Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Renske 09-09-2021

Ik heb een wasmachine besteld, deze was een tweedekans waardoor ik veel korting kreeg, maar hij ziet er nog super uit! een paar kleine krasjes, maar de machine werkt nog super. Ook een top bezorging, waarbij 10 minuten van te voren vast via de telefoon werd aangekondigd dat ze er bijna waren.

Joost dK 09-09-2021

Slechte communicatie. Vandaag besteld, morgen geleverd ging niet op vanwege geen plek in de bus.. dat werd 4 dagen later.

Cashback actie werd verkeerd weergegeven, waardoor we veel minder terug kregen vanuit Samsung.. op de website stond €150 cashback, welke in werkelijkheid maar €100 was. Dit werd oo de coolblue website snel aangepast.

De oplossing hiervoor vanuit Coolblue was een voucher van €15 voor een volgende bestelling.. Ronduit slecht!
Alles voor een glimlach lijkt me hier niet op z’n plaatst. Ook klantenservice is standaard verhaaltje zonder dat ze het verhaal aanhoren. Jammer!

fije TV! 09-09-2021

goede keus, aflevering en kwaliteit, zonder papieren gebruiksaanwijzing wat lastig maar als je eenmaal alles weet is het prima, mooi beeld!

Bert 09-09-2021

Ze waren de goedkoopste en ze leveren heel snel, desnoods op zondag. En het ging super makkelijk.

frederik 08-09-2021

alles prima, alles ging volgens afspraak, de bezorgers waren behulpzaam en vriendelijk.

Paul 08-09-2021

Prima overzicht van de geboden spullen. Goede communicatie tussen Coolblue en consument.

Tink 08-09-2021

Lekker veel keus, duidelijke productinformatie en review
Levering snel en netjes

Mario 08-09-2021

Het is altijd duidelijk wat je besteld, wanneer het wordt bezorgd. En er zitten leuke details in dit proces.
Ook bieden jullie de gelegenheid om van je doos iets leuks te maken en dit de delen op social media (kans op korting o.i.d.).
Super leuk hoe jullie werken aan de optimale klantreis. Elke keer wordt ik weer blij als ik iets bestel bij Coolblue.
En niet te vergeten de service.

Toon 08-09-2021

Ik vond de bezorger een heel aardige en vrolijke man. En alles is op site heel makkelijk en goed te vinden! Fijn bedrijf om mijn pakketjes te bestellen👍

Jim 08-09-2021

Het gebruiksgemak van de website is top. Makkelijk producten vergelijken met elkaar.
Bestelproces is prima. En uitlevering is top.

Philippe 08-09-2021

Zondagavond besteld en maandagochtend in huis; Coolblue doet wat het belooft. Ook handig zijn de plus- en minpunten van het artikel, die op de website worden vermeld. Kortom, een review met een glimlach.

Coralie 08-09-2021

Snelle levering, goed product en echt niks op aan te merken behalve het vele verpakkingsmateriaal (grote doos).

Alexander 08-09-2021

iRobot Roomba 976, reserveren, afhalen, uitstekend geholpen. Prijs 20% goedkoper dan welke shop dan ook. Prachtig verzorgde winkel in Almere, Reservering 20min daarvoor gedaan, en direct naar winkel gegaan. Zeer vriendelijk personeel, zeer behulpzaam, ontspannen sfeer en uitstekend geholpen. Werd nog gewezen op het feit dat er een 30 dagen tevredenheidsgarantie is, en ik ondanks eventueel gebruik binnen 30 dagen een geld terug / omruilgarantie had.

A.J. Tom-Adriaansen 08-09-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding. Duidelijke website makkelijk met bestellen en een snelle levering.

Christa P 08-09-2021

Mooi aanbieding van de Philips Hue lampen. Snelle levering en nog wel op de fiets bezorgd. Duidelijke communicatie over tijdstip van bezorging met sms van te voren.

Ella 07-09-2021

Uitgebreide informatie op de site, makkelijk te bestellen, zeer snelle levering.

mia 07-09-2021

woensdag besteld zodat het donderdag bezorgd kon worden. Nu zaterdag 21.40 uur nog niets ontvangen, het blijft maar onderweg.....

Michel B 07-09-2021

Klantvriendelijk en zeer behulpzaam.Heb er de laatste paar jaren diverse inkopen gedaan en steeds tot mijn tevredenheid. Met mijn laatste aanschaf van vorige maand wel problemen gehad. Artikel zou verzonden zijn, maar kwam niet aan. Heb telefonisch kontact opgenomen en het probleem is op zeer snelle en korrekte wijze opgelost. De betreffende medewerker aldaar heeft dit op een zeer snelle en vriendelijke manier opgelost. De volgende dag al heb ik mijn pakketje ontvangen. Hulde hiervoor !!!

Roos 07-09-2021

Ik vind het een duidelijke waar goed overzichtelijk is waar je wat kan vinden. Als iets niet leverbaar is staat dat ook bij het artikel vermeld zonder dat je op dat artikel moet klikken om het te zien.
De levering was ook heel snel, ik was te laat met bestellen dus ik had het overmorgen in huis, het artikel was netjes verpakt en ik wist hoe laat het pakketje er was.

Frits 07-09-2021

Had een bestelling geplaatst. Vriendelijk en ondanks de drukte, vlot geholpen.

Wendy 07-09-2021

Netjes bezorgd met goede uitleg. Fijn dat ze ervoor belde hoelaat ze er zouden zijn. Product is verder goed geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar om nog eens bij jullie te bestellen.

Inge 07-09-2021

Makkelijke site om te vergelijken, veel details over de producten en super snelle en goede levering.

Doco 07-09-2021

Altijd fijn kopen bij coolblue, goede omschrijving van het product reviews en een goede prijs.

Sonja 07-09-2021

De service is prima. Zowel telefonisch als via de website.
Post.nl had wel vertraging met het leveren, het tijdstip werd 3 keer verzet, maar daar kan Coolblue niks aan doen.

N.A. 07-09-2021

Voorkom afhaalpunten: drie weken een eenvoudige radio besteld welke nooit is aangekomen bij het afhaalpunt. CoolBlue kijkt vervolgens de andere kant op. Geen radio, wel betaald. Irritant.