De service en bezorging is ook echt top of the line.
Erg tevreden met het hele traject.

Evas 22-08-2023

Goede service, aangename bezorging en ontzettend snel. Zelfs op zondag komen ze bezorgen! Enorm prettig

JvS 22-08-2023

Topservice. Ben al jaren klant en bij iedere vraag word je vriendelijk, snel en naar jouw behoeften geholpen. Ik was zo onhandig om een pre-order te bestellen, samen met een ander artikel dat ik meteen wilde hebben. Door het in één bestelling te bestellen zouden beide artikelen pas worden geleverd als de pre-order werd geleverd. Ik belde op en terwijl ik aan het bellen was had ik alle e-mails al binnen waarmee de bestelling was gesplitst en de artikelen afzonderlijk werden verzonden. Dit was zaterdagmiddag en zondagmorgen had ik het al binnen.

Gerard 22-08-2023

Ik heb altijd goede ervaringen met Coolblue. Ook dit keer, alleen jammer dat de beloofde bezorging op zondag niet lukte. Op maandag gaf de app van PostNL niet aan hoe laat het pakket bezorgd zou worden en plotseling stond de bezorger voor de deur. Maar goed, er zijn ergere dingen in het leven en we zijn blij met de nieuwe stoomgenerator.

Roellie75 22-08-2023

Omdat ik er op zaterdag achter kwam dat mijn externe harde schijf vol was, heb ik snel een nieuwe besteld. Daar kwam ik bij het kiezen van de afleverdatum er achter dat ik hem ook op zondag zonder extra kosten kon laten leveren. Super service!!!

chris 22-08-2023

snel / op tijd geleverd en het product wat gekocht is is van goed kwaliteit

SasjaOnline 22-08-2023

Service is super, het product werd deze keer (eerste keer dat ik dat bij Coolblue heb meegemaakt) helaas met een defect geleverd maar de klantenservice stond ook op zondag klaar om te ondersteunen met het probleem en de retour mogelijkheden toe te lichten.

Youssef El Hadouchi 22-08-2023

Ik heb mijn apparaat bijna 2 jaar gebruikt, toen mijn apparaat heeft begeven krijg ik aardig goed geld terug. Bijna aanschaf waard. Dus Coolbleu is cool, een aanrader

KG 22-08-2023

Vorig jaar bij Coolblue een SMEG melkschuimer gekocht.
Deze werkte na 5 weken niet goed meer. Garde (draaiend onderdeel in de kan) draaide niet meer.
Hiervoor ontving ik een nieuw exemplaar.
Echter, dit nieuwe exemplaar ging na 10 maanden ook kapot. Apparaat stopte en gaf een ‘alarm’ piep-toon als ware er geen kan op het apparaat geplaatst was.

Kennelijk is er iets aan de klanten ethiek van Coolblue veranderd, want ditmaal werd i.p.v. het kapotte exemplaar te repareren of vervangen, gekozen om mij een Coolblue tegoed te geven ter waarde van het aankoopbedrag.

Echter, dit apparaat is (bij Coolblue) inmiddels ruim 30 euro duurder geworden. Alleen bij Coolblue overigens. In andere winkels is hij zelfs goedkoper.

Met andere woorden, deze SMEG melkschuimer is kennelijk niet van hele goede kwaliteit (of ik heb bij pech 2 slechte exemplaren ontvangen), wij Coolblue kunnen hem niet (laten) repareren en dus is het goedkoper voor ons om je Coolblue tegoed te geven i.p.v. deze te vervangen voor een nieuw exemplaar..

Hierom dus contact met klantenservice opgenomen. Medewerker was vanaf het begin al opvallend onvriendelijk. Net als deze service/garantie afhandeling via de e-mail was ik ook dit niet gewend van Coolblue. Het Coolblue tegoed kon na enig pleidooi uiteindelijk omgezet worden naar geld-terug. Daarna werd mij met een duidelijke fake voice een goede dag toegewenst.

Heel apart deze ervaring. Eerdere garantie afhandeling ervaringen in de afgelopen jaren zijn compleet anders. Geen Coolblue service meer.. en ook de glimlach is kennelijk te duur tegenwoordig.

Nadat ik geld terug ontvangen heb, zal ik deze SMEG melkschuimer bij een winkel kopen die hem goedkoper aanbiedt.
Want meer betalen voor de ‘goede service’ van Coolblue heeft geen zin meer en is letterlijk geld weggooien.
KG 25-08-2023

Wat ik niet begrijp, is de weerstand om hem te laten repareren of vervangen.
Coolblue hoeft dit exemplaar wederom terug te sturen naar de fabrikant, welke hem moet repareren of vervangen.
Dit kost Coolblue, los van het versturen naar de fabrikant, geen greintje pijn.
Jullie medewerker bleef maar zeggen dat Coolblue niet 30 euro meer zou moeten betalen om mij van een werkend exemplaar te voorzien.

Alle gesprekken worden opgenomen toch?
Hebben jullie de opname terug beluisterd?
Naast de overduidelijke onvriendelijkheid van jullie medewerker ging dit helemaal nergens over.

Een 'excuus' hier nu veranderd daar weinig aan.

Officiele reactie van Coolblue 25-08-2023

Beste KG,

Dat klinkt als een dubbele pech met de SMEG-melkopschuimer. Je bent niet echt blij met hoe dit proces is verlopen.

Sorry hiervoor. We hadden natuurlijk flexibel moeten meekijken naar een oplossing, of zonder moeite je geld terug moeten geven. Hier heb je immers gewoon recht op.

Hopelijk heb je je geld inmiddels terug op je rekening en kun je snel weer overheerlijk melk opschuimen.

Coolblue.

Hans Moes 21-08-2023

Heb hier altijd een prettige ervaring als wat koopt. Mijn ervaring is dat de bestelling altijd op de gewenste dag en op tijd geleverd wordt

Sophie 21-08-2023

Excellent service. The staff was friendly and made sure I bough the appropriate equipment to connect my new router. Being from Canada and moving to the Netherlands, the Cool Blue staff were able to help me with this smooth transition to my new country.

JW Wolbers 21-08-2023

Duidelijk webshop, en een snelle levering na het bestellen. Zeer goede communicatie over het bezorg moment en een zeer vriendelijke bezorger.
Kortom topprestatie!

Monique 21-08-2023

Via de site smartwatch uitgezocht en gekocht. Mooie opzet van de site met goede mogelijkheden om te vergelijken en zo te kunnen kiezen. Zeer snelle levering! 's avonds om 22.00 uur besteld en de volgende ochtend om 9.00 uur werd het bezorgd :-)

kitty taheij 21-08-2023

heel goed en duidelijk alles. goede informatie over artikelen en vriendelijke personeel