Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4058 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dennis 29-06-2022

Hele duidelijke website. Heldere info en de filmpjes zijn verhelderend.
Levering is supersnel.

Sammie 29-06-2022

Snelle levering, vriendelijke bezorger. (Op de fiets 👍) Bood zelfs aan het oude apparaat mee te nemen.
Werd goed op de hoogte gehouden wanneer pakket geleverd zou worden.
Ben heel tevreden over deze winkel!

Marijke 29-06-2022

Groot aanbod en makkelijk zoeken op de site. Je kunt verschillende producten makkelijk met elkaar vergelijken. De levering is klimaatneutraal (groot pluspunt) en snel.

Jan 29-06-2022

Coolblue is betrouwbaar, levert op tijd, retourneren is eenvoudig, geven goede informatie over hun producten.
Vriendelijke bezorgers.
Daarom start ik regelmatig bij Coolblue met zoeken als iets nodig heb.

CvdB75 29-06-2022

De informatie op de website is accuraat, de prijs is prima en de bezorging was snel en volgens afsrpaak.

Richard 29-06-2022

Prima webshop ervaring. Levering volgens afspraak. Bij het aangeven van een probleem met een kortingscode bij de klantenservice werd er gelijk een oplossing geboden. Direct kon deze oplossing worden toegepast. Top service!

Khushboo 29-06-2022

I like that there is an option to switch to english. I like the coolblues choice. Delivery is fast!

Jan de Roo 29-06-2022

Heldere en makkelijk te gebruiken website.
Duidelijke omschrijving van het product.

Eila 29-06-2022

Makkelijk op te halen bij de coolblue winkel, maar het duurde heel lang voor ik geholpen werd.

Thomas L 29-06-2022

Betrouwbare webshop, altijd netjes optijd bezorgd en vaak in een leuke doos :)

Bart 29-06-2022

Snelle service, groot assortiment, goede ervaring, niets meer aan toe te voegen

S.Sperling 29-06-2022

Grote voorraad, interessante prijzen, snelle levering, duidelijke productinformatie.

Frank 29-06-2022

Coolblue levert snel en de producten zijn voorzien van eerlijk commentaar en reviews.

Bram 29-06-2022

Snel bezorgd en aardige bezorgers! Super tevreden :) Er werd netjes gevraagd waar ze mijn TV konden neerzetten, niet gewend van standaard bezorgdiensten.

Branco van der Linden 29-06-2022

Eigenlijk kies ik altijd voor coolblue als het om apparatuur gaat, makkelijke website/ vriendelijke bezorgers en ga zo maar door!

Michel 29-06-2022

Waardeloos
Al drie dagen op rij uw bestelling is uitgesteld
Ok de post moet het bezorgen
Dan wordt het eens tijd dat jullie een andere verzender nemen dit is hoogst irritant
En dan dat neerbuigend gedrag in jullie wats Ap
Ik vorder me geld terug en wel per direct
Officiele reactie van Coolblue 01-07-2022

Beste Michel,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als jij de dupe wordt van de drukte bij één van onze vervoerders. Hier balen wij ook van.

Sorry!

Coolblue

Gea 29-06-2022

Ik heb gekozen voor Cool Blue,vooral voor de bezorg service, de prijzen zijn ook prima.en het aanbod van producten.
Personeel van de bezorgdienst zijn zeer vriendelijk en behulpzaam ze leggen alles haar fijn uit. En ze nemen het oude product ook weer mee helemaal top.
Ik ben een zeer tevreden klant.

Gerrit Jan 29-06-2022

Ik WAS heel blij met Coolblue...
...intussen ben ik verre van blij met Coolblue.

Op het moment dat je na 6 maanden je garantie wil claimen komen ze ineens met de wettelijke voorwaarde dat je als klant wel even moet bewijzen dat de schade niet door jou veroorzaakt is.
In mijn geval dus een afgebroken propellor, diep ingebouwd in een luchtreiniger.

Hoe ik dit ooit stuk heb moeten krijgen is niet duidelijk. En een tegenrapport van een erkent herstelbedrijf word terzijde geschoven.
Wat ze wel kunnen is liegen over "gebruikersschade" en een zogenaamd onderzoek dat ze nooit hebben uitgevoerd.

Gewoon als bedrijf je verantwoording nemen en garantie verlenen op een apparaat dat na 6 maanden stuk gaat is iets dat Coolblue niet doet.

Dus: bij Coolblue is de garantie niks waard. Prutsbedrijf

In hun reactie beweren ze dat het apparaat zou zijn gevallen. Nonsense, dat is nooit gebeurt. Er is ook niks dat daar op wijst. Coolblue heeft het apparaat nooit ondrzocht, hoogstens heen en weer gestuurd.
Ze weigeren gewoon garantie te geven zoals een net bedrijf dat zou doen en proberen met leugenachtige smoesjes weg te komen.
Hufterig...
Officiele reactie van Coolblue 01-07-2022

Beste Gerrit Jan,

Dank je wel voor je review. Wij begrijpen de frustratie, echter hebben wij per e-mail en andere review sites ons standpunt belicht én onderbouwd. We kunnen niets meer voor je doen.

Met vriendelijke groet, Coolblue

J. Van Dijk 29-06-2022

Top service. Lekker snel thuis bezorgd en de installatie van mijn nieuwe Apple TV ging super gemakkelijk en snel.

J. Van Dijk 29-06-2022

Miranda 29-06-2022

Duidelijk webside, snel geleverd. Communicatie met humor. Uit vroegere aankopen weet ik dat de service ook geweldig is. Mijn eerste keuze.

Maureen 29-06-2022

Bij Coolblue bestel je snel en makkelijk. Ze geven zelfs aan wat je er eventueel bij nodig hebt. Niet onnodig zoeken dus. Goede prijs, snelle levering en steengoede klantenservice.

Fam. G. Den Oude 28-06-2022

Afstand Huizen Almere .Vriendelijke ,kundige medewerker die elke vraag van ons kon beantwoorden.
Dus wij zijn zeer positief!!

Dbos 28-06-2022

Heerlijk om zo makkelijk te bestellen en te ontvangen. Ik ben blij met de mogelijkheden die er worden geboden zoals extra garantie en makkelijke wijze van retourneren.
Kortom: happy dus.

Jose 28-06-2022

Een super duidelijk uitleg dmv van een video filmpje.
Hierin worden alle plus en min punten duidelijk besproken. Ik vind dat jullie mooie en eerlijke reviews geven. Dit help echt om een keuze te maken.