Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4129 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marleen Mohnen 26-08-2023

E-reader als kerstkado ontvangen. Na een half jaar al defect. Als je naar de klantenservice belt wordt gevraagd wat je met de e-reader hebt gedaan. Wat denk je, lezen natuurlijk.
Je kunt hem niet meer aanzetten, er staan strepen op het scherm. Ik mag hem retour sturen en krijg bericht dat hij defect is, gebruikerssporen.
Na lang heen weer bellen zou ik toch een nieuwe krijgen. Deze na half jaar hetzelfde euvel en weer dezelfde discussie. Helaas geen nieuwe. Wat twee jaar garantie !! Ik zie bij de revieuws dat ik niet de enige ben met deze klachten.
Het lachen bij cool blue is me ondertussen wel vergaan en bestellen bij cool blue voor ons nooit meer.
Officiele reactie van Coolblue 28-08-2023

Beste Marleen,

Wat vervelend dat je e-reader wederom kapot is. We begrijpen dat je hiervan baalt.

Kun je ons je klacht+retournummer doorsturen via Geenglimlach@coolblue.nl? We kijken graag alles nogmaals na voor je.

Coolblue.

Simon 26-08-2023

Duidelijke en juiste omschrijving product, goeide vergelijking met soortgelijke producten. Snelle levering als beloofd.

Mischa 26-08-2023

Ik heb in redelijk korte tijd 2 aankopen gedaan en beide verliepen top. Zowel bij afhalen in de winkel kon ik gelijk de volgende dag met openingstijd terecht in de winkel en met de bezorg optie werd het keurig de volgende dag aan huis geleverd

Elisabeth 25-08-2023

Ook al zijn ze niet altijd de voordeligste, koop ik toch meestal bij coolblue. In de loop der jaren heb ik namelijk mogen ervaren dat hun service top is, leveringen zijn altijd snel, goed volgbaar, en bij problemen word je snel en correct geholpen door de klantenservice. Echt super.
Dat ze fysieke winkels hebben vind in ook fijn

John 25-08-2023

goede beschrijving van het product op de internetsite en levering volgens afspraak.

Luuc 25-08-2023

Goed geregeld, top bezorgers! Duidelijke communicatie omtrent levering via de mail en op de dag zelf via de telefoon. Nog nooit teleurgesteld door Coolblue. 👍

Laura 25-08-2023

Levering perfect (zelfs op 4e verdieping zonder lift, top service), goede uitleg over product, vriendelijke bezorgers! Zou het zeker aanraden.

Annie Grasmaaiers 25-08-2023

Na alle cool blue wachttherapie geduldig doorlopen te hebben werd mijn bestelling snel thuisbezorgd in een cool blue doosje. Het is fijn om per mail goed geïnformeerd te blijven over mijn bestelling en ook om achteraf nog een mail te krijgen met tips voor gebruik van mijn bestelling. Ook de informatie filmpjes op de site van Coolblue zijn informatief en leuk.

Jens 25-08-2023

Super service, fijne zoekfunctie, snelle en verzorgde levering. Hier al vaker wat besteld en nooit problemen ergens mee gehad, ook niet met reparaties!

Robert 25-08-2023

Site makkelijk te vinden en dat geldt ook voor het artikel. Snelle levering met een fijne update over exacte moment van levering

Claire van Hout 25-08-2023

Snelle levering en een top product. Daarnaast weer de goede klantenservice die ik van coolblue gewend ben :)

Bram 25-08-2023

Goed en netjes afgehandeld. Ook contact gehad met Coolblue via whatsapp over de inruil actie met de oude telefoon, was fijn en goed contact waarbij je daadwerkelijk geholpen werd.

Michael 25-08-2023

Duidelijke webshop met een mooie tweede keus aanbieding. Snel geleverd!
Ben er blij mee.

coolblue online 25-08-2023

Alles klopt, maar de borstel van de inventum stofzuiger schaafde over onze laminaatvloer. Hebben deze moeten vervangen. We hebben echter niet gekozen voor de borstel van € 17.95 maar elders voor een fractie van die prijs. De tekst van dit model klopt m.i. dus niet. De standaardborstel is niet geschikt voor laminaatvloeren.

Linfa 25-08-2023

Makkelijke website, snelle levering je wordt ook goed op de hoogte gehouden

Jih 25-08-2023

Goede en snelle service en de medewerkers van coolblue zijn heel erg vriendelijk en daarom kies ik altijd voor coolbue.

Ricardo 25-08-2023

Een winkel waar jij gewoon echt een klant bent.
Fijne mensen met een glimlach die gemeend is.

Sam 25-08-2023

De Coolblue website biedt een fijn gebruikerservaring. De overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website maakt winkelen eenvoudig en plezierig.

De klantenservice van Coolblue is betrouwbaar en responsief. Naar mijn ervaring staan altijd klaar om eventuele problemen met je bestelling snel op te lossen, wat gemoedsrust biedt.

Hoewel Coolblue niet de goedkoopste is, bieden ze eerlijke prijzen. De uitstekende klantenservice compenseert de eventuele prijsverschillen elders.

Het platform maakt productvergelijking gemakkelijk, waardoor je weloverwogen aankoopbeslissingen kunt nemen. Het coolblue 'advies' op de website maakt het makkelijk om te vinden wat je echt zoekt.

Coolblue stuurt na je aankoop vaak nuttige e-mails met tips en informatie over je gekochte producten, wat erg handig kan zijn.

Brian 25-08-2023

Ik heb afgelopen maandag mijn nieuwe telefoon bij coolblue gekocht. Op deze telefoon is vervolgens een screenprotecter geplakt door Coolblue zelf. Toen ik thuis was had ik last van de rechterkant van mijn telefoon. Deze registreeden niet alles wat ik deed. Hiermee ben ik vervolgens terug gegaan en heeft Coolblue mij enorm goed geholpen. Echter werkt de nieuwe screenprotector nog niet en dus krijg ik een duurdere, omdat ik wel betaald heb voor een screenprotector. Al met al hele goede service helaas heb ik pech met mijn telefoon!

M.L. 24-08-2023

De prijs van onze laptop was hier het goedkoopst. Werd de andere dag al geleverd op de fiets. Na levering werd er een installatie instructie mail gestuurd. Top!

Ewald 24-08-2023

Bestelling via internet snel en netjes in winkel laten bezorgen. Kon hem daarmee op een eigen gekozen moment afhalen. Goede service, vriendelijke medewerkers

Michelle 24-08-2023

Top dat alle informatie staat uitgeschreven. Daarnaast volgende dag gelijk in huis! Daarnaast ook nog een mail krijgen met handleiding vanuit coolblue. Echt top deze service

Petra 24-08-2023

Lekker snel en gemakkelijk gevonden wat ik zocht. Goedkoper dan elders. Voldoet helemaal aan onze verwachtingen.

Mario 24-08-2023

Coolblue heeft de spullen netjes, goed en op tijd geleverd. Ook erg fijn dat de levertijd heel exact aangegeven werd en dat je zelfs een kwartier van tevoren een SMS kreeg.

Lia van Plateringen 24-08-2023

Mijn ervaring met Cool Blue is dat ik altijd netjes en vriendelijk behandeld wordt zowel op de app als bij de aflevering van mijn aankopen. De producten worden duidelijk aangegeven op de webshop en de prijzen zijn ook nog redelijk.