Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4012 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

F. Bonneveld 04-11-2021

Bij coolblue ben je er altijd zeker van dat ze optijd en kwaliteit leveren. Mocht er toch wat mis zijn dat wordt je uitermate vriendelijk geholpen. Coolblue is voor mij de 1ste keuze

Henny van der Haar 04-11-2021

Er stond: vandaag besteld morgen in huis. Dat was ook zo.
Bij Bol.Com was dat niet zo dus daar bestel ik niet weer

Frans 04-11-2021

zeer makkelijke site overzichtelijk en betaalbaar vriendelijke bezorger
bereid om mij ff te helpen met de was droger op zijn plaats te zetten super!!!!

Arie 04-11-2021

Passende aanbieding voor inmiddels aangeschafte HP all in one kleuren printer.

Yvonne O 04-11-2021

Overzichtelijk en veel keuze op de website en makkelijk producten te vergelijken. Veel aanbiedingen en redelijke prijzen.

Stemband 03-11-2021

Zeer fijne webshop! Je wordt niet alleen vrolijk van de leuke woordgrappen van de marketingafdeling, maar ook van de bezorgservice. Twee medewerkers sjouwden mijn nieuwe koelkast zonder te mopperen naar de eerste verdieping. Ze lieten me achter met een glimlach op mijn gezicht. Vijf sterren!

Rob 03-11-2021

Snel bezorgd. Dochter was erg blij met haar verjaardagscadeau. We konden een duidelijke keuze maken in de web shop uit de verschillende typen airpods.

Denise 03-11-2021

Geen integer bedrijf!!!!! Coolblue biedt een 30 dagen tevredenheidsgarantie. Ik belde op de 31e dag waardoor ik te laat was. Mijn fout! Echter, werd mij telefonisch toch deze 30 dagen tevredenheidsgarantie toegezegd waarna ik ook nog een bevestigingsmail ontving. Nu draaien ze alles terug en kan ik fluiten naar deze garantie. LUISTER COOLBLUE! Je kunt niet het ene zeggen en het andere doen! Dat is niet fair….

Bigmama 03-11-2021

Je kan makkelijk producten vinden op de site en wordt snel en vriendelijk geleverd

product1 03-11-2021

slechte service zou vandaag mijn product ontvangen zeggen ze het op het laaste moment af daarnaast 100% zeker waren ze ervan dat ie morgen kwam en nu zou ie een week later nog komen nou nee dat gaat niet gebeuren punt ik kom hier nooit meer wat een slechte bedrijf met hun nep lachjes alsof ze echt helpen ik ga ook mijn geld terug eisen of een compensatie voor al het wachten en gedoe en moeilijkheden.

Peggy de Jong 03-11-2021

Ik wou naar jullie winkel gaan om het product te kopen. Helaas was dit niet aanwezig
Kon het reserveren en de volgende dag kon ik het toch ophalen vanaf 10.00 uur. Kreeg een mail om 10.01 dat het product voor me klaar lag. Dus erg snel en een goede communicatie.

Jos 03-11-2021

Bestelde via de app en 20 minuten later lag het klaar in de winkel in Leiden. Snelle vriendelijke service.

Lisette 03-11-2021

Omdat je van te voren weet dat de service top is. En dus zal ik Electronica en/of Witgoed altijd bij coolblue bestellen. En omdat ik blij word van de leuke, vriendelijke communicatie op de site en in mails.

Emese 03-11-2021

je kunt makkelijk vergelijken en het zijn niet belachelijk hoge prijzen voor wat je krijgt, ik ben er tevreden met mijn product

Joep 03-11-2021

Snelle levering, goed verpakt.
Product zelf is helemaal prima, let wel op dat je je telefoon er goed oplegd!

Verder helemaal tevreden!

Ruud Beek 02-11-2021

Snel de AirPods kunnen afhalen in de winkel. Vriendelijke bediening met goeie uitleg.

Pieter 02-11-2021

Het mooie is dat je keurig via de site je keuze kunt maken voor je product en gelijk kan zien wanneer het geleverd zal worden. Natuurlijk is coolblue afhankelijk van het postorderbedrijf maar in ons geval kwam het bestelde exact op de tijd die aangeven werd.
Enkel een puntje van aandacht is; ik zelf had een foutje gemaakt met het afleveradres dus moest contact opnemen met de klantenservice. Daar moest ik 83 MINUTEN in de wacht blijven voor ik de vriendelijke medewerkster aan de lijn kreeg die het probleem gelijk oploste.

Ellen 02-11-2021

Fijne website met goede keuzehulp om de juiste wifiboosters in dit geval te kiezen.

Snelle levering, zaterdag besteld en zondag gratis bezorgd 😊.

En dan ook nog een mooi duidelijk filmpje hoe je ze moet aansluiten/installeren

Liselotje 02-11-2021

Goeie site. Snel mijn bestelling gevonden. Voordelige prijs met zelfs Cash Back. Ben heel tevreden.

Iris 02-11-2021

Bestelling ging simpel, duidelijke uitleg en simpel te installeren van mijn 365 microsoft abonnement.

Dhr. S 02-11-2021

Een goede webshop met een hele goede marketing afdeling. Leuke woordspelingen.
Nadeel... er werd belooft de dag erna bezorgd te worden op zondag. Dit kon blijkbaar niet. Dat werd na de benoemde zorgtijd aangegeven. De bezorgen werd verplaats 3 dagen verder naar woensdag. Jammer. Verder prima.

Miszy 02-11-2021

Mn AirPods Pro waren goedkoper dan bij andere websites en super snelle bezorging het zelfde geld voor m’n snel lader, top!!

Van den Helm 02-11-2021

Duidelijke website met goede productomschrijvingen en daarbij ook nog eens een voordelige prijs. Tv kon al de volgende dag bezorgt worden ( op zondag) en we werden keurig op de hoogte gehouden over de bezorgtijd. Prima service!

Theo 02-11-2021

Ruim assortiment. Duidelijke webshop. Snelle levering. Goede communicatie.
Aandachtspunt: Op de website stond dat de oude apparatuur (een tv) gratis retour kon worden gegeven. De bezorging was in handen van Post.nl (dus niet de eigen bezorgdienst van Coolblue) en de bezorger was duidelijk en helder dat retour geven van oude apparatuur niet tot de service van Post.nl hoort. Dus website gaf op dit punt verkeerde info. Verder is alles prima verlopen.

Michiel 02-11-2021

Duidelijke keuzehulp voor Smartphone is erg handig! Daarnaast snelle en complete levering.