Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4025 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Carlo 29-09-2022

Heb een koel-vries combinatie gekocht bij Coolblue. Deze werd zoals belooft de volgende dag bezorgd. De koelkast werd door de chauffeurs buiten uitgepakt zodat er binnen geen piepschuim rotzooi hebt en de verpakking werd door de chaufs. meegenomen.
Na het plaatsen en waterpas zetten werd de koelkast uitgelegd.
De chaufs waren vriendelijk en vakkundig en kreeg nog een kaartje van hun toegestuurd.

Evert 29-09-2022

Mooie website met voldoende keuzemogelijkheden om artikelen te vinden.
Assortiment met gelijk de bijbehorende accessoires en de snelle levering.

A. Stam 29-09-2022

Al een ruime ervaring met Coolblue, en nog nooit teleurgesteld.
Leveren op tijd, correct, en voor een goede prijs.

G Kiel 29-09-2022

Ondanks het fenomenale aanbod blijft het snel vinden van datgene wat je zoekt altijd gehanteert. En dat is op zich erg bijzonder.

Federico 29-09-2022

Coolblue is gewoon de perfecte plek om elektronica te kopen. Ik heb een laptop besteld en dezelfde dag opgehaald. Het hele proces duurde minder dan een uur. Voorheen had het personeel mij geholpen bij het maken van mijn keuze welke laptop bij mij zou passen.

Dennis 28-09-2022

Goede overzichtelijke site met een ruim aanbod tegen goede prijzen. Levering was binnen het afgesproken tijdsblok, prima voor elkaar!

MJ 28-09-2022

Zondag wat besteld, maandag zou het afgeleverd worden
Dus niet, werd het dinsdag volgens de klantenservice
Dus niet, werd het woensdag volgens de klantenservice tussen 14 en 16.30 uur.
Dus niet, klantenservice gemaild en om 19.00 uur nog niets vernomen.
Misschien voor 22 uur anders wordt het morgen volgens post.nl

Emma 28-09-2022

Besteld en morgen in huis is weer waargemaakt, helemaal top.

Had alleen wel makkelijk door de brievenbus gepast en was als pakket in grote doos verzonden.

Robert 28-09-2022

Online besteld en volgende dag (zondag!) afgehaald.
Snel, handig en prettige bediening.
Leuke winkelatmosfeer

Peter 28-09-2022

Site makkelijk benaderbaar, na de aankoop de relevantie informatie prima in orde m.b.t acceptatie van de order en de verzending.

Robin 28-09-2022

Ontzettend fijn bedrijf met een goede klantenservice.

Prijsniveau ligt hoger dan de concurrentie, maar daar staat een betere service tegenover.

AB 28-09-2022

Coolblue doet wat ze belooft. voor een bepaalde tijd besteld en de volgende dag leveren. Goed te volgen via track en trace

Driekus 28-09-2022

Heb al diverse aankopen gedaan.
Ben nog steeds tevreden en verwacht dat dit niet zal veranderen.

Gerrie 28-09-2022

Betrouwbaar en een hele snelle levering.
Ik vind ook de site erg duidelijk…..

Helen 28-09-2022

Vriendelijke medewerkers, hebben verstand van artikelen die verkocht worden

Klaas 28-09-2022

Coolblue levert altijd correct voor een goede prijs.
Altijd de volgende dag geleverd, ook op zaterdag en zondag.

Ik bestel er alles, van huishoud tot gereedschap, noem maar op!
Bovendien krijg je veel informatie over je bestelde producten.

Aniek Boshoven 28-09-2022

Fantastische service. Aardig personeel, die graag willen helpen. Veel kennis en alles met een glimlach. Top!

Wim van Beek 28-09-2022

Zeer snelle levering.
Wel medelijden met de bezorger dat hij door de stromende regen moest. Maar alsnog was hij vriendelijk!

Dhr. Bleijenberg 28-09-2022

Normaal gesproken prima shop, maar de laatste bestelling is nog steeds niet geleverd, wacht nu al 3 dagen op, alles was op voorraad volgens de webshop en jullie garanderen voor 22:00 besteld, morgen in huis, maar naar 3 dagen nog steeds niets ontvangen.

Daniel 28-09-2022

Goede site en duidelijke omschrijvingen. Vergelijkingen mogelijk. Makkelijk bestelling plaatsen en bezorgopties aan te passen. Supersnelle levering.

Mama 28-09-2022

Superfijne winkel, groot assortiment en snelle levering. Onze Miele wasmachine had hier de beste prijs en werd de volgende dag netjes geleverd. Voor het leveren belt de bezorger je, ook als ze iets later zijn ivm drukte. Wij hadden de optie wasmachine aansluiten niet gekozen en daar hadden we na de levering spijt van. Een Miele wasmachine is niet te tillen : ( Zorg dat je : of die optie bijbetaald of 2 sterke mannen in huis hebt. Ook na de levering krijg je via de mail nog tips voor zuinig wassen en onderhoud, ook de tip bij het bestellen om een dubbele afvoer bij te kopen had ik zelf niet aan gedacht maar ben ik heel blij mee omdat er een droger op staat.

Atakan 28-09-2022

De klantenservice is fijn, de overzicht over producten is fijn. Je kunt makkelijker producten vergelijken doordat coolblue informatie over deze producten direct laten zien. Zoals verschil in schroeven, telefoons, smartwatches, tv’s. Je kunt nu ook zelfs TV via je camera bekijken of het in je huis past.
Coolblue is de plek als je wilt winkelen. Klant tevredenheid hoog en dat verdienen ze ook!

Flo 28-09-2022

Al redelijk veel spullen gekocht via Coolblue. Heldere aankoop procedure en adviezen op de website, goede garantie service (mijn Nespresso was binnen 2 weken opgestuurd, en kosteloos gerepareerd en terug gestuurd) Prijzen zijn erg scherp en levering is snel. Ik ben een erg tevreden klant.

Peter 28-09-2022

Alles goed de site,het bestellen,het product goed omschreven,de prijs,de bezorging

Pepijn 28-09-2022

Ik had als optie gekozen om het te laten bezorgen in de winkel en het daar op te halen. Werd vriendelijk geholpen door een medewerker welke ook het artikel binnen no-time tevoorschijn haalde. Verder de details besproken en binnen 10 minuten verliet ik weer vrolijk het pand. Niks op aan te merken :-) Apparaat werkt ook helemaal volgens verwachting