Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Sabina 28-07-2022

Altijd beter dan concurrenten qua bezorging, service en professionaliteit. Heel tevreden over. Ga zo door!

Marion Teunissen 28-07-2022

Alles ging snel geen problemen. Leuke mannen en netjes neer gezet etc .heel tevreden

Yuri 28-07-2022

goede winkel, veel toelichting bij de producten, snelle levering, leuke korting op tweedekans product dat toch in zeer goede staat was

Jan palts 28-07-2022

Als je voor kwaliteit en service en snelle levering gaat .Dan zit je bij coolblue heel goed.

Albert 28-07-2022

Productomschrijving goed, zorgvuldigheid en vriendelijkheid bezorgers uitstekend.
Fijn dat er ook op zondag geleverd wordt.

Rick 28-07-2022

Zoals altijd bij coolblue werd het product snel en volledig (zonder enige beschadiging) geleverd. Het is altijd fijn om bij deze winkel aankopen te doen omdat je verzekerd bent van goede kwaliteit en hulpvaardige werknemers.

Antoinette 28-07-2022

Veel keus met relevante reviews om tot een aankoop over te gaan. Na een extra betaling werd de wasmachine tot op de 3de etage gesjouwd en gesteld door 2 super aardige jongens. Het oude apparaat werd meteen afgevoerd. Top!

Karin 28-07-2022

mijn koelkast gaf de geest, gegoogeld en ik kwam uit bij coolblue.
Ruim assortiment met scherpe prijzen dus de keuze was snel gemaakt.
Bij levering zeer goede service, super.

Helder, duidelijk en op tijd. 27-07-2022

Coolblue stijgt met kop en schouders boven menig andere online webshop uit. De levertijden kloppen vrijwel altijd. Je koopt rechtstreeks bij CoolBlue, het is geen platform met andere partijen, waardoor je weet waar je aan toe bent.

Burger 27-07-2022

Duidelijke communicatie en geheel volgens afspraak bezorgd. Degelijk verpakt. Kortom; gewoon goed!

Jaap 27-07-2022

Kundige service, snel en klantvriendelijk
Goede aanbiedingen en goede artikelen

Jos 27-07-2022

De vergelijkoptie is erg fijn. In de specificaties kun je zo echt een verschil zien tussen verschillende keuzes. Ik kocht een telefoon en kon erg goed opties aanvinken en kwam er redelijk snel uit.
Dat ze met eigen bezorgers met de fiets brengen vind ik een enorme pre!

Sabine 27-07-2022

Ik heb al een paar keer bij coolblue gekocht. Ze leveren snel en goed en de mensen zijn vriendelijk. Communicatie rondom eenmalige reparatie was wat beperkt, maar uiteindelijk ging de reparatie sneller dan verwacht, en in mijn geval (binnen de garantieperiode en niet mijn schuld) kostte reparatie niks. Ook vind ik de website fijn qua informatie die wordt gegeven, bijvoorbeeld de plus- en minpunten van producten, reviews en ook de informatie bij specificaties hoe ze verhouden tot andere producten.

Dylan 27-07-2022

Super service, heel vriendelijk en wachtte zelfs even op me omdat ik nog niet thuis was.

Alice J. de Vos 27-07-2022

Snelle service prima verpakt en precies zoals ik mij had voorgesteld; de Dab radio van Kenwood

den Horn 27-07-2022

onze nieuwe vrieskast is netjes en op de afgesproken tijd bezorgt. 5 min voor de levering nog en telefoontje gehad dat ze er aan kwamen. hij is voor de deur uitgepakt zodat we hem samen konden bekijken op eventuele schade en alle verpakkingsmaterialen hebben ze meegenomen. natuurlijk werd ook de oude vrieskast meegenomen. Altijd weer blij als de Coole Jongens langs zijn geweest met een bestelling.

Hans 27-07-2022

Duidelijke site. Vlotte en duidelijke communicatie. Correcte bezorging. Top

Piet 27-07-2022

Via de online shop besteld en in de winkel opgehaald. Supermooie winkel met heel ruim assortiment en vriendelijk personeel.

Caro 27-07-2022

Goede uitleg, duidelijk, humor en snelle levering. Heel fijn.
Het product is goed en volgens afspraak.

Horneman 27-07-2022

een betrouwbare firma, snelle levering en goede prijs verhouding. Goed verpakt. Waar voor zijn geld.

Katerina Tziala 27-07-2022

Reliable shop with amazing service. I ordered a washing machine and it was delivered and installed fast, accurate and within the communicated time frame

Gonda Minderhoud 27-07-2022

Cool Blue geeft eerlijke voorlichting en maakt het je gemakkelijk met Cool Blue keuze.

Dennis 27-07-2022

Niets op aan te merken. Overzichtelijke site, levering op tijd, vriendelijke medewerker, oude tv meegenomen, product werkt perfect.

Kenneth 27-07-2022

3e dag na leveringsdatum al 2 dagen vooruitgeschoven, en geen duidelijk leverings tijd vak en product is er nog niet
jesseremijnse 10-11-2022

Goedemorgen,

Bedankt voor de reactie. Ik heb gisteren het ordernummer meteen naar het e-mail adres geenglimlach@coolblue.nl gestuurd. Ik hoop dat jullie alsnog iets voor mij kunnen betekenen.

Officiele reactie van Coolblue 28-07-2022

Beste Kenneth,

Wat enorm balen dat je je levering niet ontvangen hebt. Onze excuses voor het ongemak.

Zou je ons een bericht met je ordernummer willen sturen naar: geenglimlach@coolblue.nl? Dan zoeken we graag voor je uit wat er mis gaat en hoe we dit snel voor je kunnen oplossen.

Coolblue

Glenn 27-07-2022

De bestelling was snel verzonden en op te halen vanaf de dag en tijd zoals deze was beschreven in het bestelproces.