Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4013 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jo Fooij 13-10-2022

Coolblue maakt hun belofte waar wat betreft tijd en bezorging, waar het bij andere aanbieders nog al eens aan schort ...

Hakkert 13-10-2022

Gewoon volgens verwachting. Alles gegaan zoals wat er beloofd wordt op de site.

Hans 13-10-2022

Snellen juiste levering, eenvoudig bestellen gisteren besteld vandaag geleverd

Rian 13-10-2022

Precies zoals aangeboden is er geleverd. Zou niet weten wat er
verbeterd kan worden!

Jerry Henkes 13-10-2022

Website prima, duidelijk overzichtelijk. Veel keus. Snelle levering en bezorgers uiterst vriendelijk en kundig.

edwin 13-10-2022

keurig volgens de gemaakte afspraken keurige bezorgers en perfecte uitleg en bovenal keurig alles netjes achtergelaten en meegenomen. mijn complimenten voor deze twee heren die geweest zijn

Linda 13-10-2022

Tweede kans horloge, super mooi en super vervezending. Niets op aan te merken

Haas 13-10-2022

Erg goede en sneller bezorging. Alleen jammer dat er ietswat onduidelijkheid was over dat de koelkast niet naar boven getild werd.

Beaux-xx 13-10-2022

De site is heel overzichtelijk, de voorwaarden zijn duidelijk. De status van de levering is goed gecommuniceerd en de levering van het product is keurig op tijd. Ik ga hier zeker vaker bestellen .

Michel 13-10-2022

Ik heb opnieuw iets gekocht via Coolblue vanwege de correcte afhandeling en duidelijke levering
Opnieuw niet teleurgesteld

AvM 13-10-2022

Coolblue doet wat het belooft en dat is erg fijn als consument. Eerlijk advies van de klantenservice of in de winkel, scherpe prijzen en snelle levering maken dat ik voor elektronica aankopen altijd naar Coolblue ga.

Jan 13-10-2022

Altijd fijn om te shoppen bij Coolblue. Veel op voorraad en snelle leveringen. Ook als ik vragen hebt wordt je goed geholpen bij de klantenservice. Altijd een passende oplossing.

Irene 13-10-2022

Zoals altijd geeft Coolblue een goede service. Duidelijke website. Zoekfunctie uitstekend. Ik vind Coolblue fijn om bij te bestellen en kopen.

Henk J. Ritsema van Eck 12-10-2022

Duidelijk en betrouwbaar. Prompte levering. Goede informatie over alternatieven.

Dennis Doove 12-10-2022

Eigentijdse, eigenwijze format. Coolblue is een organisatie die begrijpt wat er speelt. De service van Coolblue gaat eigenlijk over de top. In deze veeleisende maatschappij, steekt Coolblue met kop en schoudees boven het maaiveld uit. Zo......genoeg veren.........Een 10 geef ik nooit. Nu dus even wel. Topclub.....

Hans Brugman 12-10-2022

Wordt altijd keurig en netjes geholpen en de medewerkers hebben verstand van de producten

Stefan 12-10-2022

Coolblue is een erg fijn bedrijf om aankopen bij te doen. Hun klantenservice is van hoge kwaliteit, met erg vriendelijke werknemers die mij altijd tot de laatste stap willen helpen met een glimlach. Het enige wat me laatst opgevallen is, is dat prijzen bij Coolblue niet altijd de concurrerende prijzen tonen.

Liesbeth 12-10-2022

Super makkelijk bestellen en op de afgesproken tijd bezorgd. Goede informatie via de mail. Tsja kan niets bedenken wat niet goed ging!!

Ruud 12-10-2022

Externe SSD de volgende dag bezorgd conform afspraak. Fijn dat je daarop kunt vertrouwen. Voor mij tijdig om meteen te kunnen gebruiken.

Blicky 12-10-2022

Door de jaren heen heb ik al heel veel aangeschaft via Coolblue en er is nog nooit iets mis gegaan. 1x was een product kapot, zonder gezeur retour en bijna direct weer vervangen door nieuw. De bezorgers zijn vriendelijk, het personeel (als je naar de winkel gaat) is supervriendelijk en behulpzaam. Kortom, wat mij betreft 1 de beste webshops .

CV 12-10-2022

meerdere keren bij cool bleu gekocht, goede service, makkelijk te bestellen online, goede communicatie en afspraken

Nicootje 12-10-2022

Duidelijke web shop met goede prijs en snelle levering. Levering prr fiets is helemaal top.

fons 12-10-2022

snelle levering per bakfiets.Gebruikshulp en instructies voor pc en laptop installatie per mail.

Pieter 12-10-2022

De site is duidelijk en overzichtelijk. Veel filters waardoor je goed jouw product kunt zoeken en vinden.
Daarnaast zit er een vergelijk functie binnen de site waarmee zij bekijken wat de verschillen zijn tussen bepaalde gekozen producten.

Vandaag besteld morgen in huis (Bij mij 1 dag te laat wegens te late verwerking van mijn order, maar voor de rest netjes geleverd)

Maarten Schenck 12-10-2022

Prima info op site, handig vergelijken, snel te bestellen en op te halen, vriendelijk en behulpzaam personeel in de winkel.