Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4025 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

I. 13-12-2021

Erg gebruiksvriendelijke site met diverse zoekcombinaties.
Duidelijk omschreven, mooie aanbiedingen en snelle bezorging. Volgende keer weer Coolblue!

Adrie 13-12-2021

Simpel en logisch zoals de verwachting was.
Service was perfect van servicepunt

Anita 13-12-2021

Een hele goede service .zeer vriendelijk en correct Raad het iedereen aan .

Ingrid Van Vliet 13-12-2021

Goede ondersteuning van klantenservice. Vriendelijke mensen. Snelle en vakkundige levering en plaatsing van de machine.

Bram 13-12-2021

Meestal niet de goedkoopste maar wel prima service en razendsnelle levering. Website erg gebruiksvriendelijk. Ik vind snel wat ik zoek en informatie en filmpjes hebben echt toegevoegde waarde.

P 13-12-2021

Gemak met een grote glimlach. Fijn assaortiment. Snelle levering, leuke verpakking

Clare 13-12-2021

Alles is overzichtelijk, het gaat snel, leuke prijs voor producten. Goede uitleg!

Linda 13-12-2021

Levering was op het juiste moment binnen. Snel geholpen in de winkel. Product was zoals verwacht.

C Stokvis 13-12-2021

een zeer vlotte levering van bestelde product.
's avonds besteld de andere dag 's middags al bezorgd.
en zeer tevreden over product.

Engels 13-12-2021

Goede prijzen, heldere en complete informatie, goede en snelle service! Dus wat ons betreft alles wat je mag verwachten.

Steven 13-12-2021

Er is altijd wel iets negatiefs te vinden, maar bij deze bestelling heb ik gewoon niks aan te merken. Ik bestelde grote apparaten die keurig tot in mijn keuken op de 10de verdieping bezorgd zijn, en wel nadat er goed van tevoren gecommuniceerd werd wanneer het aankwam.

Als je daar nog iets fouts aan kan vinden, kan je wel een glimlach gebruiken. En ook dat was gewoon inbegrepen.

Hoge klasse.

Jacques 13-12-2021

Coolblue eigenlijk altijd goed en betrouwbaar. Problemen worden altijd opgelost.

Snelle verzending en reparatie / vervanging altijd goed opgepakt en geregeld.

René 13-12-2021

Je wordt bijzonder goed op de hoogte gehouden van de voortgang van jouw bestelling, zodat je niet voor verrassingen komt te staan qua levering. Prijs is niet altijd de goedkoopste, maar de leverbetrouwbaarheid is enorm hoog.

Ruben 13-12-2021

Site werkt top. Verzending is snel. Producten goed en voor een juiste prijs. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel! Top winkel.

Fijne zaak 13-12-2021

Altijd goede service en vriendelijke medewerkers, of het nu aan de telefoon, bij bezorgen in de winkel is: compliment!

Demi 13-12-2021

Coolblue is echt een top winkel. Klantvriendelijkheid staat voorop! De service is ook echt uitstekend.

Piet 13-12-2021

Fijne overzichtelijke ,duidelijke website, prima & safe betalingen en snelle bezorging binnen 24 uur .Top.

F. v Z 13-12-2021

Top service zoals altijd. Medewerker was vriendelijk en behulpzaam. Gastvrouw was ook heel aardig

Peter 13-12-2021

Vlekkeloze bestelling, communicatie en bezorging! Vriendelijke bezorgers en het bestelde product is fantastisch van kwaliteit. Coolblue is geweldig!

Irem Y 13-12-2021

Levering in orde en snelle levertijd. Bij coolblue heb je een ruim assortiment. Daarnaast vind ik de producten vaak goedkoper dan de concurrent. De recensies die ik op coolblue lees helpen me enorm om een keuze te maken bij een aanschaf van een product.

Tim 13-12-2021

Snel helder antwoord op vragen. Levering was snel en goed verpakt. Helemaal prima dus.

Hugo 13-12-2021

Prettige website met nuttige filters en keuzehulpen voor als je nog niet precies weet wat je wilt. Bij coolblue kan ik altijd slagen als je iets goeds wilt hebben. Ook de klantenservice en de fysieke winkels zijn zeer behulpzaam. Ten slotte ben ik heel blij dat je niet eerst door pagina's met dropship rommel heen hoeft te scrollen voor je fatsoenlijke producten vindt.

Mike 13-12-2021

Prima product, snelle levering! Gemak zeker in deze tijden. Product als omschreven.

Stan 13-12-2021

Top, goed verpakt, geleverd wat ze beloofde en op de aangegeven tijd bezorgd

Marjolein_S 12-12-2021

Coolblue is voor mij altijd de eerste keus. Ik heb er laatst een Sand SD-kaart gehaald voor mijn nintendo switch. Ik kon op de site een goede uitleg vinden voor het kiezen van een SD-kaart en dit heeft mij ook zeer geholpen. De switch zou eerst pas een week later worden geleverd, maar die kwam ineens de volgende dag. (Had deze niet bij Coolblue gehaald want die was helaas uitverkocht). Ik moest dus erg last minute een SD-kaart halen. Bij Coolblue was de prijs hetzelfde als bij andere winkels, maar de service maakte Coolblue de beste keus. De SD-kaart kwam de volgende dag al aan! Bij de andere winkels moest ik meerdere dagen wachten. Was dus echt een goede ervaring. Verder was de SD-kaart ook goed in orde en heb ik geen problemen gehad tijdens en na het bestellen. (Wat ik helaas niet kan zeggen voor andere sites en winkels). Ik zou hier zo weer bestellen en raad Coolblue ook erg aan.