Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4031 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Inge2002 26-12-2022

Het is een zeer snelle bezorgservice want ik heb het zelfs met de kerstdrukte nog voor de kerst binnen 1 dag ontvangen! Kan PostNL nog wat van leren

Ro 26-12-2022

Een Top webshop, bij een bestelling wordt het de volgende dag geleverd. Klantenservice is top. Één van de betere webwinkels in Nederland en niet te vergelijken met de andere aanbieders.

John 26-12-2022

duidelijke website, communicatie is netjes en niet teveel. voor dat de bezorger aan de deur komt krijg je netjes een berichtje en belt de bezorger om te laten weten hoe laat hij er zal zijn. erg vriendelijk personeel.

Mart 26-12-2022

Wat ee toffe winkel is het toch! Kom hier voor al mn electronica! Goede garantie en service en altijd super snel!

Laatste aanschaf : Meta Quest 2, Werkt perfect!

Van Houwelingen 26-12-2022

Levering was echt super snel. Produkt, stofzuiger , echt beste prijs. Service top.

Hasret 26-12-2022

Duidelijke website en top service! Pakketje kwam ivm kerst drukte 1 dag later aan, maar werd nettjes door gegeven via de mail.

Wouter 26-12-2022

Goede prijs gepaard met goed advies wat bij jouw wensen aansluit. Wasmachine bezorgd op de plek in huis waar hij moest komen te staan en oude apparatuur gratis mee terug genomen. Erg tevreden!

Mo 26-12-2022

Ik werd vriendelijk ontvangen en keurig behandeld. Ik had problemen met mijn email en werds professioneel behandeld en het product werd naar mijn auto gebracht en erin gezet. Top service.

Frans 26-12-2022

Ik geef een 9, omdat het personeel altijd vriendelijk is en behulpzaam. Ook de service is uitmuntend mocht je deze nodig hebben. Tijdens het wachten kun je lekker een bakje koffie pakken terwijl je even rondkijkt in de winkel. Ga zo door team Eindhoven.

Petra 26-12-2022

Goede en eerlijke service. Duidelijke informatie. Ze houden zich aan hun levertermijn. Kortom, ik ben erg blij met Coolblue.

Fred M 26-12-2022

Dit keer gekozen voor een z.g. 2e kansje. Het bestellen liep soepel, het geleverde apparaat kwam qua beschadigingen keurig overeen met de foto’s. Levering netjes op tijd en werd behulpzaam in huis geplaatst (iets verder dan de voordeur ). En de wasmachine zelf doet het gelukkig ook goed (vertrouwen vanuit eerder gebruik waren ook positief). Geen glimlach maar een brede grijns.

Vincent 26-12-2022

Ik ga altijd bestellingen halen in de shop ipv laten bezorgen. Je wordt er fijn en snel geholpen en de mensen van Coolblue hebben ook veel productkennis om je nog even te helpen.

Cees 26-12-2022

Uitgebreid assortiment en ruime keuze. Ben zeer tevreden over de oven die ik heb besteld. Wat me vooral tevreden stemt, is de bezorging, de oven die ik had besteld werd zonder morren keurig op de vierde etage van mijn woning afgeleverd en door zeer vriendelijke bezorgers. Dat zou vanzelfsprekend moeten zijn, maar als ervaren seriebesteller weet ik dat dat niet zo is.

Martin 26-12-2022

Op de site staat bezorgd binnen 1 dag, maar kreeg een maitje dat mijn bestelling een dagje later zou komen. Snap ik in deze periode. Dag later kwam pakketje, goed verpakt en blij met mijn bestelling. Product is zoals omschreven en heeft een goede prijs.

Gert 26-12-2022

Snelle levering. Zeer tevreden!! ‘Avonds bestellen en de volgende dag al in huis en dat terwijl het 2 dagen voor kerst is. Gewoon super!

Karen 25-12-2022

De service is altijd goed bij coolblue. Daarnaast ook een duidelijke site en een snelle levering. De tweedekans opties vind ik ook heel goed.

Patrick 25-12-2022

Coolblue stelt mij nooit teleur. De producten die ik heb besteld via Coolblue zijn stuk voor stuk goede en hoge kwaliteit. De levering van de producten is altijd top, super service! Klantvriendelijkheid is altijd uitstekend, snelle service waardoor je niet lang hoeft te wachten, en medewerkers hebben kennis van zaken. Dit geeft je als klant een erg fijn, veilig en vertrouwt gevoel. Dit maakt dan ook dat ik altijd mijn gadgets zoals telefoons, videocamera’s, etc aanschaf via Coolblue, omdat als je ergens eenmaal zeer tevreden bent, je nooit meer daar van af moet stappen! Zeker een aanrader!

M 25-12-2022

Snelle service met een glimlach. Na bestelling meteen de volgende dag ophalen, helemaal top.

Nick 25-12-2022

Ik heb een cadeau gehaald voor een vriend en dat begon bij een vraag aan de klantenservice via whatsapp. Het duurde 51 minuten voordat ik een antwoord had, maar het antwoord was wel meteen volledig en precies wat ik nodig had. Vervolgens het artikel gereserveerd om in de winkel op te halen. Het was erg druk, maar nadat een extra medewerker werd ingezet was ik toch al binnen 10 minuten geholpen. Dit alles was rond de kerstperiode dus dan is het ook logisch dat het allemaal wat langer duurt dan normaal en daarom alsnog een 8 voor de goede service.

Tim 25-12-2022

Goede productinformatie, snelle levering, gemakkelijk bestelproces en goede klantenservice.

Ger 25-12-2022

Goede info. Doen wat afgesproken is. Snelle levering. en Prijs/kwaliteitverhouding is top

Jip 25-12-2022

Nou ik had besteld om vervolgens op te halen. Het lijde zich allemaal vanzelf. Ik werd goed geholpen. En kon contant betalen wat ook nog fijn is als een optie. Het aanmelden van het ophalen wijste zich zelf. Ze hadden alles netjes op orde zoals altijd. Erg fijn.

Waaleboer 25-12-2022

Snel een wasmachine besteld en geleverd heel tevreden met de installatieservice

Guillaume 25-12-2022

Ik was opzoek naar een niet al te dure nieuwe printer. Via de site van de Consumentenbond had ik al een globaal idee wat ik wilde. Op de site van Coolblue vond ik goede beschrijvingen van printers waardoor ik een prima keuze kon maken. Een halve dag later stond de printer op mijn bureau. Hij voldoet goed.

Corina 25-12-2022

Keurig op tijd bezorgd en netjes aangesloten. Fijn dat er een paar minuten van tevoren gebeld werd dat ze er bijna waren. Beleefde en kundige bezorgers.