Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

linke Leo 05-05-2021

Duidelijke site en vooral zeer belangrijk komen gemaakte afspraken na en maken ook je beloftes waar.

Wim W 05-05-2021

Goed product, goede prijs, snelle en milieuvriendelijke bezorging (fiets), minimale verpakking (zak om doos) ook goed voor milieu

Thomas 05-05-2021

Transparant over alles, kreeg 15 min van tevoren een sms'je en precies rond die tijd kwam de bezorger (met glimlach) voor de deur. Top!

Joanka 05-05-2021

Goeie website, snelle levertijd, fijne bezorging, leuke verpakking! Top. Ik raad CoolBlue aan!

Mariken 05-05-2021

goeie eigen beoordeling producten. goed assortiment. klantenservice is echt geweldig.

Ruud Jans 05-05-2021

Opzoek naar een mooie laptop. Prijs en kwaliteit top versturen en snelheid ook top. Helemaal happy.

TB Knol 05-05-2021

Goede selectie van producten waardoor veelzijdige keuze, maar toch overzichtelijk. Begrijpelijke informatie bij de verschillende product mogelijkheden, waarmee tot een goede keuze gekomen kan worden. Goede filterfunctie op de website.
Opvallend klantvriendelijk bij contact. Wachttijden bij vragen zijn soms lang, maar ivm communicatiemogelijkheid via whatsapp is dat niet erg. Vlotte en adequate levering, vaak inzichtelijk tot op het uur van bezorgen.

A van de luitgaarden 05-05-2021

Zondagavond besteld, en maandag in huis. Vriendelijke bezorger, en hij nam de oude TV mee. Ik werd ook nog van te voren gebeld , dat hij er aankwam. Echt allemaal prima.

Pieter Anne Faber 05-05-2021

Levering keurig op tijd en netjes verpakt in een niet te grote doos. Prijs was niet de allerlaagste. Voor mij was tijdige levering in dit geval erg belangrijk en dat zit wel goed bij Coolblue.

Eva 05-05-2021

Veel op voorraad, vriendelijke service medewerker met goede info en bespreekt alle mogelijkheden. online gereserveerd, in de winkel opgehaald verliep snel en met voldoende aanvullende info en antwoord op al mijn vragen.

Melanie van Driel 05-05-2021

Goede prijzen, duidelijke website. Echt vrolijke en vriendelijke bezorgers!

Frank 05-05-2021

Duidelijke website. Super snelle levering. En op duurzame wijze via fiets gebracht.

Eefje 05-05-2021

Duidelijke site, scherpe prijzen en snelle bezorging. Meer heb je niet nodig!!

Jeant 05-05-2021

Product voldoet volledig aan beschrijving op website. Perfecte en zeer vriendelijk communicatie en levering.

? 05-05-2021

ik wacht nog steeds op mijn pakketje en ik denk niet dat het ooit nog gaat lukken !!!!!!!!!!
Officiele reactie van Coolblue 06-05-2021

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl.

Wat ontzettend vervelend dat je nog steeds wachtende bent op jouw bestelling. Dit hoort natuurlijk niet.

Onze klantenservice zit voor je klaar en zoekt graag voor je uit waar jouw pakketje is.

Ons excuus voor het ongemak.

Coolblue

Monique 05-05-2021

Duidelijke website
Supersnelle levering
Prima prijs
Leuke marketingcampagne

Ron Rijkers 05-05-2021

vlekkeloze levering, de bestelling stond correct klaar en de bediening was er top. Echt service met een glimlach...

Harry 05-05-2021

Prima website om te bestellen, maar vooral de produkt informatie en informatie bij levering (zoals tips) zijn van erg goed en nuttig!

Robin 05-05-2021

Een paar dagen geleden voor de derde keer een bestelling geplaatst bij Coolblue. Wat een prettige club is dit! Uitstekende productinformatie, eerlijke reviews en goede aanbevelingen bij ‘Coolblue’s keuze’. Ik vond het online aanschaffen van elektronica altijd wat lastig, maar de duidelijke productomschrijving maakt het erg prettig winkelen. Ik ben erg blij met mijn aankoop en de snelle levering. Zondagavond besteld, maandag rond het middaguur binnen. Top!

henzen 05-05-2021

betrouwbaar en veilig en goede voorlichting over de lever tijd goed verpakt en niemand kan zien wat er in zit ook de tiijd dat het pakket geleverd word met de tijd er bij

Jan Willem 05-05-2021

Als je iets wil kopen kan dat zonder een twijfel bij Coolblue. Niet tevreden of hulp nodig. Wordt altijd opgelost.

Fred Peek 05-05-2021

De webshop van coolbleu is gebruiksvriendelijk en informatie is makkelijk te vinden. Vanuit het verleden weten we dat de service ook top is!

Ezra 05-05-2021

Ik ben tevreden met de snelheid van bezorgen, het aanbod, en de klantenservice.

Wilfried 05-05-2021

Top! Alles goed verlopen. Installeren en het retour nemen van het oude product verliep zonder problemen. Jammer van product dat ze leverden héél slecht was. En de reactie van Coolblue daarop ook.
Officiele reactie van Coolblue 06-05-2021

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl.

Wat ontzettend vervelend dat de bestelling niet aan jouw verwachtingen voldoet. Wist je dat je binnen de 30 dagen jouw product mag terug sturen?

Onze klantenservice verteld je er graag meer over.

Coolblue

Henne 05-05-2021

Ik heb hier de oculus quest 2 gekocht en vond de medewerkers vriendelijk en het ging allemaal goed en snel.